Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 9 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 84

Onderwerp: [Officieel] Update: 22 november

  1. #1
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud

    [Officieel] Update: 22 november

    Beste Settlers,

    Zoals jullie gelezen zullen hebben op de website zal er op 22 november een update plaats vinden die verschillende veranderingen met zich mee brengt. Wil je graag wat kwijt hier over, of heb je vragen? Laat het ons hier weten! :-)

    Problemen met de update, zoals bugs, etc behoren nog steeds op de juiste forums gepost te worden.


    Laten we het verder netjes houden, en geen vingers gaan wijzen etc.

    Klik >>hier<< voor de volledige verandering log.



    Veel gestelde vragen

    Q: Help! Ik heb een missie waarbij ik het avontuur "premiejager" moet doen maar ik heb deze al 2x voltooid, wat moet ik doen?
    A: Als je het avontuur al 2x hebt voltooid heb je hem opnieuw gekregen. Je kunt het avontuur vinden in je stermenu.

    Q: De gilde chat werkt niet, wat moet ik doen?
    A: We zijn op de hoogte van dit probleem. Op het moment kun je dit probleem verhelpen door op het schild te klikken, naar de ledenlijst te gaan, op je naam te klikken je bij jezelf een notitie toe te voegen (een puntje is genoeg). Vervolgens zul je weer gebruik kunnen maken van de chat.

    Q: Voor de update had ik een missie om een niveau omhoog te gaan waar voor ik ook een beloning kreeg. Deze is nu weg, krijg ik de beloningen nog wel?
    A: Er is een nieuwe functie in de plaats gekomen voor deze missies, genaamd "Niveau omhoog". Zodra je een niveau omhoog gaat zul je een pop-up krijgen met hierin ook de beloningen. Wees dus gerust, je zult nog steeds beloningen krijgen!

    Q: Ik probeer een missie te annuleren maar ik zie geen annuleer knop, hoe kan ik de missie toch annuleren?
    A: Hoofdmissies kunnen niet worden geannuleerd. De zijmissies kunnen worden geannuleerd door op het kruisje achter de missie te drukken.

    Q: De missie "Meer Sectoren" registreert niet dat ik al mijn sectoren al heb ontdekt/mijn missie registreert bestaande resources niet, wat kan ik hier aan doen?
    A: We zijn op de hoogte dat missies waarbij je x aantal resources moet verkrijgen (of waar je sectoren moet hebben ontdekt) het niet registreren als dit al gedaan/verkregen is. Ik heb op dit moment geen informatie over wanneer dit gemaakt zal worden. Zodra hier meer informatie over beschikbaar is zal ik dit hier posten. Je zult de missies waarbij je resources nodig hebt wel kunnen afronden, enkel zal je moeten wachten totdat je de resources verkregen hebt.

    - BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 24-11-12 om 19:58.

  2. #2
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Hartstikke mooi, zal heel wat minder vragen hoeven te beantwoorden in chat en forum met het nieuwe help systeem.

    Moet ik nu begrijpen uit al die veranderingen dat er een nieuwe tutorial aan het begin is?!
    Want dan kan/moet ik dat bij mijn "[Handleiding] niveau 1-16 stap voor stap" neer zetten.

  3. #3
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Onze gilde missie staat al weken vast, is dat met de nieuwe opzet opgelost dan?
    Ben wel benieuwd naar deze grote update , ziet er goed uit

  4. #4
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Zit de wijziging voor kaartstukjes (meer kaartstukjes bij langere speurtochten) al in deze update?

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    volgens de veranderingenlog wel

  6. #6
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    @aRPeaR's - Ja, er zal een compleet nieuw tutorial systeem aanwezig zijn in het spel na deze update.

    @wee_man - Als het goed is is dit probleem inderdaad verholpen na de update.

    @Beittil - Ja, je zult bij langere zoektochten nu ook meerdere kaartstukjes krijgen.

    - BB_Skelril

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    "Boogschutters zijn verkrijgbaar vanaf niveau 17 (voorheen 17)."

    Wat is er veranderd dan?

    "De check box naast "Aanbiedingen die speler zich niet kan veroorloven" is standaard aangevinkt."

    Is nu ook al zo.

  8. #8
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    "Boogschutters zijn verkrijgbaar vanaf niveau 17 (voorheen 16)."

    "De check box naast "Aanbiedingen die speler zich niet kan veroorloven" is niet langer standaard aangevinkt."

    Bedankt voor het opmerken!


    - BB_Skelril

  9. #9

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    onderhoud van de server duurt tot 08:30uur... het is nu 08:45uur en nog geen inlog mogelijkheid. Over welke tijd zone hebben we het als we over 08:30 praten?

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    Hartstikke leuk die update's,maar probeer al bijna 15 min online te komen..
    En vervolgens lukt dat nog steeds niet...
    Zijn er meer mensen met dit probleem??

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.