Dat maakt toch niets uit; we vermaken ons prima met Brazilie - Kroatie 1 - 2 :)
Afdrukvoorbeeld
Dat maakt toch niets uit; we vermaken ons prima met Brazilie - Kroatie 1 - 2 :)
Jammer Roodstaart voor je WK-punten.
Ben bang dat je die voor de 1e wedstrijd al niet gaat krijgen LOL
En mijn Oefenwestrijd staat al vanaf vanmorgen open en ik kan er dus nix mee en in mijn proviandhuis kan ik geen attributen maken om die 11 spelers van het veld te maaien.
Gelukkig heb ik nog 11 1/2 dag om dat 1e avontuur af te maken.
Laten we allemaal duimen dat BB voor die tijd alles weer op de rails gaat krijgen.
Anders maken we er gewoon een "Tour de France"-event van
cancel dat avontuur maar, je krijgt nog mogelijkheden om hem te kopen/krijgen in de winkel.
Was tenminste zo op de test-server. Spotgoedkoop!
Wordt het evenement nu een dag verlengd, of zijn we in de kalender het eerste vakje "kwijt" en kunnen we de hoofdprijs ook niet meer binnenhalen?
Gisterochtend al vroeg ingelogd, en gisteravond weer, maar geen evenement en dus geen vakje kunnen openen, zou wel fijn zijn als iedereen die gister is ingelogd een berichtje krijgt in de mailbox, zoiets als "Een paar ondeugende settlers hadden de kalender verstopt en stiekem geopend, gelukkig hebben we hem teruggevonden en krijg je de inhoud alsnog met wat rente" en dan de inhoud van het 1e vakje met als bonus/vergoeding bijv. een kleine verbeteraar (zakje regenboogsneeuw zou ik wel leuk vinden :p ) in de kalender is het vakje dan automatisch al geopend.
Of diegenen kunnen het vakje alsnog openen (inhoud ietsje vergroten met de verbeteraar)?
Hey bb_skekril
Weet je soms of de WK volledig gereset zal worden ? m.a.w. dat we een nieuwe oefenwedstrijd gaan krijgen ?
Ik en veel andere mensen hebben momenteel de oefenwedstrijd lopen maar kunnen deze dus niet verder doen doordat het WK event niet aan staat. Onder tussen kunnen wij dus ook geen andere avondturen starten en met het weekend voor de deur zou dit wel heel jammer zijn
zoek een verzamelvoorwerp.
Schoudervulling via een korte schatkist.
?????
ik heb geen korte schatkist
LOL
translate google
Weet iemand wanneer de nieuwe gildemarkt items komen? Dacht dat deze tijdens dit event zouden worden geïmplementeerd.
gaat weer lekker met die oefenwedstrijd.
nadat ik weer inlogde en naar dat eiland ging zag ik ineens alle gemaakte attributen en daarna was dat avontuur weg, foetsie, naar de gallemiezen.
BB wat gaan jullie nu weer verzinnen om dat evenement eens te laten slagen?????
Heb er al een ticket van gemaakt, maar BB kennende zullen ze daar pas NA het weekend wat aan doen. ALS ze er wat aan doen!
Ook ik moet volledig overnieuw beginnen met de oefenwedstrijd. De rode kaart die ik al gebruikt had ben ik gewoon kwijt, [sarcasme] bedankt BB.[/sarcasme]
In plaats van alles van de initiële start terug te geven, noppes.
Na enkele weken AO gespeeld te hebben, heb ik daar kennis gemaakt met miserie die kennelijk al maanden bezig is. Ik dacht nog bij TSO doet BB het toch goed, tot nu dan en ik mijn mening kennelijk moet bijstellen.
sowieso na het weekend, die mensen zitten lekker in de tuin in het zonnetje, maar maandag ben je weer aan de beurt!
is nix van aangekodigt, de eerste week van juni zou de uitslag bekend gemaakt worden (dit was ruim op tijd gebeurd), verder is er nog nix over bekend, wie weet, misschien duurt het net zo lang als PvP dat voor eind 2012 gepland stond...
je kent BB, ze houden altijd een (grote) slag om de arm :)
ik kan heel kort zijn...
bij TSO is het zeker niet goed, of het beter/slechter is dan bij AO kan ik niet beoordelen, want dat speel ik niet...
maar BB blijft BB denk ik zo...
overigens zijn de compensaties/goedmakertjes tegenwoordig wel heel behoorlijk waar ze vroeger compleet waardeloos waren!!! (verdient wel een compliment!)
