Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Upgrade (bronzen) zwaardenmaker

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud

Upgrade (bronzen) zwaardenmaker

Ik heb gisteren de upgrade gestart naar niveau 5. Na anderhalve dag is die upgrade slechts 27% gevorderd, en inmiddels bouw ik geen bronzen zwaarden meer bij. Is dat normaal, of is het een bug?

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Als je op het gebouw klikt kan je zien hoe lang de upgrade normaal duurt. Voor zo ver ik weet is dit voor niveau 5 normaal! :-)

- BB_Skelril

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Het enige dat ik dan te zien krijg is 'totale productietijd 7:20' en als ik daar met de muisaanwijzer op ga staan (op het groene balkje) staat er 'productie voltooid over 20 sec'.... maar die boodschap krijg ik nu al zo'n 24 u te zien??....

Inmiddels ben ik al wel gevorderd tot 28%... dat betekent dat ik tegen dit tempo voor donderdagavond geen bronzen zwaarden meer kan produceren? En dat is normaal? Dat je vijf dagen de productie stil legt bij een upgrade?

aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Onder de upgrade knop staat de tijd die nodig is voor de upgrade.
    Ik weet niet zeker of het voor alle gebouwen het zelfde is maar van niveau 4 naar 5 is 7 dagen.

Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Maar zijn kernvraag: Ja, tijdens het upgrade process is het normaal dat de productie stil ligt! Dus nee, de komende zes dagen produceer je op die locatie geen bronzen zwaarden.

Also, not a bug... a feature

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    oooh, dus dat betekent die 7.d. ... ik vroeg het me al af ;-) Bedankt, goed om weten.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aRPeaR Bekijk Berichten
    Onder de upgrade knop staat de tijd die nodig is voor de upgrade.
    Ik weet niet zeker of het voor alle gebouwen het zelfde is maar van niveau 4 naar 5 is 7 dagen.
    ik heb nu al een paar keer van lvl 3 naar lvl 4 7 dagen gehad. Dat klopt niet met de aankondiging in de knop.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door truusje Bekijk Berichten
    ik heb nu al een paar keer van lvl 3 naar lvl 4 7 dagen gehad. Dat klopt niet met de aankondiging in de knop.
    De meeste gebouwen hebben van 3 naar 4 maar echt 24 uur nodig. Veel gebouwen hebben van level 4 naar 5 een tijd van 24 uur nodig om verbeterd te worden...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten