Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 25

Onderwerp: Bugs wie heeft er geen problemen mee

  1. #11
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prinserwini0 Bekijk Berichten
    hallo alle spelers van de settlers.


    jullie hebben vast ook last van Bugs nu ben ik wel eens benieuwd wat jullie hiervan denken en dat in een beschaafde taal en dan hoop ik

    Dat de Mods dit lezen en BB_Silryn, want ik ben van mening dat deze bugs die we nu tegen komen al veel eerder zijn geweest!

    maar nu om op de vraag van eerst te komen, Ik ben wel benieuwd wat jullie allemaal hier van denken van die bugs in een beschaafde taal.


    Ik vind bijvoorbeeld dat ze echt dubbel check moeten doen voor ze iets neer plaatsen op server.
    Wat ik er van vindt ( na 2 en half jaar speel ervaring en plezier)
    Kan ik er echt geen goede woorden meer voor vinden.
    Het is toch gewoon rondt uit belachelijk te noemen dat er ondertussen 44 pagina's zijn in de topic spel problemen.
    Als je ziet dat er op pagina 44 post's uit 2012 staan waarvan zeker de helft nog niet op gelost is of zich op nieuw voordoet.

    Vervolgens is er ooit nog is een bug geweest waar bij spelers zowaar 1x een voordeel aan hadden.
    Hier werd dan wel weer op gereageerd door de spelers die het niet terug gaven dan ook maar meteen te bannen van het spel.
    Uiteindelijk is dan ook door dit soort praktijken naar mijn in zien de sfeer tot onder het 0 punt gedaald.
    Vervolgens wordt er dan vandaag de dag maar een beroep gedaan op onze (vrijwillige) moderators.
    Die dit overigens met onwijs veel inzet en goed wil op pakken in mijn ogen.( dit mag ook gezegd worden)
    Maar als uit eindelijk moderators het alleen maar door kunnen geven.
    Veranderd er nog niks in de praktijk.

    we blijven dus in zitten in het verhaal het spel bugged steeds meer de communicatie is er nooit of te laat.
    En altijd schijnt het antwoord te zijn dat er technische problemen zijn en of ziekte en dat je daar niks aan doet.
    Nu doe je aan ziekte inderdaad weinig maar een technische probleem oplossen is toch echt gewoon een kwestie van vakmanschap.
    Mensen worden het gewoon zat om altijd maar informatie op de buitenlandse forums te moeten gaan zoeken en zelf maar een omweg of omgang met een bug moeten creeeren.
    En een antwoord op een ticket die altijd eindigt met We hopen dat je nog steeds plezier hebt in het spelen van TSO.

    Dit is gewoon de omgekeerde wereld BB zou de bugs en problemen moeten oplossen en wij spelers zouden moeten hopen dat we nog plezier hebben in het spelen!


  2. #12

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Wij, als eerste aanspreekpunt balen zelf ook enorm.
    Het is een gezond teken dat er bepaalde spelers ontevreden zijn, maar dit heeft inmiddels zijn hoogtepunt bereikt.
    Ik hoop door mijn directe aanpak richting bepaalde spelers toch dingen op te kunnen lossen en mogelijk de oorzaak van bepaalde
    problemen te vinden, maar dat is natuurlijk niet genoeg. Zoals jullie weten bekleed ik nog niet zolang deze positie en heb daarom
    ook nog niet de juiste wegen en positie om concrete oplossingen te bieden.

    Zelf heb ik vreemd genoeg eigenlijk weinig last van bugs (wat op zich dan weer vervelend is).
    Zeker met avonturen heb ik helemaal geen problemen.

    Ik hoop dat jullie ons nog even de tijd gunnen om tot een oplossing te komen (ik kan me ook voorstellen dat dit niet het geval is).

    Was getekend met een vriendelijke groet,
    Kindest

  3. #13
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    De enige oplossing die ik momenteel steeds meer terug zie.
    Is dat er spel onderdelen aan gaan komen die je enkel met edels kan bereiken
    Een voorbeeld hiervan: de bergbuffs of uitbreiding van het thuis eiland.
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...8675-Berg-Buff

    Dit riekt een beetje naar: we kunnen spelers niet tevreden houden dan wel motiveren om geld in het spel te steken dus gaan we maar onderdelen invoeren die enkel en alleen met edelstenen bereikt kunnen worden.