Op het engelse forum zeiden ze: "It is planned to implement the Guild market change with game version that comes after World Championship event. " NL -forum trouwens ook : ''Het plan is om de nieuwe gildemarkt-voorwerpen met het WK evenement te implementeren.'' http://forum.thesettlersonline.nl/th...-de-resultaten!
Met het WK-evenement implementeren is een verkeerde vertaling van after
Anno is maandenlang een regelrechte RAMP geweest. De laatste week gaat het een stuk beter omdat je er niet om de haverklap uitgegooid wordt en opnieuw moet inloggen.
Nu is TSO - althans het WK-evenement - een RAMP waar van alles aan mankeert.
Ik snap niet dat een organisatie die met online-games money wil maken, er niet voor zorgt dat de games die ze aanbieden zonder problemen (dus ergernis voor de spelers) te spelen zijn.
Voor wat hoort wat Ubisoft. Als spelers (zoals ik) betalen voor jullie diensten zullen jullie ook moeten LEVEREN.
Doe je dat niet dan ben je snel out of business.
De problemen met het WK evenement zijn niet weg. Daarnet was bij mij de knop voor het evenementenvenster uitgeschakeld en in het proviandhuis ontbrak het tabblad voor het WK evenement ook al. Het spel verlaten en terugkeren heeft het voorlopig opgelost.
Zijn er nog die dit voor hebben gehad?
ik zeg niet veel maar dit wel
bug guest
Dit is ook een grappige bug (?) Ik heb het groene vakje geopend en een "eerste groepwedstrijd avo" gekregen echter deze kan ik niet starte ( groene vinkje werkt niet, alleen het kruisje)
klopt, mensen hier zijn te lui om te lezen.... beetje jammer...
de oplossing staat denk ik al 20 keer vermeld, minstens 10x... maar nog steeds blijven mensen dezelfde vragen stellen...
ik zou zeggen; te lui om te lezen??? stuur maar een ticket naar support...
die laten je cache legen, andere browser proberen, etc... en als dat niet werkt dan ligt het gewoon aan jouw ISP, lol :D
beter dan 20x dezelfde vraag op de forums beantwoorden :)
Omdat we zelf totaal niks te horen krijgen, kopieer ik de tekst maar weer van de Duitse server:
Liebe Wuselfreunde,
bereits am Wochenende wurde die auftretenden Spielfehler analysiert und die Arbeit an diversen Fixes begann. Derzeit wird an einem Update gearbeitet, Fußballwelches zeitnah getestet und bei Erfolg voraussichtlich Mittwoch während der Wartung eingespielt wird.
Alle Fehler mit (Event) vorangestellt im Gameplay-Fehler Forum wurden weitergeleitet. Die Programmierer, Tester, unsere Datenbankler und das gesamte Team arbeitet auf Hochtouren!
Fehler können weiterhin gemeldet werden. Bitte sucht vor dem Eröffnen eines neuen Themas, ob bereits ein passendes (sammel-)Thema besteht.
Kortom, er wordt aan gewerkt, en met het komende onderhoud zal worden geprobeerd alle fouten eruit te halen ...
Nu snap ik waarom BB_Skelril stopt met z'n job, hij voelt zich overbodig.
