Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Uitroeptekens !!!

  1. #11
    TIPEX
    zullen we anders een een oud idee uit koelkast halen en nog es opwerpen?

    een eiland-interface waar je kan zien wat er gebeurd is tijdens je afwezigheid op thuiseiland (door uitlog of door het bezoeken van een ander zijn eiland of avontuurzone)

    volgende dingen zou ik er persoonlijk graag zien:
    1/ welke buffs zijn afgelopen of geplaatst en welke gebouwen
    2/ welke afzettingen zijn uitgeput
    3/ welke niet producerende gebouwen nog actief zijn en de duurtijd ervan (barracken, legeracademie, proviandhuizen, voetbalveldje, scholen en universiteit)
    3/ welke gebouwen stil zijn gevallen door tekorten aan grondstoffen
    4/ welke gebouwen niet meer produceren vanwege volle opslag
    5/ eventueel de mogelijkheid om gebouwen aan te duiden die door anderen verbetert mogen worden (en met welke buf)
    6/ eventuel de mogelijkheid om meerdere geologen en ontdekkingsreizigers tegelijk voor dezelfde zoektocht weg te zenden

  2. #12

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Misschien een idee om de bewegende uitroeptekens te vervangen door iets kleins. Bijv: Wanneer een generaal het garnizoen verlaat, zie je alleen een subtiele verandering bovenin.
    Laatst gewijzigd door Merv; 04-03-17 om 12:36.

  3. #13

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Is there any progress in resolving the issue with the exclamation marks?

    KInd regards, Merv

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Nanuq Bekijk Berichten
    Hello Settlers,

    Our team is aware of the issue and is currently working on it. We apologize for the inconvenience.

    Regards,
    BB_Nanuq

  4. #14
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.593
    Wereld
    Woestewoud
    Hi Merv,

    I will raise this again with our developers and I will inform everyone once there is an update. Again, our apologies for the inconvenience.

    Kind regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  5. #15

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Merv Bekijk Berichten
    Hoi allemaal,

    Ik zie dat er vandaag uitroeptekens te zien zijn bij elk gebouw, waarvan de voorraad vol zit. In mijn geval betekent dat dat ik nu 100 bewegende uitroeptekens zie. Dat vind ik er lelijk uit zien. Ik begrijp dat dit aan mijn spelwijze ligt. Ik focus me op een bepaalde grondstoffengroep en als alles vol is verhoog ik via het pakhuis. Kunnen die uitroeptekens minder zichtbaar?

    Groeten Merv
    dit is geen bug, voor de lezers die het nog niet door hadden
    Persoonlijk ben ik er blij mee dat gebouwen die nodeloos produceren (en waar dus productie verloren gaat) laten zien dat ze de productie niet kwijt kunnen

  6. #16

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIPEX Bekijk Berichten
    zullen we anders een een oud idee uit koelkast halen en nog es opwerpen?

    een eiland-interface waar je kan zien wat er gebeurd is tijdens je afwezigheid op thuiseiland (door uitlog of door het bezoeken van een ander zijn eiland of avontuurzone)

    volgende dingen zou ik er persoonlijk graag zien:
    1/ welke buffs zijn afgelopen of geplaatst en welke gebouwen
    2/ welke afzettingen zijn uitgeput
    3/ welke niet producerende gebouwen nog actief zijn en de duurtijd ervan (barracken, legeracademie, proviandhuizen, voetbalveldje, scholen en universiteit)
    3/ welke gebouwen stil zijn gevallen door tekorten aan grondstoffen
    4/ welke gebouwen niet meer produceren vanwege volle opslag
    5/ eventueel de mogelijkheid om gebouwen aan te duiden die door anderen verbetert mogen worden (en met welke buf)
    6/ eventuel de mogelijkheid om meerdere geologen en ontdekkingsreizigers tegelijk voor dezelfde zoektocht weg te zenden
    keep it on topic...

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.