Plaats een Reactie
Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 4 5 6
Resultaten 51 tot 60 van de 60

Onderwerp: Wat is dat?

  1. #51

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Dit gebouw lijkt mij heel erg op een speciaal en vrolijk gebouw wat de dorpsbewoners opfleurt en het mogelijk maakt om een afzetting te selecteren waaraan dit gebouw zicht koppelt om deze afzetting naar keuze bij te vullen, en gebouw-upgrades kunnen dit proces versnellen.

    Edit: denk bij dit gebouw aan een soort universele silo

  2. #52

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Het is het huis wat de BB paashaas heeft gekocht van alle loot die spelers zijn misgelopen door de bugs afgelopen 2 maanden, en die je eerst zou krijgen (tot 3x toe bevestigd per mail), maar later toch niet..... klein foutje maar helaas. Is dus zekers niet van de klantvriendelijk haas of de fatsoen haas.

  3. #53

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    boe-en ergens anders marco_polo, hier wordt beetje positief denken gevraagd.

    Uhm nog een ideetje na een beetje klets in de chat:
    In dit gebouw kun je je verzamelde collectie raving rabbits invoeren en omzetten in hetzij marmer(vullers), hetzij (als je er genoeg hebt25 of 30) in een paashazennest met plek voor x (= minimaal 100) inwoners.

    Paashazennest: 3x3 grondvlak
    level 1) 100 inwoners kost 25 raving rabbits
    level 2) 125 inwoners kost 10 raving rabbits
    level 3) 150 inw kost 10 rr
    level 4) 175 inw kost 15 rr
    level 5) 200 inw kost 15 rr
    Laatst gewijzigd door Bertolucci; 09-02-15 om 18:26. Reden: paashazennest toegevoegd

  4. #54

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Is dit niet het huis van het chocoladekonijn, die is vreemd gegaan met een gebraden haantje? Wat zullen daar mooie paaseierenboosts uitkomen.

  5. #55

    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind het een eierkorfhuisje met mss kuikens erin

  6. #56

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Locatie
    steyl
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Hey allemaal,
    1.valt wel op hij staat op precies de zelfde plak als die kerstboom van kerst :P

    2.ik weet het al als je een gebouw bufft tijdens het event komt ie er zo uit te zien!

    3. of het is een mooie retroskin tijdens het event pasen

  7. #57

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk dat we allemaal te groot denken. Waarschijnlijk is di gewoon een decoratie net al de kerstboom.

  8. #58
    TIPEX
    mss is het wel het langgevraagde deco-convertergebouw

  9. #59

    Ingeschreven
    Nov 2014
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Volgens mij is het het huis van de "paashaas" die dagelijks paaseieren verstop verspreid over je basiseiland.

  10. #60

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    ik denk een combie van woonhuis en pakhuis in een paaseithema :P

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.