Al een paar dagen (lees 3) blijft de chat hangen. Je kunt dus ook niet meer handelen, weet iemand hoe dit kan?
Afdrukvoorbeeld
Al een paar dagen (lees 3) blijft de chat hangen. Je kunt dus ook niet meer handelen, weet iemand hoe dit kan?
Heb je helemaal geen chat meer?
Aantal mogelijkheden. 1= je bent gebanned van chat. (onwaarschijnlijk). 2= Je moet je cache even wissen. (browsergegevens). 3= proberen in een andere browser te spelen. Als je trouwens een Apple hebt, dan kan het daar nog aan liggen :)
Hmm idd ik heb een apple, maar het vage is dat hij het in het begin wel gewoon goed deed.. Ik zal proberen in een andere browser te spelen (speel nu vanuit Firefox) en mijn cache wissen.. Thnx in ieder geval..
grtz
hallo,
ik heb last van de zelfde problemen.
een andere browser helpt helaas niet, maar nu vraag ik me af hoe ik (cache) kan verwijderen en wat is het
er staat: "Nieuws: Inloggen op chatserver mislukt."
hallo
hehe ik kan erop nog een x proberen
bij mij valt de chatserver ook om de 10 a15 minuten uit de 3 punten die poegel verteld heb ik allemaal al gedaan. ik heb geen apple en zit direct op modem dus geen wifi. Aangezien er meer mensen met het zelfde probleem zitten lijkt het me toch echt een internet probleem. Het is erg gemaakelijk om het bij de spelers te leggen aangzien ik ook 2 weken probleemloos heb gespeeld.
gr qpidootje
Hey,
Bedankt voor jullie melding, ik zal het onderzoeken.
- BB_Skelril