    En ik denk ook dat er van ervaren spelers geen vertrouwen is in nieuw implementaties in de zin dat ze daar dan ook maar even edels aan uit gaan geven
    Laatst gewijzigd door s-andman; 17-01-15 om 16:46.

  4. #14

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    @ s-andman, op dit moment zijn we met een grote opkuis van het forum bezig, en we zijn net begonnen met de sectie spelproblemen, maar ik kan nu al zeggen dat er ook heel veel post dubbel staan, en ook aardig wat posts die niets te maken hebben met bugs. Daarom gaan we verder met de opruiming van het forum en er zal ook een lijst van bugs komen die we zoveel mogelijk up to date willen houden, maar om die lijst effectief te kunnen maken moeten we eerst verder met de opkuis van het forum. Dus daar gaan we de komende tijd mee bezig zijn, buiten al onze andere taken om de chat en het forum netjes te houden. En jullie zoveel mogelijk van informatie te voorzien.

    Mvg Mod_Fuka

  5. #15
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Een dubbele post zegt maar twee dingen:
    1. dat de eerdere post niet gezien wordt dit heeft inderdaad te maken met bij houden en opruimen.
    2, is het dus nooit opgelost anders zou het niet dubbel gepost worden immers.

  6. #16

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s-andman Bekijk Berichten
    Een dubbele post zegt maar twee dingen:
    1. dat de eerdere post niet gezien wordt dit heeft inderdaad te maken met bij houden en opruimen.
    2, is het dus nooit opgelost anders zou het niet dubbel gepost worden immers.
    Daar heb je helemaal gelijk in. Maar om daar verandering in te kunnen brengen, moet het eerst erger, voordat het beter wordt (foruminhoud).

  7. #17

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Jammer genoeg kom ik ook veel dubbele posts tegen dat speler A iets post en dat een paar uur of een dag later, soms een aantal dagen later speler B een nieuwe post maakt met juist dezelfde inhoud maar iets anders verwoord. En dat telt allemaal mee voor die 45 pagina's (alhoewel ik hoop dat het er ondertussen al wat minder zijn)

  8. #18

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Goed idee Tymy.
    Hier hadden we al een begin mee gemaakt, maar we moeten eerst het forum enigszins op orde hebben.
    Dit krijgt vervolg

  9. #19

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Fijn. Ik dacht dat de problemen verholpen waren maar niks van dit alles. Generaals schieten ineens door. Bij een aanval op leider is mn majoor ineens voor mn vet terecht gekomen waardoor ik weer eens veel kanonnen verlies. Begin het spel echt goed zat te worden. Nooit problemen en sinds 2 maanden continu. Ga er van uit dat jullie toch met een vergoeding komen want ik ben al zoveel Elite en Kanon kwijt geraakt door dit gezeik. Waardeloos.
    P.S. Ik snap dat jullie er niet veel aan kunnen doen maar de makers wel en die weten dit ook al lang zat.

    EDIT: Net weer legers versprongen. Allemaal in Kleermakers btw. Gelukkig zag ik het dit keer op tijd en kon alle legers terugtrekken.
    Laatst gewijzigd door Fingonn; 21-01-15 om 19:34.

  10. #20

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_KindestRed Bekijk Berichten
    Hoe bedoel je: "is voor mij niet van toepassing"?
    Heb je alle stappen doorlopen? of ben je van mening dat dat in jouw geval niet hoeft?
    kom nu toch het spel is PEGI 7 je kan niet verlangen dat een 7 jarige zo in een pc gaat zitten wroeten, en dan nog ik werk niet bij BB maar ik moet het fixen
    is dat niet een beetje de omgekeerde wereld, het spul wordt getest niet goed bevonden en toch ingevoerd nog erger dan den haag, fix de hele troep eens voor weer eens wat nieuws in de game propt

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.