Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 38

Onderwerp: Maximum van 25 --> 1000

  1. #11

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ben ik idd ook wel voor Komancer al gaat het maar naar 100 of 200 1000 hoeft nog niet eens perse

  2. #12

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bucket Bekijk Berichten
    Niet mee eens en ik zal uitleggen waarom:

    Soms, heel soms loopt een round-block in het honderd, hoppekee vele kruisboogschutters, paarden en andere eenheden kwijt. Je kan dus pas weer verder gaan zodra je weer zo'n 250 van alles hebt. Maar stel nou dat we dankzij jou schuifbar van 1000 moeten wachten totdat 1k rekruutjes eindelijk af zijn voordat je weer paarden en kruisboogeenheden mag maken... nee dank je.
    niet mee eens en ik zal uitleggen waarom:

    als dat schuifje tot 1000 gaat, dan wil dat niet zeggen dat jij verplicht 1000 per keer moet trainen!!! jij kunt dan gewoon nog steeds lekker 25 per keer trainen, alleen mensen die dat wel willen hebben de optie om er wel 1000 per keer te trainen!

  3. #13
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    mee eens 1000 zou mooi zijn, maar iedere verhoging die er wordt ingevoerd is mooi meegenomen

  4. #14
    zeearend's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Zeker mee eens.

  5. #15

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Goed punt. Als je de verliezen groot zijn, zoals bij een kleermaker avontuur is het zeker wel handig. 1000 R aanmaken is nu 40 x 25 schuiven. En helaas kost een kleermaker 2, 3 of 4x zoveel. (80,120 of 160x schuiven)
    Dus ik zie ook heel erg graag de mogelijkheid om meer troepen aan te maken dan 25 per keer.

    Als je minder wilt aanmaken kan dat nog steeds. je kan er ook voor kiezen om bijvoorbeeld 5 x 200 of 40 x 25 aan te maken omdat je aan het spelen bent en er rekening mee houdt dat je blocks verkeerd kunnen uitpakken.
    Laatst gewijzigd door MrMark; 30-09-13 om 18:04.

  6. #16

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Voor de zoveelste keer : IK BEN VOOR
    Ik speel vanaf dec 2012 en sindsdien en waarschijnlijk ook al daarvoor, wordt er praktisch om gesmeekt
    Waarom word er geen gehoor aan gegeven?

  7. #17
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben voor ik wordt gek van het klikken.. het zorgt ervoor dat ik geen zin heb om de barak aan te slingeren.

    Maak er 1k per keer van

  8. #18
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Voor de zoveelste keer : OORVERDOVENDE STILTE vanuit BB.
    Die oorverdovende stilte is tamelijk plaatselijk . Heb het even nagekeken, de laatste reaktie van Skelril op het forum was 24/9 en op 27/9 heeft hij een info-bericht geschreven.
    Alpaca van uk heeft vandaag 2x gereageerd op een forumvraag en doet dat (bijna ) dagelijks.
    Hetzelfde geldt voor Pandur van de duitse server.
    Kan natuurlijk zijn dat onze Skelril ziek of op vakantie is...
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  9. #19
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Deze suggestie is inmiddels doorgegeven aan de ontwikkelaars. Helaas heb ik nog geen verdere informatie of het ook daadwerkelijk in het spel zal worden geïmplementeerd en wanneer dit zou gebeuren. Wanneer er meer informatie is over dit onderwerp zal ik jullie op de hoogte stellen dmv. een aankondiging op het forum.

    BB_Skelril

  10. #20

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Deze suggestie is inmiddels doorgegeven aan de ontwikkelaars. Helaas heb ik nog geen verdere informatie of het ook daadwerkelijk in het spel zal worden geïmplementeerd en wanneer dit zou gebeuren. Wanneer er meer informatie is over dit onderwerp zal ik jullie op de hoogte stellen dmv. een aankondiging op het forum.

    BB_Skelril
    BB_Skelril, dank voor je toelichting. Zo weten we tenminste dat dit doorgegeven is aan development team en onder de aandacht is gebracht.

    Nogmaals Thanks!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.