Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 52

Onderwerp: [Verzoek] onderhoud overdag

  1. #41

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    13u00 volgens FB. maar je mag altijd hopen

  2. #42

    Ingeschreven
    Oct 2015
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Keep calm, punt 1 het is maar een spelletje, punt 2, als je er geld in stopt (ik ook hoor) dan is dat je eigen keuze, en ik kan je verzekeren dat er andere games zijn (of koopsites of wat dan ook) waarvan ik het gevoel heb dat ik veel minder waar voor mijn geld krijg.

  3. #43

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mediva Bekijk Berichten
    We kunnen hier van alles plaatsen over wat wij vinden, maar het is duidelijk dat BB onze server helemaal niet meer weet te vinden...Waar was anders onze melding en changelog voor de update? Zelfs de mods wisten van niks.....Dus we kunnen van alles vinden en roepen wat moet veranderen, maar dr is overduidelijk niemand bij BB die er een moer om geeft.
    Wie zegt dat er niemand bij BB is die om de NL server geeft? Bij BB werken mensen, foutjes kunnen dus gebeuren.

  4. #44
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    En alweer!!!! Het is bij de paaskonijnen af. Het onderhoud, op een prima tijd, mag dan wel afgeschaft zijn volgens BB, wanneer iets eruit ziet als een eend en kwaakt als een eend is het toch echt een eend. Dit is al de zoveelste "update" , en noem het zoals je wil maar het resultaat is hetzelfde: de site ligt plat op de meest onverwachte momenten, en niet 1x per week, maar om de paar dagen. En dat midden in een event waar het nogal nauw komt wanneer je inlogt , bv voor de missies van de partytent waarvoor je afspraken hebt met medespelers.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  5. #45

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    @Mod Fjuka Maar mensen leren ook van hun fouten. BB overduidelijk niet.
    Never judge a book by its cover. Get to know people, they might end up surprising you!

  6. #46
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Onderhoud van vandaag is wel erg onhandig. Met name het moment van de mededeling vooraf, de korte tijdspanne. Ik gaf een half uur daarvoor, twee mensen uit mijn gilde een lootspot Zwarte Ridders, waarvan een gildelid nog premium heeft. Normaliter zou ik het avontuur nu al afgerond hebben. Vanavond heb ik een dinerafspraak met vrienden die al gepland was. Nu moet ik hoogstwaarschijnlijk al weg voor de server weer online staat. Met als gevolg dat ik het avontuur pas rond een uur of 22/23 de laatste aanval kan inzetten en kan afronden. Beide gildeleden blijven nu vast in deze lootspot. Met name erg spijtig voor degene die nog enkele uren premium heeft. Okee, die premium wordt verlengd, maar diegene loopt nu wel ruil/andere ls mis, omdat diegene bij mij vast zit.

    Natuurlijk is het goed dat jullie snel grote bugs verhelpen (ik neem aan dat dit reden is). Maar het is niet goed dat er zo kort van te voren melding van wordt gemaakt.

  7. #47
    TIPEX
    spttr kan toch werken winwin situatie dan, jij hoeft je nie top te boeien voor je etentje en spotter is vrij voor ls, allee ja zo zou ik dat tovch aanpaken

  8. #48

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Met veel respect, maar ik zie de winwin situatie niet zo 1-2-3. Premium verlenging is leuk, maar verlenging terwijl je naar je nest dacht te gaan is niet bepaald een fijn goedmakertje. Mochten de loters lage lvl zijn bv in het geval van mm006 en fijn in het gilde lootjes zouden krijgen is dat tesamen met het zelf even afmaken zr dus ook onmogelijk.
    Laatst gewijzigd door Fustie; 24-03-16 om 17:32.

  9. #49

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    even ter informatie , het is niet alleen de Nederlandse server die update heeft , dit geldt ook voor de engelse en misschien zelfs meerdere servers

  10. #50
    TIPEX
    justem, maar ge kunt niet alles hebben he, was maar een ideetje hoor, sorry mee te denken ^^

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.