Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Webshop met TSO artikelen

Dimitri-van-m

Webshop met TSO artikelen

Ik zag dat er een mooie canvas schilderij was te winnen bij de verjaardags event. Helaas te laat gemerkt.
    Maar is het niet mogelijk dat jullie een webshop maken met artikelen van TSO en dus bijvoorbeeld canvas schilderijen.(meerdere versie's)

Of een leuke muis map of helemaal even gek doen een eigen TSO toestenbord (net als wow).

Ik ben grote fan van TSO en zeker niet de enige. daarom denk ik ook wel dat er markt voor is.

Ben je voor laat dan even een berichtje achter.

En hopelijk hebben we snel een webshop met leuke artikelen van TSO

Update: Posters zal ook al super wezen.
    Laatst gewijzigd door Dimitri-van-m; 10-08-13 om 19:50.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    een kratje TSO godendrank

Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik geloof dat kili het canvas zo ruilt voor 10k edelstenen :P
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Helaas, is niet te koop taartje :P

ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    leuk maar dat zullen ze vast al in de planning hebben voor als het spel de betafase passeert.

Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricos221 Bekijk Berichten
    leuk maar dat zullen ze vast al in de planning hebben voor als het spel de betafase passeert.
    keep dreaming :P
    over 5 jaar zitten we nog in de beta ;-)

| Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zubatsu Bekijk Berichten
    keep dreaming :P
    over 5 jaar zitten we nog in de beta ;-)
    ik meen ergens gelezen te hebben dat beta binnenkort eindigt voor een aantal servers (waaronder de NL server), maar kan het zo ff niet terug vinden...
    ik meen met de invoering van de premium accounts, maar zoals ik al zei, ik weet niet meer waar ik het gelezen heb en wat er precies stond, dus misschien dat deze info die ik nu geef niet klopt... (persoonlijk vind ik het ook niet zo heel interessant of het beta of alpha is)

Dimitri-van-m
    Het spel zal altijd in beta zitten want ze blijven door ontwikkelen. Als ze stoppen met dat en dus niks meer nieuws bij komt zijn we uit beta.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb het nog ff opgezocht:

Level 50 players can now earn a new resource called Star Coins. When a player reaches Level 50, they will no longer earn experience points but instead the Star Coins and all existing experience points already earned by Level 50 players will be converted to Star Coins. A new section in the in-game shop will allow trading in this special resource against very valuable items.

Along with these new upgrades, Ubisoft® and Blue Byte® also announced that the beta tag will be removed for the European English, Poland, Netherland and Czech version in August. So go on and check out The Settlers Online, with all the new content high level players are sure to enjoy the new Epic Raids, however new players will have plenty to look forward to when they sink their teeth into this fantastic strategy game.

Dimitri-van-m
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ik heb het nog ff opgezocht:

Level 50 players can now earn a new resource called Star Coins. When a player reaches Level 50, they will no longer earn experience points but instead the Star Coins and all existing experience points already earned by Level 50 players will be converted to Star Coins. A new section in the in-game shop will allow trading in this special resource against very valuable items.

Along with these new upgrades, Ubisoft® and Blue Byte® also announced that the beta tag will be removed for the European English, Poland, Netherland and Czech version in August. So go on and check out The Settlers Online, with all the new content high level players are sure to enjoy the new Epic Raids, however new players will have plenty to look forward to when they sink their teeth into this fantastic strategy game.
    duidelijk nu alleen nog een webshop

Plaats een Reactie

Forum Rechten