Gesloten Onderwerp
Pagina 6 van de 10 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 91

Onderwerp: WK evenement

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Weet iemand wanneer de nieuwe gildemarkt items komen? Dacht dat deze tijdens dit event zouden worden geïmplementeerd.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    gaat weer lekker met die oefenwedstrijd.
    nadat ik weer inlogde en naar dat eiland ging zag ik ineens alle gemaakte attributen en daarna was dat avontuur weg, foetsie, naar de gallemiezen.

BB wat gaan jullie nu weer verzinnen om dat evenement eens te laten slagen?????

Heb er al een ticket van gemaakt, maar BB kennende zullen ze daar pas NA het weekend wat aan doen. ALS ze er wat aan doen!
    Laatst gewijzigd door hobbeldebobbel; 13-06-14 om 19:03.

Ingeschreven
    Aug 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Ook ik moet volledig overnieuw beginnen met de oefenwedstrijd. De rode kaart die ik al gebruikt had ben ik gewoon kwijt, [sarcasme] bedankt BB.[/sarcasme]
    In plaats van alles van de initiële start terug te geven, noppes.

Na enkele weken AO gespeeld te hebben, heb ik daar kennis gemaakt met miserie die kennelijk al maanden bezig is. Ik dacht nog bij TSO doet BB het toch goed, tot nu dan en ik mijn mening kennelijk moet bijstellen.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hobbeldebobbel Bekijk Berichten
    gaat weer lekker met die oefenwedstrijd.
    nadat ik weer inlogde en naar dat eiland ging zag ik ineens alle gemaakte attributen en daarna was dat avontuur weg, foetsie, naar de gallemiezen.

BB wat gaan jullie nu weer verzinnen om dat evenement eens te laten slagen?????

Heb er al een ticket van gemaakt, maar BB kennende zullen ze daar pas NA het weekend wat aan doen. ALS ze er wat aan doen!
    sowieso na het weekend, die mensen zitten lekker in de tuin in het zonnetje, maar maandag ben je weer aan de beurt!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Weet iemand wanneer de nieuwe gildemarkt items komen? Dacht dat deze tijdens dit event zouden worden geïmplementeerd.
    is nix van aangekodigt, de eerste week van juni zou de uitslag bekend gemaakt worden (dit was ruim op tijd gebeurd), verder is er nog nix over bekend, wie weet, misschien duurt het net zo lang als PvP dat voor eind 2012 gepland stond...
    je kent BB, ze houden altijd een (grote) slag om de arm

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveThrasher Bekijk Berichten
    Ook ik moet volledig overnieuw beginnen met de oefenwedstrijd. De rode kaart die ik al gebruikt had ben ik gewoon kwijt, [sarcasme] bedankt BB.[/sarcasme]
    In plaats van alles van de initiële start terug te geven, noppes.

Na enkele weken AO gespeeld te hebben, heb ik daar kennis gemaakt met miserie die kennelijk al maanden bezig is. Ik dacht nog bij TSO doet BB het toch goed, tot nu dan en ik mijn mening kennelijk moet bijstellen.
    ik kan heel kort zijn...
    bij TSO is het zeker niet goed, of het beter/slechter is dan bij AO kan ik niet beoordelen, want dat speel ik niet...
    maar BB blijft BB denk ik zo...

overigens zijn de compensaties/goedmakertjes tegenwoordig wel heel behoorlijk waar ze vroeger compleet waardeloos waren!!! (verdient wel een compliment!)

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    sowieso na het weekend, die mensen zitten lekker in de tuin in het zonnetje, maar maandag ben je weer aan de beurt!
    is nix van aangekodigt, de eerste week van juni zou de uitslag bekend gemaakt worden (dit was ruim op tijd gebeurd), verder is er nog nix over bekend, wie weet, misschien duurt het net zo lang als PvP dat voor eind 2012 gepland stond...
    je kent BB, ze houden altijd een (grote) slag om de arm
    Op het engelse forum zeiden ze: "It is planned to implement the Guild market change with game version that comes after World Championship event. " NL -forum trouwens ook : ''Het plan is om de nieuwe gildemarkt-voorwerpen met het WK evenement te implementeren.'' http://forum.thesettlersonline.nl/th...-de-resultaten!

Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Met het WK-evenement implementeren is een verkeerde vertaling van after
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ik kan heel kort zijn...
    bij TSO is het zeker niet goed, of het beter/slechter is dan bij AO kan ik niet beoordelen, want dat speel ik niet...
    maar BB blijft BB denk ik zo...

overigens zijn de compensaties/goedmakertjes tegenwoordig wel heel behoorlijk waar ze vroeger compleet waardeloos waren!!! (verdient wel een compliment!)
    Anno is maandenlang een regelrechte RAMP geweest. De laatste week gaat het een stuk beter omdat je er niet om de haverklap uitgegooid wordt en opnieuw moet inloggen.
    Nu is TSO - althans het WK-evenement - een RAMP waar van alles aan mankeert.
    Ik snap niet dat een organisatie die met online-games money wil maken, er niet voor zorgt dat de games die ze aanbieden zonder problemen (dus ergernis voor de spelers) te spelen zijn.

Voor wat hoort wat Ubisoft. Als spelers (zoals ik) betalen voor jullie diensten zullen jullie ook moeten LEVEREN.
    Doe je dat niet dan ben je snel out of business.

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hobbeldebobbel Bekijk Berichten
    Voor wat hoort wat Ubisoft. Als spelers (zoals ik) betalen voor jullie diensten zullen jullie ook moeten LEVEREN.
    Doe je dat niet dan ben je snel out of business.
    Is dan maar goed ook dat Ubisoft niet de maker is hé

Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Is dan maar goed ook dat Ubisoft niet de maker is hé
    Ubisoft is spelontwikkelaar en -uitgever. Heeft ooit eens Blue Byte, spelontwikkelaar, overgenomen. De Settlers is oorspronkelijk ontwikkeld door BB en is na de overname onder BB-vlag verder gegaan , maar is feitelijk een Ubisoft produkt.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Ingeschreven
    Aug 2013
    Wereld
    Woestewoud
    De problemen met het WK evenement zijn niet weg. Daarnet was bij mij de knop voor het evenementenvenster uitgeschakeld en in het proviandhuis ontbrak het tabblad voor het WK evenement ook al. Het spel verlaten en terugkeren heeft het voorlopig opgelost.

Zijn er nog die dit voor hebben gehad?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten