Wij hebben ook een gilde lid waar niemand bij op zijn eiland kan komen...er zijn maar 2 gildeleden van de 32 die op zijn eiland kunnen. Ik heb meerdere dingen ook geprobeerd, maar die hebben allemaal geen baat. is er al een oplossing gevonden???
Wij hebben ook een gilde lid waar niemand bij op zijn eiland kan komen...er zijn maar 2 gildeleden van de 32 die op zijn eiland kunnen. Ik heb meerdere dingen ook geprobeerd, maar die hebben allemaal geen baat. is er al een oplossing gevonden???
ik heb ook problemen dat gildeleden mij niet kunnen bezoeken lekker handig weer![]()
De afgelopen drie dagen speelde dit probleem ook bij mij. Als ik of een gildegenoot iemand probeerden te bezoeken (één specifiek persoon) bleef TSO hangen op 'Kaart laden'. Vandaag lukte het weer wel, dus het lijkt een tijdelijk probleem te zijn. Heb er wel al meer gildegenoten over gehoord, dus het is in ieder geval nog niet opgelost.
Vandaag trad deze bug ook bij mij op het eiland op.
NIEMAND kon mijn eiland bereiken.
Nadat ik een suggestie - mijn barakken leeg te maken - opvolgde kon dat ineens wel.
Heb er ook een ticket van gemaakt en dan krijg je het standaard-antwoord van BB.
Aangezien dit probleem zich al meer dan 1 maand manifesteert vind ik wel dat BB hierin schromelijk tekortschiet dat dit NOG STEEDS niet is verholpen.
BB_Skelril graag nog eens een INDRINGENDE mail naar de ontwikkelaars want dat kan gewoon niet.
aanvulling 25-07 19;45 uur
Ook vanavond kunnen mijn gildeleden niet op mijn eiland komen. Dus heb ik de bouwrij maar weer opnieuw uit mijn barakken gehaald.
Het antwoord vanmorgen van support geeft aan dat het probleem kennelijk zit in de bouwrij van de barak.
"Dank je wel voor het contacteren met de settlers online support team.
Het probleem kan worden gerelateerd aan de huidige troepen getraind op uw vriend eiland. Kan u proberen uw vriend te bezoeken wanneer hij de deze troepen heeft afgerond.
De ontwikkelaars zijn verder bewust van het probleem en werken aan een oplossing."
BB-Skelril ga dit nou niet als een schoolmeester verwijderen als zijnde niet toelaatbare publicatie van supportberichten, want deze "oplossing" kan andere speler helpen.
Uiteraard vind ik nog steeds dat het een grote blamage is voor BB dat dit "probleem" na ruim een maand van de eerste melding nog steeds bestaat.
Laatst gewijzigd door hobbeldebobbel; 25-07-13 om 18:49. Reden: toevoeging
Wanneer een speler elite-soldaten in zijn wachtrij van de barakken heeft staan, kan je soms niet op zijn eiland komen.
We hebben dit een aantal keren getest, en als de speler waar je niet op het eiland kan komen, deze even tijdelijk uit de wachtrij verwijderd werkt het wel.
Support zegt wel "Het probleem kan worden gerelateerd aan de huidige troepen getraind op uw vriend eiland." Zie mijn hierboven staande post.
Gisterenmorgen konden mijn gildeleden wel op mijn eiland nadat ik alle opdrachten (muz van die welke bezig was) had verwijderd.
Gisterenavond konden zij ook (weer) niet op mijn eiland komen. OOK niet nadat de barakkenbouwrij werd leeggemaakt. En ik bouwde geen Elite troepen want die heb ik ruim voldoende. Er stonden alleen kanonniers (mijn nieuwe eenheden) cava's en recruten in de bouwrij.
Zij konden er pas op nadat de barak compleet LEEG was.
Natuurlijk is dat geen manier van tso spelen en naar mijn mening dient support hier als de drommel werk van te maken en niet alleen maar zeggen dat het probleem bekend is en dat "ze er aan werken".
Mijn barakken staan altijd VOL en het zou te gek zijn dat mijn eiland dan niet gebuft kan worden.
Aanvulling 26-07 15:30 uur
Nadat mijn barak vanmorgen leeg was hebben we geprobeerd welke eenheden voor problemen zorgden om op mijn eiland te komen:
Er stonden 25 Recruten aan wie gewerkt werd en daarna heb ik achtereenvolgens Cava's, Kruisboogschutters, Boogschutters, Militie, Soldaten en Langboogschutters toegevoegd.
Na elke toevoeging probeerde een lid van mijn gilde op het eiland te komen. Zonder problemen lukte dat.
Daarna werden Elite-Soldaten toegevoegd en ook daarna geen enkel probleem.
Als laatste voegde ik Kanonniers in de barak in en daarna koen niemand meer op mijn eiland komen.
Als bij de 1 Elite-Soldaten voor een probleem zorgen en bij mij Kanonniers is het gewoon een random probleem en kan het best zo zijn dat bij weer een ander Xbows voor problemen zorgen.
Ook het feit dat gisteren wel spelers op mijn eiland konden komen terwijl de barak nog aan de laatste opdracht bezig was en vanmorgen pas NADAT alle werkzaamheden van de barak waren beeindigd is een random probleem.
Voor mij is het een nog groter probleem aangezien mijn barakken vrijwel ALTIJD een bouwrij hebben af te werken. Als je eiland dan niet gebuft kan worden kan support je wel veel speelplezier wensen bij elk standaard antwoord dat ze je geven, maar mijn speelplezier wordt door deze ongein in een razendsnel tempo gereduceerd tot een absoluut 0-punt.
Laatst gewijzigd door hobbeldebobbel; 26-07-13 om 14:37. Reden: aanvilling
Ah lezen is soms moeilijk...das inderdaad jammer hobbel kan ik mij voorstellen.
Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten
Vandaag een test gedaan om te kijken waar het probleem in zit dat sommige spelers niet (meer) op mijn eiland konden komen.
Nadat ik level 48 bereikte en (dus) kanonnen kon maken ontstond dit probleem op mijn eiland.
Als er nu kanonnen in de barakbouwrij staan kunnen ALLEEN spelers van lvl 48 en hoger op mijn eiland komen kennelijk omdat zij OOK kanonnen kunnen maken.
Spelers van lagere levels kunnen dan NIET op mijn eiland komen. Zodra de kanonnen uit de bouwrij verwijderd worden kunnen zij er weer wel op.
Dus als sommige spelers niet (meer) op eilanden van hun gildegenoten en/of vrienden kunnen komen zou je moeten kijken of die spelers van zo'n eiland zijn geleveld en daardoor wellicht andere (hogere) eenheden kunnen bouwen en die ook effectief in de bouwrij hebben staan.
Laatst gewijzigd door hobbeldebobbel; 02-08-13 om 16:11.
klopt, ik had dat probleem dus alleen met elitesoldaten, want die kon ik nog niet.
Zojuist getest met een speler van level 10, die dus op geen enkel eiland kan komen waar ook maar iets in de wachtrij staat.
(Die heeft namelijk ook nog geen recruten). Mijn barakbouwrij was leeg, en hij kon dus wel op mijn eiland komen.