Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 7 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 66

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: Verzamelvoorwerpen

  1. #31

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Antwoord op een eerdere vraag: collectibles 're-spawnen' na 10 uur.

  2. #32

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Het idee van een collectie zoeken voor bufs is op zich wel leuk, net zoals bij de paas aktie. Echter was de paas aktie eitjes zoeken op een leeg eiland. Nu moet je die dingen vinden op een eiland wat kompleet is vol gebouwd. Heb al kruiden moeten vinden tussen de huizen (niet te zien alleen er achter komen door toevallig met de muis er over heen te komen). Zonde van mijn tijd om een uurtje te gaan zoeken naar die dingen vooral omdat de beloning al om te lachen is. Waarom 1 boerderij buffen ? als ik te kort zou komen gaat ie een level omhoog of 1 er bij of ik gooi er wel een mandje op. Idee was goed uitwerking niet. Zonde

  3. #33

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud

    bronze ketel

    deze kan je dus alleen krijgen als je een avontuur speel maak niet uit welke?

  4. #34

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Sneek, Friesland, The Netherlands
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud
    vond net een ketel 'in' mijn burgemeesterhuis.
    waarom worden de dingen niet gewoon in het open geplaatst en moeten ze ergens achter verstopt worden.
    Laatst gewijzigd door jsportive; 03-10-13 om 12:06.

  5. #35

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Sneek, Friesland, The Netherlands
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud
    en deze dan?


  6. #36

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Al dat geklaag om een geinige nieuwe toevoeging. Het is al eerder meegedeeld dat je niet perse hoeft te zoeken ook als je alle " makkelijk " te vinden voorwerpen hebt gevonden hoef je niet door te zoeken. Als ze ergens goed verstopt zijn ben je ook niet verplicht om door te zoeken aangezien die missie niks opleverd. Nu zoekt iedereen als een gek en verwachten ze dat ze binnen een tig tal muisclickjes klaar zijn. Leven is niet altijd makkelijk :P

    De buffs zijn goed genoeg. De betere moet je een groter aantal en zeldzamere voorwerpen voor hebben. De minder bruikbare zijn ook makkelijk bij elkaar te sprokkelen. En die buff voor de farms vind ik wel een hele mooie voor mensen die te weinig graan maken. x4 voor 12 uur. Kom maar op! Heb het nog niet getest maar ls je ze bij je vrienden kan gooien nog beter

  7. #37
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Iemand enige idee waar het eetkraampje te vinden is?
    Ben ik namelijk nog niet tegengekomen.

  8. #38
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Dat je wat moet zoeken (ok, soms zoek je je te schompes) is niet zo heel erg, je hoeft het niet te doen.
    Wat ik wel een grote tegenvaller is dat je missie ook elke 10 uur gereset wordt, heb je 13 van de 14 gevonden wordt hij gereset en kun je weer opnieuw beginnen.

  9. #39

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    wees blij dat hij gereset wordt. Anders zou je nooit nieuwe voorwerpen krijgen. Voltooien van missie levert geen bonus op. Het is er alleen om bij te houden of je klaar bent. Zodat je niet eindeloos loopt te zoeken

  10. #40

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Sneek, Friesland, The Netherlands
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.