Goed plan, scheelt enorm veel ruimte.
Afdrukvoorbeeld
Goed plan, scheelt enorm veel ruimte.
PvP bestaat stiekem al :)
http://forum.thesettlersonline.nl/th...hlight=bestaat
jeeeeeeeee
jaaaa! eindelijk! eh kan er dan ook een boomstronken trekker bij komen?
kan dat mooi in recycels :)
klinkt goed en een werkplaats met pikhouwelen die gemaakt worden van hardhout en metaal
dan hoop ik wel dat ze het verplaatsen van gebouwen wat goedkoper gaan maken. Met lvl 5 gebouwen is het niet haalbaar hoeveel munten dat kost
Ok dit klinkt wel leuk, mischien kunnen jullie ook gelijk zorgen dat we struiken kunnen herplaatsen!
en als je dan toch bezig bent dat je meer dan 25 eenheden per keer kunt trainen (/produceren in proviand)...
en doe dan ook maar gelijk een onuitputtelijke goudmijn, voor 2000 muntjes of zo.
als je dan toch bezig bent.... :p
Is er al iets bekend over wanneer het mogelijk wordt rotsen op te blazen?
Wanneer gaan we meer ruimte kunnen maken?
Is op een laag pitje gezet.
Is vermeld geworden op test-server... blijkbaar liggen de prio's nu even elders.
Ook die Epische gebouwen, zoals gilde-bank en die alles-in-1 produktie gebouwen zijn ff uit de planning.
ja leuk zijn heb nu al 30 bouwvergunningen over
Daar zit je dan met je 35.000 titanium blokken en 25.000 staal, vooruitlopend op het multifunctionele veel te veel plaats innemende gebouw... waardeloos dus voor dit moment :)
prima!!
lol...
je reageert op een post van begin oktober 2013, van 7 maanden geleden...
en zoals je al gelezen had is dit uitgesteld, waarschijnlijk net zoals dat PvP voor eind 2012 gepland stond, dus verheug je er maar niet al te veel op, dit kan nog jaren duren...
leuk hoor, vind het niet zo interessant eerlijk gezegd. ik zie liever wat eerder dan paar dagen voor een event wat meer info over dat event. bijv. 2 weken van tevoren .... lijkt me toch wat redelijker dan nu het geval is ....
bovendien is op Engelse server steeds ruim 2 weken voor het event al info bekend .... hoe komt het dat het op NL-server steeds op allerlaatste moment de info komt??
De info moet nog door Google Translate gehaald worden?
Kunnen jullie (BB) misschien een tweede eiland erbij maken (groter dan huidige) waar we meer kunnen ontdekken, bouwen, produceren... etc etc... Dit zou mijns inziens het spel spannender maken en leuker... suggesties welkom
Ja , ik vind dit leuk.
Graag meer ruimte op eiland.
ik wil een hollandse baggeraar kan mooi delen van het water inpolderen
Als BB nu eens bij zich zelf af kijkt bij het "anno online" spel
Tot level 60.
Meerdere eilanden.
Zorgen dat je bevolking genoeg te eten, drinken, kleding en ander zaken hebben.
Ik was er begonnen omdat ik hier een spel ban had en nu nog steeds de chat ban heb roflol
Ben nu bijna lvl 15 en er is nog veel te ontdekken maar mijn eerste indruk is dat dat toch wat beter in elkaar zit.
Als ze de gebouwen omgewisseld voor TSO gebouwen dan had TSO denk ik al een stuk beter gelopen.
Hadden ze niet opnieuw het wiel hoeven uitvinden ;-)
Het meer eilanden systeem toepassen zoals dat in Anno gebruikt wordt zou inderdaad zoals edski al zegt wel eens een briljante oplossing kunnen zijn om het ruimte probleem op te lossen, je zou dan ook gebruik kunnen gaan maken van verschillende grondstoffen per eiland :-)
ruimte maken?? whaaaaaa dat was 2012 al geloof ik denken jullie nou echt....
Zo deze dan maar gebruiken voor het ontwikkelaarsdagboek dat ondertekend is met veel plezier met testen.
Ook in dit ontwikkelaarsdagboek mogen er wel weer enkele linkjes bij:
Een reactietopic op de juiste plek (of deze natuurlijk)
Een link naar tsotesting.com
Ik ben heel erg benieuwd wat er nu op test draait, al een week of wat niet meer daar geweest ;)
Ow ik zie dat de kleine sloper uit de drieling gehaald is en dat het nog steeds tellen is welke sloopploeg je waar gebruikt.
De extra sets bouwvergunningen zijn leuk, maar niet nodig denk ik om het terrein te vullen.
De mensen die de ruimte nodig hebben hebben dat vanwege alle extra gebouwen uit events, winkel en handel die bv vrij zijn.
2013: Idee uitgelegd.
*tientallen positieve reactes*
2015: Idee nog steeds niet uitgevoerd.
gezien het ruimtetekort op mijn eiland, vraag ik mij iets af.
Wanneer is de kruitkenner te koop voor edelstenen of anders, zoals eerder aangegeven?
er zijn te weinig sloopploegen beschikbaar om alle bergen te vernietigen.
Hoe kom ik aan meer sloopploegen?
Ton
Ruimtetekort? Ik verbaas me al jaren over de overvolle eilanden die ik bij veel spelers zie. Ik heb nog steeds ruimte over. En dus laat ik nog maar wat huizen staan, want ik heb ook veel te veel bevolking. Dan heb ik ook nog heel veel decoratie staan.
Als je plaatgebrek hebt, breek je iets af. Gebouwen hoeven niet eeuwig te blijven staan. Zeker niet de gebouwen waar je nooit meer iets van nodig hebt.
Huizen kan je ook updaten (Wonderbaarlijke woningen zijn een prima vervanger voor die veel te grote huizen van 15k bonen).