update problemen 22 november
Zal maar een topic aanmaken hierover ;)
Hier enkele problemen waar ik tegen aanloop na de update;
De gildechat werkt niet goed, komt niet elke keer te voorschijn bij het inloggen/refreshen en dat hebben andere leden ook in mijn gilde.
Mijn scherm bevriest na een paar minuten.
Er komt elke keer bericht dat ik een nieuwe missie heb, en dat is elke keer dezelfde.
Browser; explorer en ik heb palemoon ook nog geprobeerd
nieuwe missies (na update van 22-11)
ff een paar punten...
ten eerste, waar zijn de oude missies gebleven?!?!?!? ik heb liever edelstenen elke keer als ik lvl up!!! ik heb er zelfs naar uitgekeken om die 2500 edelstenen te krijgen voor lvl 50!!!
waar zijn die missies gebleven?!?!?!?
ten tweede, veel van die missies zijn flauwekul, maar je kunt ze niet annuleren...
500 munten inleveren voor 2420 EP, nooit, misschien als er nog twee nullen achter zouden staan, 500 munten inleveren voor 242.000 EP dan denk ik er over na...
en dan nog deze 7 missies die ik niet doe: bouw titaniumsmelter, bouw kruisboogsmid, bouw damasceensewapensmid, bouw wielmaker, bouw timmerman, bouw kruithut, bouw kanonmaker...
je kunt op deze manier op je eilandje niet eens meer zelf bepalen wat je bouwt...
dat missiesmenu is hierdoor een puinhoop...
maar vooral dat de oude missies weg zijn vind ik een kwalijke zaak...
zo missen een aantal mensen de 10 bouwvergunningen die je krijgt als je naar lvl 32 gaat (van 31 naar 32) en anderen hebben die wel al gehad!!! ook missen mensen nou de edelstenen die ze voorheen kregen als ze een lvl omhoog gingen!
erg jammer!!!
of krijg je deze toch nog gewoon???