Ik heb gisteren de upgrade gestart naar niveau 5. Na anderhalve dag is die upgrade slechts 27% gevorderd, en inmiddels bouw ik geen bronzen zwaarden meer bij. Is dat normaal, of is het een bug?![]()
Ik heb gisteren de upgrade gestart naar niveau 5. Na anderhalve dag is die upgrade slechts 27% gevorderd, en inmiddels bouw ik geen bronzen zwaarden meer bij. Is dat normaal, of is het een bug?![]()
Als je op het gebouw klikt kan je zien hoe lang de upgrade normaal duurt. Voor zo ver ik weet is dit voor niveau 5 normaal! :-)
- BB_Skelril
Volg ons opTwitter en
Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
Het enige dat ik dan te zien krijg is 'totale productietijd 7:20' en als ik daar met de muisaanwijzer op ga staan (op het groene balkje) staat er 'productie voltooid over 20 sec'.... maar die boodschap krijg ik nu al zo'n 24 u te zien??....
Inmiddels ben ik al wel gevorderd tot 28%... dat betekent dat ik tegen dit tempo voor donderdagavond geen bronzen zwaarden meer kan produceren? En dat is normaal? Dat je vijf dagen de productie stil legt bij een upgrade?
Onder de upgrade knop staat de tijd die nodig is voor de upgrade.
Ik weet niet zeker of het voor alle gebouwen het zelfde is maar van niveau 4 naar 5 is 7 dagen.
Laatst gewijzigd door aRPeaR; 22-10-12 om 18:53.
Maar zijn kernvraag: Ja, tijdens het upgrade process is het normaal dat de productie stil ligt! Dus nee, de komende zes dagen produceer je op die locatie geen bronzen zwaarden.
Also, not a bug... a feature![]()
oooh, dus dat betekent die 7.d. ... ik vroeg het me al af ;-) Bedankt, goed om weten.