Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 7 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 70

Onderwerp: [Feedback] Crisis Quest Part 3 - A Great Evil

  1. #41

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind het wel leuk.
    Die productie tijd, ja dat is inderdaad rekken.
    Maar wat extra edels, beetje xp (is idd weinig voor hoge levels maar ik eer het kleine ook) is mooi meegenomen.
    En die jagershut op het einde gaat goed van pas komen.

  2. #42
    FredoNLPLUS's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    \ik heb dit event met plezier afgemaakt en zou er meer willen als dat kan

    Regards Fred
    Regards Fred.
    Groeten Fred.

  3. #43

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    85
    Wereld
    Woestewoud
    Vond het een leuk event om te doen zeker omdat er weinig missies zijn vanaf level 56, wel zou iets meer afwisseling (bijvoorbeeld avo spelen) welkom zijn bij een volgende keer. Ik zou zeggen gooi dit soort events er vaker in

  4. #44

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Leuk, ben dol op events en quests. Ik maak me alleen een beetje zorgen om mijn categorie:
    "Het is verdeeld in 6 standaarden: 16-25, 26-35, 36-45, 46-50, 51-65 en 66-75,"
    Ik ben lvl52 en het gat met lvl65 is wel erg groot in vergelijking met de marges in de andere categorieen.
    Goed punt maar niks om je zorgen over te maken. Ik ben ook lvl52 en was even snel klaar als de spelers in m'n vriendenlijst van lvl63...

  5. #45

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben net level 46 en doe dus mee met de groep 46/50 en het verschil met wat de groep voor me moet doen is wel erg groot. Snap dat er ergens een grens moet zijn maar dit kost me echt enorm veel moeite. Ben bij aan het bouwen en weer afbreken om dan de volgende gebouwen te kunnen bouwen, wat een verspilling zeg. En ik heb niet genoeg bouwvergunningen om het te laten staan.
    Verder wordt in mijn groep niet aangegeven wat de vervolgmissies zijn en bij de andere groepen wel.
    Nu blijkt dat vanaf in ieder geval de 3e opdracht van fase 2, ik hetzelfde moet doen als de groep van 51/65 en iedereen kan bedenken dat dit nogal heftig is als je net 46 bent.
    Ook kan ik me dus niet voorbereiden op de volgende opdrachten want ik weet dit niet zeker natuurlijk. Andere groepen die vooruit kunnen lezen, kunnen dit wel.
    Zelf ervaar ik dit als een groot nadeel. Overweeg hierdoor zelfs om een volgende Queste aan mij voorbij te laten gaan, dit irriteert me namelijk.

  6. #46

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    hoe doen jullie dat met het aanvullen van hardhout?
    Als alle bomen er staan hebben de planters geen werk meer. Planten gaat dus 1/2x zo snel als kappen. ik ben er al 16 uur mee bezig.....

    en nog maar op de helft
    Laatst gewijzigd door Koolwitje; 26-05-16 om 11:29.

  7. #47

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Okerrin Bekijk Berichten
    ---niet voorbereiden op de volgende opdrachten want ik weet dit niet zeker natuurlijk. Andere groepen die vooruit kunnen lezen, kunnen dit wel.
    --
    Reken maar op kolen maken dan paarden maken en een grondstoffen avontuur. Het bemachtigen van graniet zal geen punt zijn neem ik aan.

  8. #48

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koolwitje Bekijk Berichten
    hoe doen jullie dat met het aanvullen van hardhout?
    Als alle bomen er staan hebben de planters geen werk meer. Planten gaat dus 1/2x zo snel als kappen. ik ben er al 16 uur mee bezig.....

    en nog maar op de helft
    Heel veel hakkers bijzetten (tijdelijk), anders heb je telkens te weinig plek om bomen 'bij te planten'
    Da's de enige manier om het vlotter te laten gaan.
    Hakkers buffen heeft ook geen zin voor het bijplanten, ze hakken niet 2x zoveel weg.

  9. #49
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Okerrin Bekijk Berichten
    I
    Verder wordt in mijn groep niet aangegeven wat de vervolgmissies zijn en bij de andere groepen wel.

    http://settlersonlinewiki.eu/en/ques...-a-great-evil/
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  10. #50
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Zelf (lvl52) ben ik blij met deze crisis, zoals eerder gezegd, met een beetje planning zijn de missies ook goed te doen. Wat ik wel een minpunt vind, en waar ik gelukkig geen last van heb, zijn de beloningen. De middelste 2 groepen krijgen een gebouw dat niet permanent is ,tropenhoutkwekerij en granietgroeve, gebouwen die bij de introductie al op een flinke lading kritiek konden rekenen en waar volgens mij nauwelijks behoefte aan is .De rest permanente gebouwen die ook nog eens geen grondstoffen kosten.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.