-
McJerr2
Beste Settlers,
Het nieuws dat Jerry (McJerr2), op 11 Maart j.l ,overleden is heeft ons bereikt.
Jerry was gul, grappig, was een man met een enorm groot hart en een bijzonder mooi karakter. Onvoorwaardelijk kon je op hem rekenen. Hij gaf vele praktische tips en kende TSO van binnen en buiten.
We hebben hem al even niet meer online kunnen zien, we wisten dat hij hard moest vechten tegen zijn ziekte. Echter bleven we stiekem hopen dat zijn lampje toch weer zou gaan branden eens, toch tevergeefs.
Onze gedachten gaan uit naar Els, zijn familie en vrienden, we hopen dat ze de kracht vinden om dit verlies te verwerken. Dat hun tranen plaatsmaken in een glimlach bij het ophalen van herinneringen aan hem.
Graag willen we ons medeleven meedelen aan zijn echtgenote Els en zijn familie. Daarom zal Geoffrey (Eeky2) alle troostende woorden vanuit alle Gildes verzamelen. Daarna gaan we deze bundelen en op een gepast moment overmaken aan Els.
FDA Final Destiny Alliance
-
droevig nieuws
Wat een vreselijk bericht!
Mcjerr en ik gaan al een tijdje terug in de tijd van dit spel, veel kennis en kunde van hem geleerd. Wijze woorden die ik in december nog van hem heb gekregen en de fijne nieuwjaarswens zal ik koesteren.
Hij keek zo uit naar zijn pensioen en de vrijheid die hij daarmee zou krijgen...het liep allemaal anders.
Mcjerr hield vele mensen op de hoogte met zijn blog, met de nodige zelfspot en humor zoals we hem kennen.
Ik zal zijn adviezen, kennis en aanwezigheid missen.
Els en alle familie en dierbaren wens ik heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.
Wietze (Ridzert)
-
Mcjerr de super settler
Met veel verdriet heb ik kennis genomen van het overlijden van "onze" Mcjerr2, want hij was een tijd een grote steunpilaar in onze gilde, die iedereen met raad en daad bijstond.
Met zijn humor en zijn super ICT kennis, hielp hij iedereen in het spel en 'nam' in vele gevallen de PC remote over om het in orde te maken.
Hij riep altijd ,als ik met pensioen ga, dan heb ik nog meer tijd voor Settlers en gamen en zeker voor mijn grote hobby van figuren maken.
Ondanks zijn ziekte bleef hij optimistisch en wilde hij er zo lang mogelijk voor vechten en dat heeft hij gedaan als geen ander.
Mijn gedachten gaan uit naar Els, zijn familie en vrienden, die hem enorm gaan missen. Het zal lang duren om dat een plek te geven, maar weet dat hij er altijd zal zijn in onze harten.
Sterkte in deze moeilijke tijden
Namens de gilde der Vrijbuiters
-
Geen woorden voor...
Geen woorden voor, voor dit verlies.
Jerry was er altijd. Hij was positief en altijd zo behulpzaam. Hij keek echt uit naar de dagen dat hij eindelijk van zijn pensioen kon genieten en was echt aan het aftellen, iedere keer weer dat hij online kwam.
Ik maakte altijd even een praatje met hem, om te checken hoe het met hem ging en dan riep ie altijd "Met slechte mensen gaat het altijd goed".
Lieve Jerr,
Dankzij jou heb ik het spel weer ontdekt en vindt het super verdrietig om te horen dat je nu echt weg bent.
Je was zo behulpzaam en nam direct altijd m'n PC over als ik er niet uit kwam :) en wat had je een schrik als ik iets raars had gedaan.
Ik zal nu anders naar TSO kijken en spelen, want het doet me veel verdriet.
Heelveel sterkte aan de nabestaanden, maar ook voor alle settlers die met hem mochten ontmoeten/spelen/ en kende.
een goede vriend in-game en gildelid
-
lieve Mc Jerr
Dat je daar boven nog maar veel edelstenen mag slijpen.
Ik glimlach eventjes naar boven,
ik weet niet of je dat kunt zien.
Ik wil daar graag in geloven,
ik neem genoegen met misschien
xx
-
Mcjerr2 was een fijne speler, fijn in de omgang en deelde graag uit. We missen hem als speler van Settlers Online. Mijn condoleances aan nabestaanden.
-
-
We denken aan hem met veel bewondering en liefde.
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig dat we weten te zeggen.
Gecondoleerd met het verlies van Jerry.
Ik wil jullie, Els, zijn familie en vrienden heel veel sterkte toewensen in deze onwijs verdrietige periode.
-
heel veel sterkte voor de familie
-
"Onze Mc Jerr" een man met een mooi karakter en erg leuke humor.
Ik speel het spel sinds september 23 en ik heb veel ondersteuning gehad van hem. Hij noemde mij Kanjer ;o)
Ik heb veel met hem gefluisterd en hem op mijn manier geprobeerd te ondersteunen toen hij ziek was, zelfs toen bleef hij zijn humor behouden.
Jammer dat je niet samen meer met jouw lieve Els en jullie kat kunnen genieten van je pensioen waar je zo naar uitkeek.
Ik wens Els en familie veel sterkte en ik wens jullie veel mooie herinneringen aan hem die mooie Edelsteen Mc Jerr
-
heel veel sterkte voor de familie
-
Een ode aan Mcjerr - een edelsteen die dol was om ze te verslijpen
https://i.postimg.cc/PJ9W2Qxm/De-ede...aan-Mcjerr.png
-
Jer, rust zacht
Lieve Jer,
Wat ga ik jou missen...
We hebben altijd goed en nauw contact gehouden, ook nadat jij het Vrijbuiters gilde verliet.
En wat was ik altijd blij met jouw IT kennis als je me weer eens met Quick assist of Teamviewer hielp om de client op orde te krijgen..... en enige tijd geleden een soort van m'n computer redde toen ik een probleem had met de opslag....
Begin dit jaar vond ik het moeilijk om je de beste wensen voor het nieuwe jaar te doen, wetende wat er gaande was.
Dat het zo snel zou aflopen vind ik nog steeds moeilijk te bevatten....
Het bericht van jouw overlijden, was voor mij het 2e overlijdensbericht van de dag....na 's morgen gehoord te hebben dat een bevriende geocacher onverwacht was overleden. Dat gezegde hebbende, heb ik na het bericht over jouw over overlijden.....denk ik wel meer dan een uur, met de tranen in m'n ogen, naar mijn landje zitten staren......met een gevoel van pure ongeloof.....
Ik ben bij lange na niet de enige die jou een warm hart toedroeg
Ik ben niet de enige die jou een mooi mens vond en je graag mocht
Ik ben niet de enige op TSO die jouw aanwezigheid zal missen....
En ik weet dat ik jou niet het meeste ga missen.....want mijn gedachten gaan uit naar jouw Els en je familie....ik wens hun heel veel sterkte toe met dit intense verlies.
Jer, ik zal aan je blijven denken.....en weet dat als ik TSO speel jij vanaf boven rustig meekijkt.....en glimlacht als er weer eens wat mafs gebeurt tijdens het spelen van een avo
Rust zacht lieve Jer