Wij hebben gedurende 5 weken geen missies kunnen doen... mijn vraag is geld dat voor elke gilde? Zo ja hoeft er geen compensatie te komen... Zo nee dan moeten alleen de gedupeerde een gepaste compensatie krijgen.
Wij hebben gedurende 5 weken geen missies kunnen doen... mijn vraag is geld dat voor elke gilde? Zo ja hoeft er geen compensatie te komen... Zo nee dan moeten alleen de gedupeerde een gepaste compensatie krijgen.
Niet alle gildes hebben problemen gehad met gildemissies.
Voor elke gildemissie die je doet moet je grondstoffen betalen uit je opslag en andere dingen produceren of iemand anders boosten enz enz enz. En dit dan voor een paar gildemunten. Een compensatie is terecht mee eens maar als jullie nou een compensatie krijgen zonder iets te hoeven betalen dan wil ik ook compensatie want dan is het niet meer eerlijk. Ik moest grondstoffen betalen uit mijn opslag en mijn proviandhuis of barrack vrij houden om de gevraagde grondstoffen te kunnen produceren.
Als hier ook rekening mee wordt gehouden dan is een compensatie terecht.
Helemaal mee eens Witte; De mensen die hier *compenstatie* claimen; terwijl ze niets hebben hoeven te doen; geen resources hebben hoeven te betalen etc. etc. hebben in mij ogen nergens recht op.
Het is en blijft een BETA versie; daar kunnen bugs inzitten; het heeft je niets gekost & niets opgeleverd: Saldo = 0 dus geen compensatie lijkt mij.
Al die gildes die 2 maanden lang wel quests hebben gedaan hebben kapitalen aan resources/ tijd/ adventures moeten doen voor een paar *Gildemuntjes*