Gesloten Onderwerp
Pagina 15 van de 79 EersteEerste ... 5 13 14 15 16 17 25 65 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 786

Onderwerp: [Contest] The Wishing Well

  1. #141

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens een drijvend huis, omdat ik hou van het zee zicht!

  2. #142

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Hmmm, het loopt weer over met originaliteit en correctheid

  3. #143

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens, een drijvend huis. Anders verdrinken mijn settlers, ze kunnen namelijk niet zwemmen.

  4. #144
    Eithne
    Een drijvend huis, ze zijn gaaf!

  5. #145
    Eithne
    Het moet natuurlijk zijn:

    Ik wens, ik wens een drijvend huis. Gewoon omdat wonen op het water heerlijk is.

  6. #146

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    ik wens, ik wens een EHBO pakket omdat gezonde generaals vaak vele wensen hebben maar een gewonde generaal slechts 1.

  7. #147
    DenBrabander
    Ik wens, ik wens een guitige geoloog omdat de koninklijke ekster dol is op goud. En de settlers zijn dol op de koninklijke ekster en leggen graag iedere ochtend goedklompjes in hun versterbank die de koninklijke ekster dan komt "pikken". En daarom moeten de settlers heel veel koper delven om hamers van te kunnen maken om veel ijzer te delven om al dat goud wat word gedolven te beschermen tegen bandieten en andere vijanden.

  8. #148
    Seth_de_Settler's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Raalte
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een drijvend Huis, omdat mijn settlers nooit met te veel zijn om het NOG gezelliger te hebben met elkaar !

  9. #149

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, Ik wens, Ik wens: een hardhoutenplanken, Omdat: mijn hardhoutzagerij aan renovatie toe is en hem dan eindelijk eens kan repareren!!!!!

  10. #150

    Ingeschreven
    Feb 2017
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens wat mooie kristallen omdat ze zo mooi glinsteren in het daglicht

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.