Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: het 4 winden event

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud

het 4 winden event

beste BB en ontwikkelaars,

het 4 winden event was voor mij persoonlijk wel een groot succes. ik vond het leuk om te spelen en het was een goede afwisseling.
    puntjes van kritiek zijn er natuurlijk ook wel...wat ik met name binnen mijn gilde zag en hoorde en ook in de worldchat was wel dat de geluksfactor een TE grote rol speelde bij dit event.
    het event loopt over een paar dagen af en er zijn nog steeds mensen die voor de 1e missie op zoek zijn naar 10 graniet.
    dat is best jammer voor die spelers want ze lopen ook de erg leuke beloningen mis.
    als die factor wat aangepast zou kunnen worden zou ik zeggen hou elke maand een event als dit en varieer wat in de beloningen.

dank voor dit event en de fun die ik er van gehad heb.

groet obelixje

Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door obelixje Bekijk Berichten
    beste BB en ontwikkelaars,

(...) en er zijn nog steeds mensen die voor de 1e missie op zoek zijn naar 10 graniet. (...)

groet obelixje
    Dat zijn mensen die nooit aan de 4 winden missie begonnen zijn, anders hadden ze dat graniet allang gehad.
    De kans op 10 graniet is 29% en de kans op 30 graniet is 10,9% (dus totale kans op graniet is 39,9%) (Zie post Wee_man 27-feb), zelfs al zou een speler maar 1 verkenner hebben dan nog zou één maal schatten zoeken per dag graniet moeten hebben opgeleverd. Ja theoretisch is het mogelijk dat je 2 weken lang geen graniet vindt maar die kans is wel héél, héél, héél klein.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    6x bandietennest gespeeld, 0 graniet, voor mij is t dus een [donald duck mode on]^$%#@[/donald duck mode off] event.
    Kan m ook niet meer aanschaffen zo 1,2,3 dus game over en spijt dat ik er ooit aan begonnen ben.

Imo had bij de zoekmissie niet alleen graniet moeten tellen, maar alles. Zo ook bij de avonturen, ipv in mijn geval 600 graniet, alles uit slot 1 dat telt. Andere spelen m 1x en hebben alles en ik en vele andere investeren bijna alles wat we er voor hebben en we gaan met lege handen naar huis.
    Wat ik eraan kwijt bent weegt niet op tegen t molentje en de gems qua kosten. Zal mn verlies nemen. maar leuk is anders als je zo met lege handen verder moet...

edit: en we schroeven m op naar 7 :s
    Laatst gewijzigd door kili; 09-03-13 om 21:40.

jolanda1231's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    helemaal met het bovenstaande eens,ik heb al verschillende malen de duistere priesters gespeeld en ook 0 graniet
    mijn vriend heeft het zelfde met het bandieten nest maar die heeft het al gauw opgegeven omdat het te veel kost

Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bucket Bekijk Berichten
    Dat zijn mensen die nooit aan de 4 winden missie begonnen zijn, anders hadden ze dat graniet allang gehad.
    De kans op 10 graniet is 29% en de kans op 30 graniet is 10,9% (dus totale kans op graniet is 39,9%) (Zie post Wee_man 27-feb), zelfs al zou een speler maar 1 verkenner hebben dan nog zou één maal schatten zoeken per dag graniet moeten hebben opgeleverd. Ja theoretisch is het mogelijk dat je 2 weken lang geen graniet vindt maar die kans is wel héél, héél, héél klein.
    Ik heb de eerste missie ook gedaan... en het koste mij welgeteld 3 dagen om met 7 ontdekkingsreizigers een keer me graniet binnen te halen.... ervan uitgaande dat er ook mensen met 1 ontdekkingsreiziger zijn zoals je zelf aangeeft; is dit wel degelijk een *geluks/ ongeluks* factor.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten