Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: Sneak peek: Paasevenement 2014

  1. #1
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud

    Sneak peek: Paasevenement 2014

    Plaats hier je reacties over de laatste sneak peek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zit daar gespannen te wachten tot de testserver weer open is.
    En nu moeten we ineens weer wachten tot morgen..

    Hopelijk is 't het wachten waard!

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    even wat feiten:

    > er komt een gebied verbetering: gaat dit inhouden dat deze verbetering een aantal gebouwen tegelijk kan boosten? zou geweldig zijn!
    > er komt een verbetering die paaseieren op het eiland van je vriend spawnt: deze moeten we allemaal afwachten, hoe duur wordt dit item, of zijn er andere manier om het te krijgen? zoals in de buit of als collectible? ook het aantal eieren dat wordt gespawnt zal kritiek zijn omdat als er te weinig eieren erbij komen, dan zal waarschijnlijk niemand het kopen als het minder eieren spawnt in vergelijking met de waarde tot paaseieren of edelstenen.

    > de wild animaties zullen waarschijnlijk worden vervangen door stille versies van de raving rabbits? (jammer dat we ze niet kunnen vangen en trainen tot het leger, lol)

    Nu de interessantste van allemaal, de nieuwe generaal!:
    > we hebben 2 generaals vlug voorbij zien komen op de test server, de legendarische generaal (300 eenheden) en de martial arts generaal (meer schadepunten en splash damage) er is een grote kans dat we 1 van deze 2 generaals zullen terugzien ih paasevent, ik ben benieuwd!

  4. #4
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jemma95 Bekijk Berichten
    > we hebben 2 generaals vlug voorbij zien komen op de test server, de legendarische generaal (300 eenheden) en de martial arts generaal (meer schadepunten en splash damage) er is een grote kans dat we 1 van deze 2 generaals zullen terugzien ih paasevent, ik ben benieuwd!
    Kans is groot dat je de VETERAAN kunt krijgen tijdens dit event.

  5. #5
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud

  6. #6

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    jeujjjj nog meer raving rabbit standbeeldjes :P die mogen ze her en der voor weinig afhalen zodat ze de eieren nuttiger kunnen besteden

    Generaal met eerste slag wil ik wel ff aan testen, gaat hele leger dan eerste slag of alleen de generaal???

    @Timy, voor al die spelers die zich nu beperken tot de hele kleine avonturen bij gebrek aan een veteraan desalniettemin toch zeeeerrrr de moeite waard!
    En zo te lezen heb je nog niet gespeeld met de eierbroedbuff wat ik toch een leuk idee vind om andere mensen nog wat extra eierzoekdingese te gunnen
    Laatst gewijzigd door Bertolucci; 27-02-14 om 12:44.

  7. #7

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Die nieuwe generaal is snel en heeft 220 eenheden.

    Maar vooral die eerste slag functie is best interessant: die is goed voor gemiddeld 50 paardekrachten. Afhankelijk van het soort tegenstander dus toch wat sterker dan je Veteraan. Kunnen er weer een hoop guides op de kop :-)

  8. #8

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    hahaha, mooi, niet perse voor de guidemakers maar wel om inderdaad te vogelen hoe je welke kampjes beste kunt aanpakken, geeft toch weer wat uitdaging!

  9. #9

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    wann begint paasevent??? dan kan ik daar gerichter naar uitkijken

  10. #10
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingEd7 Bekijk Berichten
    wann begint paasevent??? dan kan ik daar gerichter naar uitkijken
    Pasen is rond 20 april 2014 zegt het internet mij. Dus het event zal dan ongeveer een weekje van tevoren wel geactiveerd worden, of op de dag zelf...is maar net afwachten. Als het Pasen is dan zal het event er iig zijn

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.