Opzich voor de meeste dingen zou je iets kunnen zeggen maar die 10 recruiten geen idee wie op dat idee kwam![]()
Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten
mwah, daar valt iets voor te zeggen... persoonlijk heeft het voor mij geen emotionele waarde, maar ik kan me voorstellen dat dit voor sommige mensen anders ligt
ik ben overigens wel blij met de edelsteentjes, die zijn altijd welkom! (alhoewel ik de verhouding edelstenen-inspanning wel maar matig vindt! maar los van dat zijn ze wel welkom)
Hallo,
Als eerste wil ik iedereen bedanken die mee hebben gedaan met de verjaardag`s evenementen.
Wij hebben een hele leuke tijd gehad tijdens de evenementen. Ik persoonlijk vond het iets te lang duren.
Iedereen wist wat we zouden krijgen als cadeau. Ik had toch stiekem verwacht dat BB_team de cadeautje`s zouden aanpassen (vermeerderen)
Dit zou natuurlijk niet eerlijk zijn geweest voor de donateur`s omdat wij jammer genoeg ook spelers hadden die niet mee hebben gedaan met ballonnen blazen.
Het is heel moeilijk om te kunnen zien wie wel heeft gedoneerd en wie niet omdat het 1 grote server evenement was. Wat volgens mij niet heel duidelijk is geweest voor sommige spelers die niet mee hebben gedaan en toch een beloning hebben gekregen. Het is heel erg makkelijk om te zeggen dat je niet mee hoeft te doen omdat andere spelers toch wel doneren. Dit is toch wel jammer vind ik.
1) Als ik een beoordeling zou geven voor heel het evenement zou ik zeggen dat het een leuke evenement is geweest.
2) Als ik een beoordeling zou geven voor de verhouding grondstoffen ballonnen zou het zeker een min zijn geweest.
- Een grondstof in grote hoeveelheid omzetten in ballonnen. Het evenement is nu afgelopen. Je krijgt 1 munt voor 500 ballonnen.
3) Als ik een beoordeling zou geven voor de cadeautje`s die wij hebben gehad zou het ook zeker een min zijn geweest.
Verandering voor het volgende server evenementen:
- Zorg ervoor dat er een individu tevoorschijn komt zoals een gilde.
- Laat het meer een interne strijd worden want wij kunnen niet in dezelfde categorie gezet worden als de grotere server`s
- Maak het blazen van wat dan ook aangenamer door er toch meer geproduceerde eind producten voor te geven
- Zorg ervoor dat iedereen maar dan ook iedereen verplicht mee moeten doen met zo`n evenement door er heel makkelijk een half product te blokkeren zoals dennehout planter`s niet meer werken.
- Een nog grotere punt is: wanneer een evenement start laat dan iedereen een keuze maken door hun een bericht te versturen of dat elk individu mee wilt doen met een evenement. RED one BLUE one. Dit kan ook naar alle clan`s
![]()
*** zelf post geeditik zag net iets wat ik niet mocht zien
Laatst gewijzigd door Appeltaart; 25-07-13 om 19:06.
Was misschien ook een goed idee geweest om de code te geven op basis van een % wat is behaald.
5% code 1 | 10% code 2 |20% code 3 | etc.
Er moet dan wel een goede balans worden gemaakt, zodat je ook een flinke hoeveelheid % kan halen
Het beste wat je dan kunt doen is alle servers bij elkaar koppelen. Dus iedereen werkt samen en niet tegen elkaar.
+111
Verder ben ik ook meer voor resultaat gerecht per server ipv tegen servers. Dit was al vele malen beter dan met het maya evenement, maar waterdicht krijg je t vrees ik nooit en vermoed dat jongere servers altijd achter de feiten aan zullen blijven lopen.
Ik ben overigens niet voor een blokkade van de grondstoffen. De keuze om mee te doen moet vrijwillig blijven. Ben er wel voorstander van als er een (duidelijk) onderscheid bestaat in de beloning voor spelers die actief hebben meegedaan en tussen die die er zeer weinig tot niets voor hebben gedaan. Hierbij ook gelet op de level.
Enfin topicstart vind ik nergens opslaan, getuige de +111 op een eerdere reactie in dit topic. Verder vind ik dat BB hun best hebben gedaan er iets leuks van te maken en vond het zelf dan ook een leuke afwisseling om aan deelgenomen te hebben![]()
misschien is dit ook een idee als een soort van pvp...
dat je 1x in de 3 maanden een gilde kunt uitdagen of tegen een gilde wordt gekoppeld of zo en dan 2 weken lang ballonnen kunt doneren en dat daar een winnaar uit rolt...
misschien met een (jaarlijkse) ranglijst of zo waar eventueel ook prijzen aan zijn gekoppeld?!?!?
dat maakt het wat persoonlijker en motiveert ook een stuk beter en er is meer sociale controle of iemand er de kantjes vanaf loopt of mee doet! (is natuurlijk ieders vrije keuze, maar als je geen teamspeler bent is een (bepaalde) gilde misschien niets voor je?!?!?)
bijkoment voordeel van zo'n event is dat het overschot aan goederen zo wordt beperkt waardoor de handel/economie iets stabieler wordt, want deze is nogal aan inflatie onderhevig momenteel!
de saamhorigheid tussen vele settlerspelers was gewoon top !! De beloning, ach dat wisten we toch allemaal van tevoren.
En ja, ook ik heb heeeel veel gemaakt en gedoneerd en als ik die grondstoffen zou hebben verkocht had dat veel meer opgebracht, maar ik heb er zelf voor gekozen en t was heel leuk, dus ga zo door BB en probeer gewoon elke keer iets nieuws te verzinnen en van de vorige keer te leren.
ben ik mee eens Gekewe. En elke evement is ook weer verbetert en leuker dus geen problemen mee. Vind alleen dat ze wel dingen zoals die 10 recruiten dat slaat nergens op doe dan liever niets :P of doe 250 R of 1000 R of iets dergelijks.
Maar je hebt gelijk hulde aan BB was leuk event ben benieuwd na de volgende![]()