Wij (de spelers) weten de belangrijke info eerder via de Duitse en Engelse server als hij het aangeleverd krijgt vanuit het hoofdkantoor.
ik denk dat eerder zen contract niet is verlengd, omdat hij hier kwam tijdens de laatste weken van het EK toen deze server startte en dat is precies 2 jaar geleden, dus hij zal helaas denkik ergens eind juni de deur achter zich dichttrekken :(
Vind het raar dat er zo weinig schoenen in het spel te vinden zijn, daar er toch 3 bufs zijn die schoenen nodig hebben om te maken..Dan denk je oke dan via de handel maar als je dan ziet dat men voor 5 schoenen torenhoge prijzen vraagt..word toch echt tijd dat met meer schoenen in het spel gooit.
die sportdoos geeft regelmatig 20 schoenen dus misschien daar zoeken
maarja kost wel 15 edel en het blijft een gok.
net 10x geprobeert 5 x schoenen
nog 10 dozen geprobeerd 4x schoenen dus zijn wel te vinden
Ik heb datzelfde probleem, grondstoffen gevonden door verkenners in overvloed, maar die zooi die gevonden moet worden op het thuiseiland is gewoon te zeldzaam.
Ik bezit op dit moment slechts 20 schoenen, maar het honderdvoudige daarvan aan nat-gras, helmen en andere verkenner zooi.
Overmorgen komt het volgende voetbal avontuur vrij, maar ik verwacht niet dat ik dit avontuur voor die dag heb afgerond.
Gelukkig brengen m'n verkenners genoeg ballen mee om die twee speciale verkenners en wat grout te kopen, maar spelers die minder geld aan settlers uitgeven zijn behoorlijk in de aap gelogeerd.
Waarom perse de hele missieketen willen halen? De eindbeloning is maar 100 ballen. Als het zo erg frustreert, stop dan met het proberen te halen van de gehele missiestring en speel puur om het plezier hebben. Op dit moment zijn die schoenen sowieso veel meer waard dan wat het oplevert bij het spelen van de hele keten. Dus bespaar je een hoop frustratie en ben niet zo gefocust op die missieketen (je mist überhaupt nix, veel spanning zit er niet in die avo's).
op zich heb je wel gelijk, MAAR, waarom komt BB met iets wat niet doable is, tenzij je handelt...
dat is natuurlijk pure onzin...
(ik heb er (naar verwachting) geen problemen mee om gewoon alles te halen zonder te handelen, maar ben denk ik ook iets actiever (lees: vaker online, want doe eigenlijk niet veel meer, genoeg van al die eentonige avonturen) dan de gemiddelde settlers speler...)
maar het moet natuurlijk gewoon haalbaar zijn voor de gemiddelde speler, anders is het gewoon zoals gewoonlijk wederom ondoordacht...
Wat is het nut van een missieketen die alleen te doen lijkt voor de happy few? Met veel tamtam wordt een evenement opgetuigd dat aan alle kanten rammelt. Tuurlijk hoef je niet de hele keten te doen, maar dat zou een keuze moeten zijn. Je hoeft het niet in de schoot geworpen te krijgen, maar een evenement dat voor zoveel spelers onhaalbaar is is een mislukt evenement. Zoiets als het Golem-debacle
Dit willen jullie natuurlijk niet horen, maar ik heb steeds genoeg schoenen. En ik handel niet in de spullen die ik over heb, nog bedel ik om schoenen bij anderen. Het is gewoon een questie van goede keuze's maken. Als je de tijd neemt om je tactische voorwerpen te maken lang voordat het nieuwe evenements avo komt blijven er gewoon schoenen over voor het volgende avo.
buitengewoon teleurstellend die gevechtsvrije avo's; juist voor dit event had ik me max gerecruteerd en dan valt er niks aan te vallen. waar draait settlers dan nog om?? om is dit nu achteraf geintroduceerd, omdat jullie veel te laat waren begonnen met dit event en er niet aan toegekomen zijn om gevechtsavo's ervan te maken??
kdacht dat settlers juist ging om gevechten ....; nu moet ik dat zeker compenseren om hier in forum te gaan vechten??? lijkt me toch ook niet jullie bedoeling??
ik ben continue van die tactische dingen aan t maken en 10 or's op pad continue, maar schoenen zijn een enorm schaars gebrek. echt jammer dat op deze wijze niet iedereen de kans krijgt om de avo's te voltooien....
Dan vecht maar in 'normale' avonturen.
Daar kan je de items in de loot krijgen (kans) om die buffs voor de 'nep' avonturen te maken ;)