Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: geen chat + handel

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud

geen chat + handel

Al een paar dagen (lees 3) blijft de chat hangen. Je kunt dus ook niet meer handelen, weet iemand hoe dit kan?

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Heb je helemaal geen chat meer?
    Aantal mogelijkheden. 1= je bent gebanned van chat. (onwaarschijnlijk). 2= Je moet je cache even wissen. (browsergegevens). 3= proberen in een andere browser te spelen. Als je trouwens een Apple hebt, dan kan het daar nog aan liggen

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Hmm idd ik heb een apple, maar het vage is dat hij het in het begin wel gewoon goed deed.. Ik zal proberen in een andere browser te spelen (speel nu vanuit Firefox) en mijn cache wissen.. Thnx in ieder geval..

grtz

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    hallo,

ik heb last van de zelfde problemen.
    een andere browser helpt helaas niet, maar nu vraag ik me af hoe ik (cache) kan verwijderen en wat is het

er staat: "Nieuws: Inloggen op chatserver mislukt."
    Laatst gewijzigd door klootviool; 23-09-12 om 18:23.

qpidootje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    hallo

qpidootje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    hehe ik kan erop nog een x proberen
    bij mij valt de chatserver ook om de 10 a15 minuten uit de 3 punten die poegel verteld heb ik allemaal al gedaan. ik heb geen apple en zit direct op modem dus geen wifi. Aangezien er meer mensen met het zelfde probleem zitten lijkt het me toch echt een internet probleem. Het is erg gemaakelijk om het bij de spelers te leggen aangzien ik ook 2 weken probleemloos heb gespeeld.
    gr qpidootje

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Hey,

Bedankt voor jullie melding, ik zal het onderzoeken.

- BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten