hey allemaal,
ik weet niet of meer mensen last hebben maar sinds gisteren zijn plots de beloningen voor de gildemissies behoorlijk lager als dat ze waren.
en ze verschillen nu ook per dag.
is dit een bugje of iets anders??
groet obelixje
hey allemaal,
ik weet niet of meer mensen last hebben maar sinds gisteren zijn plots de beloningen voor de gildemissies behoorlijk lager als dat ze waren.
en ze verschillen nu ook per dag.
is dit een bugje of iets anders??
groet obelixje
Kan te maken hebben met het aantal leden in je gilde.
nee we doen het nog steeds met zelfde aantal leden....
vreemd..ikzelf krijg nog steeds gewoon hetzelfde als altijd
6 gildemunten voor eigen missie + 60 - 64 voor gezamelijke missie.
gildemissie wat is dat? Oh wacht ik weet het al, dat wat wij al meer dan een maand niet meer kunnen vanwege een of andere bug die vorige week toch maar niet kon worden opgelost maar deze week opgelost gaat worden.
Kan je niet helpen met je vraag obelix, zodra ik weer guildmissies heb zal ik er eens op letten.
en jahoor, komt de update en wat krijgen we als compensatie? 100 gildemunten!!! echt serieus wij hebben dik een maand geen missies kunnen doen en dan krijgen wij
maar 100 munten en dat niet alleen, IEDEREEN krijgt die munten dus de mensen die de missies wel gewoon konden doen krijgen ook nog eens een beloning.
Wat is dit voor een beleid. kan er niet gewoon een regeling getroffen worden per gilde apart. zoveel werk is dat nou ook weer niet op de NL server
Ben blij dat je iets krijgt. Ze zijn niets verplicht om uit te delen...
Door omstandigheden nog geen gilde munten verstuurd. Ook hiervoor hoeven jullie niet bang te zijn! Deze zullen aan het einde van deze week ook te vinden zijn in jullie mailbox :-).
- BB_Skelril
Volg ons opTwitter en
Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
Bijna 2 maanden geen gildemissies kunnen doen en dan krijgen we als compensatie 100 gildemunten! vind het eerlijk gezegd een lachertje