Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 38

Onderwerp: Maximum van 25 --> 1000

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud

    Maximum van 25 --> 1000

    Waarschijnlijk is dit al een keer voorgesteld, maar dan voor specifiek de militaire eenheden.
    Omdat ik nog steeds niet snap dat hier vanuit BB niet aan gewerkt wordt of enige vorm van communicatie/terugkoppeling over is, vraag ik hierbij ik toch weer aandacht voor het volgende:

    Het spel, is voor m.n. hogere niveau spelers die eiland vol gebouwd hebben en continue epische of de grotere avonturen doen,
    meer een RSI veroorzakende spel aan het worden, door die 25 max beperking.
    Visschotels, Boterhammen en Irma mandjes --> kan maar in max stack van 25.
    Alle militaire eenheden kan maar in max stack van 25.
    Refills, voor visplekken of jagers in max 2500.
    Al het hierboven vermelde kost mega veel tik/klik werk en begint echt vervelend te worden.

    Voorstel is om max aantal wat je kan aanmaken voor diverse buffs zoals visschotel, boterham en irma mandjes, op max 1000 zetten.
    Er is nu toch een mogelijkheid om aantal (d.m.v slider en invoerveld) te kiezen als je naar iemand wilt sturen.
    Dus qua logica moet het zeker kunnen. En volgens mij is het niet eens zoveel programmeerwerk.
    Idem voor militaire eenheden. Soms moet ik 3000 R maken, is voor mij 120x stacks van 25R klikken nu.
    Het zou beter zijn als ineens 1000R gemaakt kan worden.
    Visvoer en muskus hertenguur, moeten met 25.000 tegelijk aangemaakt kunnen worden ipv 2500.

    En ja, zoals ik al schreef, is dit waarschijnlijk al voorgesteld. Maar vraag jullie toch , je steun uit te brengen voor dit idee. Hoe meer steun hoe beter. Ik zie ook op de overige servers dat hier aandacht voor gevraagd wordt. Wat mij betreft moet BB eerst deze aanpassing doorvoeren alvorens ook maar enige vorm van nieuwe functionaliteiten toe te voegen.
    BB_Skelril, als jij een toelichting hebt, graag , neem ons mee in de laatste status.
    Want kan me niet voorstellen dat dit niet besproken is met BB development team!
    Laatst gewijzigd door Komancer; 28-09-13 om 06:48.

  2. #2

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    op me zelf
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Jaaaa ik ben voor, erg goed idee Komancer goed gedacht.

  3. #3

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    helemaal eens lijkt mij niet erg moeilijk om dit aan te paen

  4. #4

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Ja ik ook voor

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    natuurlijk voor...

  6. #6
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Niet mee eens en ik zal uitleggen waarom:

    Soms, heel soms loopt een round-block in het honderd, hoppekee vele kruisboogschutters, paarden en andere eenheden kwijt. Je kan dus pas weer verder gaan zodra je weer zo'n 250 van alles hebt. Maar stel nou dat we dankzij jouw schuifbar van 1000 moeten wachten totdat 1k rekruutjes eindelijk af zijn voordat je weer paarden en kruisboogeenheden mag maken... nee dank je.
    Laatst gewijzigd door Bucket; 29-09-13 om 10:07.

  7. #7
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Bucket daar heb je een punt... Misschien is dit wel de aanzet voor BB voor het ontwikkelen van een extra gebouw nl. een "super-barak" die wel een schuifbar van 100 of meer units heeft. Die super kan dan gebruikt worden voor het rekruteren van de benodigde troepen voor de echt grote avonturen, terwijl je met de normale barak snel kleine foutjes zoals een mislukt block kan herstellen

  8. #8
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bucket Bekijk Berichten
    Niet mee eens en ik zal uitleggen waarom:

    Soms, heel soms loopt een round-block in het honderd, hoppekee vele kruisboogschutters, paarden en andere eenheden kwijt. Je kan dus pas weer verder gaan zodra je weer zo'n 250 van alles hebt. Maar stel nou dat we dankzij jou schuifbar van 1000 moeten wachten totdat 1k rekruutjes eindelijk af zijn voordat je weer paarden en kruisboogeenheden mag maken... nee dank je.
    Als BB slim is (dus let goed op! ) dan moet je gewoon kunnen annuleren tijdens het rekruteren. Dus als je op 12/25 zit en je annulerend, dan krijg je 12 rekruten en de grondstoffen voor 13 terug. Simpel!

  9. #9
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    De functie voor annuleren van ingestelde troepen bestaat al, dan zijn ze namelijk meteen klaar, deze is te vinden onder het blauwe edelsteentje bij de bovenste in de wachtrij. Wij je je wachtrij dus leeg hebben: klik eerst alles weg en voltooi de bovenste voor een paar edelstenen. Zo kan het m.i. ook blijven als de teller tot 1000 eenheden kan worden ingevoerd, dit is ook meteen extra vorm van mogelijke inkomsten voor BB.
    Met andere woorden: het wordt weer iets meer strategisch: je moet nadenken over dingen als: doe ik riskante blocks en heb ik de kans dat ik daarbij troepen kwijtraak die ik direct moet herbouwen? Of kan ik de rekruten per 1000 aanzetten zonder problemen?
    En mocht in zo'n geval je block toch fout gaan, dan is er de optie om het met edelstenen af te kopen (of eventueel een annuleerfunctie waarbij je 50, 66, of 75% van de grondstoffen terug krijgt).

  10. #10
    feathers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben ook voor komancer

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.