Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Dagmissies

Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud

Dagmissies

ik had net een dagmissie
    betaal 100 munten en krijg 200 ijzeren zw en 100 worsten.

degene die deze missie heeft bedacht, heeft niet goed nagedacht!

wou het ff kwijt.

Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    lol die heb ik nog nooit gezien en als dat de dagmissie is zou ik hem gewoon verwijderen. Weet je zeker dat je goed gekeken hebt want normaal zijn ze eigenlijk best cheap.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn er 1 of 2 bij die niet voordelig zijn. Gewoon even goed lezen voordat je op afronden klikt :-)

Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    het was echt 100 munten betalen. de rewards heb ik dan neit helemaal goed bekeken. maar het was echt 100 munten dokken.
    en ja ik heb hem weggeklikt

Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    en soms heb je van die dagmissies en daar word je heel erg blij van.
    ik moest 50 dam zw bezitten. (heb er 250 van dagmissies)
    beloning 50 graniet en 100 munten!
    die mag van mij vaker langskomen

Creatany's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Al een paar keer tegen gekomen: dagmissie--> speel avontuur zonen van 't veld. Lekkere dagmissie. Ik speel dat wel vaker maar nog nooit binnen een dag klaar gehad, hoe dagmissie ?

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Creatany Bekijk Berichten
    Al een paar keer tegen gekomen: dagmissie--> speel avontuur zonen van 't veld. Lekkere dagmissie. Ik speel dat wel vaker maar nog nooit binnen een dag klaar gehad, hoe dagmissie ?
    Als het goed is kan je de missie ook een dag later afronden, deze blijft namelijk gewoon in je missieboek staan. Als je hem niet voltooid krijg je een nieuwe dagelijkse missie die in je wachtrij zal komen te staan.

BB_Skelril

Creatany's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Als het goed is kan je de missie ook een dag later afronden, deze blijft namelijk gewoon in je missieboek staan. Als je hem niet voltooid krijg je een nieuwe dagelijkse missie die in je wachtrij zal komen te staan.

BB_Skelril
    Ja natuurlijk, dat weet ik ook, maar bij een missie die dagmissie heet verwacht ik ook dat die voor iedereen binnen een dag klaar kan zijn. Een avontuur zoals zonen plan ik in om te spelen omdat dat nogal troepen, settlers en tijd kost. Dat kan ik (waarschijnlijk zoals de meesten) niet zomaar tussendoor spelen.

Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Het is misschien beter om de hele lijst met dagmissies eens te gaan opsplitsen in dag-, week- en maandmissies.
    Voor dan hebben we weer meer te doen en kunnen we ook leuke maandmissies doen als compleet minstens 15 verschillende avonturen ofzo
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Dagmissie Oogsttijd In de tekst moet het woord "verkrijg" vervangen worden door "verkoop"

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten