Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 8 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 77

Onderwerp: Problemen met paasevenement

  1. #31
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Dank jullie wel voor de meldingen (ook degenen die het via de klantenservice hebben gedaan). Er wordt nog steeds aan gewerkt. We hopen een boel problemen op te lossen met het onderhoud vannacht.
    Nogmaals excuses voor het ongemak!

    BB_Grubur
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  2. #32

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Die laatste zijn geen bugs trouwens maar zo bedoeld.
    Je moet je bij scenario/avonturen heel erg aan de volgorde van de missies houden en je hebt er niks aan om dingen teveel te maken aangezien die voorraden gereset worden bij elk volgend avo.
    Misschien moet dit duidelijker naar voren gebracht worden of moet bv proviandhuis de productie van dit soort items gelimiteerd worden.

  3. #33

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Gaat erg lekker met de servers weer sinds een uurtje. Lekker bezig.

  4. #34

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    yup hier ook naar avo kaart gaan koste me 10 minuten, terug gaan lukte niet, refresh en duurt eeuwigheid voordat ik in spel ben

    laat tijd voor buffs is 5 minuten op het moment
    Laatst gewijzigd door Shinshi; 18-03-15 om 19:35. Reden: extra info

  5. #35

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    Zucht, kom er helemaal niet meer op.
    Laatst gewijzigd door waldmeister; 18-03-15 om 19:33.

  6. #36

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Beste BB_Grubur,

    Wat fijn, dat Settlers weer extra leuk wordt door een creatief event met nieuwe dingen en mogelijkheden. Alle respect voor de kinderziektes bij de opstart. Ben heel blij met jullie inzet! Succes vannacht!

    Groetjes Tine80

  7. #37

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Extra problemen op dit moment (ticket aangemaakt):

    Eiland spring terug in de tijd 1 uur: Kopermijnen die gemaakt waren zijn weer weg, upjes naar lvl 2 zijn weer terug naar 1. Ijzervul is weer in ster.
    Marmer groeves worden niet gevonden terwijl er 5 kapot liggen
    Zoek missie is klaar maar staat nog een vogelverschrikker te staan op het eiland

  8. #38

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    en snelle reactie op voorgaande, het lijkt nu allemaal plots weer terug te zijn naar "normaal"

  9. #39

    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    De update van vannacht heeft niet geholpen wat mijn eerder genoemde problemen betreft: ik heb bij de paasprestatie nog steeds de punten niet gekregen voor het doen van de eerste twee eierzoektocht avonturen. Gaat hier nog wat aan gebeuren?

  10. #40

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laurette Bekijk Berichten
    De update van vannacht heeft niet geholpen wat mijn eerder genoemde problemen betreft: ik heb bij de paasprestatie nog steeds de punten niet gekregen voor het doen van de eerste twee eierzoektocht avonturen. Gaat hier nog wat aan gebeuren?
    Voor persoonlijke problemen neem je contact op met Ondersteuning, Laurette.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.