Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: PvP Settlers bestaat al?

  1. #1
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud

    PvP Settlers bestaat al?

    Aangezien we toch niet kunnen spelen, lijkt het me interessant om even het volgende door te nemen:
    Settlers online PvP bestaat gewoon al!

    De volgende afbeeldingen komen vanuit de Chinese game. (UK forum info)




    Beloningen voor de top-100 spelers:

    Rank 1: Bevolking * 200, Mr Meyer * 1, * 1 goud atletische borst, konijn geluksbrengers (voor gebruik in de werkplaats, binnen 48 uur na de productie x3) * 1

    Rank 2: Bevolking * 100 * 1 gouden atletische borst, koekjes (voor gebruik in de werkplaats, binnen 32 uur levert x3) * 1

    Rank 3: Bevolking * 80 * 1 gouden atletische borst, vliegen een rode Settler (voor gebruik in de werkplaats, binnen 24 uur na de productie x3) * 1

    Rank 4-10 : Bevolking * 50 * 1 goud atletische borst, boom ceremonie (voor gebruik in de werkplaats, binnen 20 uur levert x3) * 1

    Rank 11-50: Bevolking * 20 * 1 silver atletische borst, exotisch fruit basket (on workshops die binnen 12 uur na de productie x3) * 1

    Rank 51-100: Silver Atletisch borst * 1, een bord pasta Piero * 1 (voor gebruik in de werkplaats, binnen 8 uur levert x3) * 1

    Bron: http://gr.upaidui.com/news/view/2013-08-27-05
    Bron: http://gr.upaidui.com/news/view/2013-08-28-01

  2. #2
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    meh
    ben niet zo into pvp.

    gelukkig hebben we TV om de tijd te doden terwijl we wachten totdat de servers online zijn en puin kunnen ruimen.
    en ik zal vast dan me lvl 5 goudmijn kwijt zijn -_-

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Hopelijk gaan ze wat anders ontwikkelen dan PVP, ik haat PVP.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    PvP is een extra optie... je bent niet verplicht om te PvPen!

    maar Poegel, klinkt goed, helaas is mijn Chinees niet erg goed, de enigste Chinese woorden die ik ken zijn "nummer 16" en "nummer 43"... dus snap de afbeeldingen niet helemaal...
    wel sportief dat hun het vast testen voor ons

  5. #5
    Xardia's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud
    Verbaast me dat jullie hier nu pas achter komen ja die aziaten spelen alleen maar games met pvp voornamelijk!(en nee ik pvp niet meer gelukkig)

  6. #6
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    heb niet zulke goede ervaringen met pvp...maar zal het zeker uit proberen als het hier komt
    weet wel dat er genoeg mensen zijn die het wel willen doen

  7. #7
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Het concept ziet er in ieder geval leuk uit.
    Top-100 met beloningen enzo. Het is wel fijn dat het optioneel is natuurlijk

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Hmm ik vindt PvP eigenlijk wel leuk, dan kan je ook gildes tegen gildes doen etc..

  9. #9

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    PvP is niets voor mij...
    Bij de meeste spellen is het een absolute killer. Ofwel: maakt de hele spelvreugde dood.

    Als ik PvP wil spelen, dan doe ik wel een ander spel. Ik kies niet voor niets TSO

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.