Plaats een Reactie
Pagina 6 van de 7 EersteEerste ... 4 5 6 7 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 66

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: Verzamelvoorwerpen

Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord_Spookstah Bekijk Berichten
    Ik begrijp überhaupt die missie niet echt, het heeft eigenlijk geen meerwaarde dus, alleen dus dat je weet dat je een bepaalde hoeveelheid hebt gevonden in die 10 uur.
    Ik kom hierbij terug op mijn 1ste reactie, want ik denk (maar corrigeer mij als ik het fout heb) dat de missie elke keer als je hem afrond wordt opgehoogd in aantal, dus als je 1st 9 items moest vinden en dat doe je binnen de 10 uur van de missie, dan krijg je de volgende missie 10 items etc.
    Als je alle items niet binnen de tijd van de missie vind wordt hij 'gereset' naar 9 items.

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord_Spookstah Bekijk Berichten
    Ik kom hierbij terug op mijn 1ste reactie, want ik denk (maar corrigeer mij als ik het fout heb) dat de missie elke keer als je hem afrond wordt opgehoogd in aantal, dus als je 1st 9 items moest vinden en dat doe je binnen de 10 uur van de missie, dan krijg je de volgende missie 10 items etc.
    Als je alle items niet binnen de tijd van de missie vind wordt hij 'gereset' naar 9 items.

Nope, is volkomen random
    heb al gekregen: 6, 16, 17, 10, 15 en nu 14. Dus geen pijl op te trekken
    Dit is ook volkomen onafhankelijk van alles vinden (missie afronden) of niet.

King_Kong's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Wereld
    Woestewoud
    doe ons allen een lol en remove die stomme verzamel missie
    het laatste waar ik op zit te wachten is constant een nieuwe missie waar je niets aan hebt flashen in beeld.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door King_Kong Bekijk Berichten
    doe ons allen een lol en remove die stomme verzamel missie
    het laatste waar ik op zit te wachten is constant een nieuwe missie waar je niets aan hebt flashen in beeld.
    persoonlijk ben ik het hier mee eens...
    maar er zijn blijkbaar veel mensen die er van genieten en dat is ook prima...
    mijn voorstel is: maak een menu optie waar je het aan/uit kunt zetten of je wel of geen verzamelmissie wilt...

King_Kong's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Wereld
    Woestewoud
    ja precies, ik wil niet lastig gevallen worden door dat soort missies persoonlijk

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Hoewel de zoektocht naar de geplaatste voorwerpen niet door iedereen gewaardeerd wordt, kunnen we het binnen onze gilde ( The Chosen ) het niet laten om elkaar elke dag toch weer te helpen om net die ene laatste bij elkaar op te zoeken zodat iedereen toch weer elke dag weer alle voorwerpen gevonden heeft.
    Door deze missies is binnen onze gilde de samenwerking op een nog hoger en gezelliger niveau is gekomen.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Inderdaad LadyW, het is steeds een gezellige bedoening. Iedereen bij iedereen op bezoek. We hebben toch een hele gezellige gilde.
    Gridje

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Zelfde geldt voor The League of Gents.
    Gezellig bij mekaar zoeken, goed voor de gildebinding

Blijkt dat er toch aardig wat leden zijn die het gewoonweg niet kunnen lijen dat er 1 of meer niet gevonden word(t)(en)

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Zelfde geldt voor The League of Gents.
    Gezellig bij mekaar zoeken, goed voor de gildebinding

Blijkt dat er toch aardig wat leden zijn die het gewoonweg niet kunnen lijen dat er 1 of meer niet gevonden word(t)(en)
    ze willen het eigenlijk niet, maar het blijven Hollanders, dus als het gratis is is de verleiding toch (vaak) te groot...
    (ben ook Hollander :P)

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Dat de missie voor de verzamelobjecten er is prima niks mis mee maar dat de objecten op gaan in een bestaande object, zoals huis, bos, mijn ect, dat gaat mij te ver. Dan is het geen zoeken meer een toeval dat je het object ontdekt.
    Mvg

Joda
    The force is with you

Plaats een Reactie

Forum Rechten