Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Verschillende missies die niet 'unlocken'

Ingeschreven
    May 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Toch maar even melden hoewel het een known error is: missie "nieuwe baan' (100 vissen) unlocked niet. (level 31)

Ingeschreven
    May 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Veldie Bekijk Berichten
    Toch maar even melden hoewel het een known error is: missie "nieuwe baan' (100 vissen) unlocked niet. (level 31)
    Vandaag unlocked de volgende missie ook niet : Een nieuwe schat' bezit minstens 10 kaartstukken'
    Weer 10 muntjes door mijn neus geboord :-)

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hanspy Bekijk Berichten
    De missie ''Een verdachte vreemdeling (lev 23) wil niet openen. Ben inmiddels lev36 . Bovendien heeft een missie popup , die ik al lang gedaan heb nl''bezit een grote boog maker'' de onhebbelijkheid steeds op te duiken tot wel 2 maal per minuut. Dit is zeer irritand!!
    Nu zijn alle updates wel gedaan, maar gezien de reakties niet goed. Bij mij is er niets veranderd.
    Heb ook een probleem met de missie: 'Voltooi de missie: Grote Bogen" - vereist spelersniveau:25, Gebouwen in thuisgebied:Groteboogmaker. Voldoe aan beide eisen, maar de missie unlocked niet.

Ingeschreven
    May 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Missie: Dorpsverdediging unlocked niet. Dit is de derd emissie op rij die bij mij niet locked. Begint irritant te worden. Staat elke dag wel een unlocked missie bij de wachtende missies. Ik voldoe aan alle eien, de balken zijn groen. En de beloning weer door mijn neus geboord. (lev 32)

Ingeschreven
    May 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Nou dat is ook wat, weer een wachtende missie. "Nieuwe settlers'. Dat is de vierde op een rij die niet unlocked. Nondeju.

Ingeschreven
    May 2013
    Wereld
    Woestewoud
    hehehe ik ben eruit. Via de chat begreep ik dat 'wachtende missies' pas unlocken als de dagelijkse missie is bereikt. Ook weer opgelost. Hoewel ik wel vind dat het onduidelijk wordt gesteld/gedefinieerd in het spel. Enfin. Case closed.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten