Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: DeTempeliers

  1. #1
    Leutje's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud

    DeTempeliers

    Hoi Tempeliers,

    hierbij mij laatste guildbericht/spam ,

    Zoals nu vast al wel duidelijk is is mijn eerste ban ook direct een permanente. Hierdoor is het tijd geworden om afscheid te nemen. De afgelopen 2 jaar was een leuke tijd bij de Tempeliers en hebben wel veel meegemaakt. Vele vrienden zien komen en gaan, af en toe eens een paar leden moeten aansporen om hun guild missie eens af te maken. En natuurlijk vele avonturen samen beleeft (Bas/Bart hoop dat ik de kleermaker drieluik niet helemaal in de war heb geschopt met de ban). Veel succes en plezier ver met het spel en wie weet zien we elkaar ooit nog eens weer.

    einde spam,
    Leutje

    P.S. (Sorry Bas je moet een andere vrijwilliger zoeken voor je dagelijkse manden ga ik niet meer redden)

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Leutje, (of Fleutje zoals ik graag zei)

    ik betreur die ban.
    Deze hele saga die voor de spelers rond wat opslagruimte draaide,
    deze hele saga opgezet om extra edels te verkopen om nieuwe inkomsten te vinden,
    die heeft bij velen het spelplezier kapot gemaakt.

    xxxx
    xxxx
    xxxx
    xxxx
    xxxx
    xxxx

    Onze gilde heeft er een klap door gekregen helaas.
    Enkele zeer waardevolle spelers kwijt. En om wat? beetje opslag.

    Die leden aansporen is nu mijn opdracht geworden en hopelijk maak ik niet te veel vijanden door de kicks.
    Ons 3-luik hebben we afgerond, Bas heeft de laatste kampjes verslagen.

    Ik hoop dat je toch nog terug kunt keren naar The Settlers.
    Ook al moet je van 0 opnieuw beginnen, je krijgt alle grondstoffen die je nodig hebt om weer snel naar lvl 50 te geraken.
    Eerder hoop ik dat BB je gratie wil verlenen omdat na 2 jaar spelen een permanente ban krijgen voor GEbruik maken van een bij
    BB bekende ''bug'' een enorm zware straf is voor een eerste 'overtreding'.

    Ik kan enkel zeggen en hopelijk tot ziens
    Laatst gewijzigd door MOD_Lentox; 12-08-14 om 22:10.

  3. #3
    MOD_Lentox
    Bans worden alleen besproken met het ondersteuningsteam.

    Bij deze sluit ik ook deze topic

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.