Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: McJerr2

Ingeschreven
    Dec 2022
    Wereld
    Woestewoud

McJerr2

Beste Settlers,

Het nieuws dat Jerry (McJerr2), op 11 Maart j.l ,overleden is heeft ons bereikt.
    Jerry was gul, grappig, was een man met een enorm groot hart en een bijzonder mooi karakter. Onvoorwaardelijk kon je op hem rekenen. Hij gaf vele praktische tips en kende TSO van binnen en buiten.
    We hebben hem al even niet meer online kunnen zien, we wisten dat hij hard moest vechten tegen zijn ziekte. Echter bleven we stiekem hopen dat zijn lampje toch weer zou gaan branden eens, toch tevergeefs.

Onze gedachten gaan uit naar Els, zijn familie en vrienden, we hopen dat ze de kracht vinden om dit verlies te verwerken. Dat hun tranen plaatsmaken in een glimlach bij het ophalen van herinneringen aan hem.

Graag willen we ons medeleven meedelen aan zijn echtgenote Els en zijn familie. Daarom zal Geoffrey (Eeky2) alle troostende woorden vanuit alle Gildes verzamelen. Daarna gaan we deze bundelen en op een gepast moment overmaken aan Els.

FDA Final Destiny Alliance

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud

droevig nieuws

Wat een vreselijk bericht!
    Mcjerr en ik gaan al een tijdje terug in de tijd van dit spel, veel kennis en kunde van hem geleerd. Wijze woorden die ik in december nog van hem heb gekregen en de fijne nieuwjaarswens zal ik koesteren.
    Hij keek zo uit naar zijn pensioen en de vrijheid die hij daarmee zou krijgen...het liep allemaal anders.
    Mcjerr hield vele mensen op de hoogte met zijn blog, met de nodige zelfspot en humor zoals we hem kennen.

Ik zal zijn adviezen, kennis en aanwezigheid missen.
    Els en alle familie en dierbaren wens ik heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

Wietze (Ridzert)

Ingeschreven
    Sep 2014
    Wereld
    Woestewoud

Mcjerr de super settler

Met veel verdriet heb ik kennis genomen van het overlijden van "onze" Mcjerr2, want hij was een tijd een grote steunpilaar in onze gilde, die iedereen met raad en daad bijstond.

Met zijn humor en zijn super ICT kennis, hielp hij iedereen in het spel en 'nam' in vele gevallen de PC remote over om het in orde te maken.

Hij riep altijd ,als ik met pensioen ga, dan heb ik nog meer tijd voor Settlers en gamen en zeker voor mijn grote hobby van figuren maken.

Ondanks zijn ziekte bleef hij optimistisch en wilde hij er zo lang mogelijk voor vechten en dat heeft hij gedaan als geen ander.

Mijn gedachten gaan uit naar Els, zijn familie en vrienden, die hem enorm gaan missen. Het zal lang duren om dat een plek te geven, maar weet dat hij er altijd zal zijn in onze harten.

Sterkte in deze moeilijke tijden
    Namens de gilde der Vrijbuiters

Ingeschreven
    Aug 2018
    Wereld
    Woestewoud

Geen woorden voor...

Geen woorden voor, voor dit verlies.
    Jerry was er altijd. Hij was positief en altijd zo behulpzaam. Hij keek echt uit naar de dagen dat hij eindelijk van zijn pensioen kon genieten en was echt aan het aftellen, iedere keer weer dat hij online kwam.
    Ik maakte altijd even een praatje met hem, om te checken hoe het met hem ging en dan riep ie altijd "Met slechte mensen gaat het altijd goed".

Lieve Jerr,
    Dankzij jou heb ik het spel weer ontdekt en vindt het super verdrietig om te horen dat je nu echt weg bent.
    Je was zo behulpzaam en nam direct altijd m'n PC over als ik er niet uit kwam en wat had je een schrik als ik iets raars had gedaan.
    Ik zal nu anders naar TSO kijken en spelen, want het doet me veel verdriet.

Heelveel sterkte aan de nabestaanden, maar ook voor alle settlers die met hem mochten ontmoeten/spelen/ en kende.

een goede vriend in-game en gildelid

Ingeschreven
    Aug 2023
    Wereld
    Woestewoud

lieve Mc Jerr

Dat je daar boven nog maar veel edelstenen mag slijpen.

Ik glimlach eventjes naar boven,
    ik weet niet of je dat kunt zien.
    Ik wil daar graag in geloven,
    ik neem genoegen met misschien

xx

Ingeschreven
    Apr 2023
    Wereld
    Woestewoud
    Mcjerr2 was een fijne speler, fijn in de omgang en deelde graag uit. We missen hem als speler van Settlers Online. Mijn condoleances aan nabestaanden.

Ingeschreven
    Jan 2023
    Wereld
    Woestewoud
    sterkte voor de familie

Ingeschreven
    Dec 2013
    Wereld
    Woestewoud
    We denken aan hem met veel bewondering en liefde.
    Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig dat we weten te zeggen.
    Gecondoleerd met het verlies van Jerry.

Ik wil jullie, Els, zijn familie en vrienden heel veel sterkte toewensen in deze onwijs verdrietige periode.

Ingeschreven
    Jan 2014
    Wereld
    Woestewoud
    heel veel sterkte voor de familie

Ingeschreven
    Sep 2023
    Wereld
    Woestewoud
    "Onze Mc Jerr" een man met een mooi karakter en erg leuke humor.
    Ik speel het spel sinds september 23 en ik heb veel ondersteuning gehad van hem. Hij noemde mij Kanjer ;o)
    Ik heb veel met hem gefluisterd en hem op mijn manier geprobeerd te ondersteunen toen hij ziek was, zelfs toen bleef hij zijn humor behouden.
    Jammer dat je niet samen meer met jouw lieve Els en jullie kat kunnen genieten van je pensioen waar je zo naar uitkeek.
    Ik wens Els en familie veel sterkte en ik wens jullie veel mooie herinneringen aan hem die mooie Edelsteen Mc Jerr

Plaats een Reactie

Forum Rechten