Plaats een Reactie
Pagina 6 van de 8 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 76

Onderwerp: [Missies] Crisis Missie Gesneuvelde Leger

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Jammer, lang gewacht op de crisismissie, maar helaas. Ook ik ga hem deze keer niet doen.
    Terwijl ik de vorige keer een groot voorstander was v.d. crisismisie.
    De vorige keer werd je niet uitgebuit als speler en was de eindbeloning echt wat waard. Een silo, watermolen en 500 edelstenen.

Wat is de eindbeloning nu , 250 edelstenen en wat EHBO pakketten. Met 8 generaals, is het niet zo erg dat een generaal een keertje 2 uur rust. Daarnaast doe je op N50 toch al niet zoveel avonturen.
    Nee sorry TSO. Volledig de plank misgeslagen met de crisismissie voor 46-50.
    De lagere crisis missies zijn nog "redelijk" te doen.
    Laatst gewijzigd door Komancer; 23-05-13 om 06:02.

Ingeschreven
    Feb 2013
    Wereld
    Woestewoud
    als lvl37 speler is dit gewoon een onmogelijke missie. Ik vind het initiatief heel leuk, maar zoveel grondstoffen inleveren, waarbij je eiland gewoon weken plat ligt....voor wat? een minimale eindbeloning. Ik snap het niet helemaal. Hier haken gewoon velen af, ondanks dat dit initiatief heel leuk is. Jammer een gemiste kans vind ik.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Beste BB,

Graag doe ik een suggestie voor de volgende missieketen. Timemanagement en puzzelen zijn de twee aspecten die Settlers Online voor mij een aantrekkelijk spel maken. Helaas moet ik ditmaal de mening van vele spelers delen: 10k tropisch hardhout, 5000 salpeter en 5000 staal (nog even los van de andere missies) zijn ook
    mij te gek.

Wat mij erg leuk zou lijken is een missieketen die draait om bijvoorbeeld avonturen, binnen een bepaalde tijd of met een specifiek soort of aantal units avonturen
    (zou leuk zijn als er wat nieuwe worden geintroduceerd bij de volgende missieketen) spelen, of juist een avontuur waarin 3, 4 of 5 mensen de krachten moeten
    bundelen om qua timing en speltactiek een bepaald doel te bereiken. Zo zou je een missieketen die bestaat uit 10 missies, in elke missie een "puzzelstuk" kunnen vrijgeven, na 10 missies heb je 10 puzzelstukjes. Met deze puzzelstukken kan je de 11e missie voltooien door de puzzel op te lossen. Wat erg fijn zou zijn is een keuze in de beloning. Ikzelf zou graag een extra recyclefabriek bij elkaar spelen, anderen staan te springen om watermolens of silo's.

Beste BB, is het een idee om een idee-bus op te zetten waar de spelers dit soort gedachten naar toe kunnen sturen?

Gr.
    Me33

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Me33 Bekijk Berichten
    Beste BB, is het een idee om een idee-bus op te zetten waar de spelers dit soort gedachten naar toe kunnen sturen?
    Gr.
    Me33
    Die hebben we al voor je! Zie de link: http://forum.thesettlersonline.nl/forums/187-Suggesties

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Die hebben we al voor je! Zie de link: http://forum.thesettlersonline.nl/forums/187-Suggesties
    die is gelinkt aan dat icoontje op BB's bureaublad waar "prullenbak" bij staat

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    die is gelinkt aan dat icoontje op BB's bureaublad waar "prullenbak" bij staat
    Hahaahahaaaa So True.

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    de beloning slaat inderdaad totaal nergens op. Op zich wil ik hem wel spelen, maar waarom alles inleveren voor slechts 250 edelsteentjes..... oftewel 2-3 adelijke actes welke ik voor 1k munten bij mekaar heb. Alle in te leveren spullen brengen 20voudige op

Verzin inderdaad iets beters voor vooral de hoge levels die verder niks te doen hebben en waar ook een beloning voor staat die uitdagend genoeg is om er aan te beginnen!

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    belangrijk voor (iig 36-45) bij missie deel 4 moeten het "ervarings"avonturen zijn!

wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin_ Bekijk Berichten
    belangrijk voor (iig 36-45) bij missie deel 4 moeten het "ervarings"avonturen zijn!
    Bedankt, ik zal het aanpassen

Ervarings avonturen zijn onder andere; Moerasheks, Te Paard, Verraders, Duistere Priesters, Vikingen, Stelen van de Rijken, Zonen van het Veld en nog een paar.
    Als je een avontuur opent staat er in de tekst wat voor avontuur het is.
    De avonturen zijn onderverdeeld in Grondstoffen, Ervarings, Vervolg, Episch en de laatste 2 nieuwe onder Mini avonturen.(schedel, tropische zon)

Verder zijn er nog speciale evenements avonturen zoals Einde der Tijden, Kerstavontuur en de Paasavonturen.

Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Al met al kunnen we stellen dat de *Crisis-Missie* echt Crisis is daar zijn ze dan wel weer prima in geslaagd bij BB

Plaats een Reactie

Forum Rechten