Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 3 4 5
Resultaten 41 tot 47 van de 47

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: verbeterde graansilo, crèche van tropisch hout en granietkuil

  1. #41
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Heb er 9 geplaatst, de laatsten zijn nu onderweg naar lvl 5.
    Als ik een beetje goed gerekend en gepositioneerd heb, zou ik nu nooit meer veldjes hoeven plaatsen.

    Morgen zal ik plaatsen of het klopt, dan zijn ze 'uitgerekend'
    Tja, dat had ik met de 'oude' silo's al, en nu ben ik die oude aan het afbreken om op die plekken boeren te bouwen zodat ik meer tarwe kan verbouwen als voorheen, maar aangezien we binnenkort misschien onze dorpsscholen kunnen upgraden naar niveau 5 (zie testserver) vraag ik me eerlijkgezegd af of ik de extra tarwe nog wel nodig heb.

  2. #42
    Crusader1981's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Heb er 9 geplaatst, de laatsten zijn nu onderweg naar lvl 5.
    Als ik een beetje goed gerekend en gepositioneerd heb, zou ik nu nooit meer veldjes hoeven plaatsen.

    Morgen zal ik plaatsen of het klopt, dan zijn ze 'uitgerekend'
    En hoe loopt het nu?

  3. #43

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    ik hoor van veel spelers dat de ontdekkingsreiziger met veel minder graniet terugkomt dan voorheen. is dat een verandering van BB als voorloper op de granietkuil??? in dat geval erg jammer. zo'n verandering werkt echt niet in een voordeel dat mensen zo'n granietkuil gaan kopen.

  4. #44

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crusader1981 Bekijk Berichten
    En hoe loopt het nu?
    Het loopt prima, geen veld meer hoeven plaatsen is geweldig
    Ik heb misschien niet de meest efficiente indeling gemaakt (er kunnen wel een paar boerderijen bij), maar ik ben content.

  5. #45
    Crusader1981's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Het loopt prima, geen veld meer hoeven plaatsen is geweldig
    Ik heb misschien niet de meest efficiente indeling gemaakt (er kunnen wel een paar boerderijen bij), maar ik ben content.
    Dus met de verbeterde silo's op level 5 moet alles goed lopen en je velden niet leeg laten lopen?

  6. #46

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    het is mij ook wel opgevallen dat mensen idd snel klagen. ik denk dat je gelijk hebt betreft de kansberekening. ik heb helaas ook geen reeks om dit eventueel te bevestigen.

  7. #47

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crusader1981 Bekijk Berichten
    Dus met de verbeterde silo's op level 5 moet alles goed lopen en je velden niet leeg laten lopen?
    Bij mij loopt geen enkel veld meer leeg, dus het werkt prima

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.