Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 49

Onderwerp: Problemen met generaals op avontuur

  1. #31

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    'Dappere kleermaker ' (ik bedoel dus heldhaftige... denk ik):
    Aanval uitgevoerd op eindkasteel, met als doel door een kamp onderschept te worden. Onderschepping gebeurd netjes, ik klik op de witte vlag (waarvan ik van de onderstelling ben dat het nog steeds voor terugtrekken staat). Uiteindelijk is het niet gebeurd, generaal loopt op kasteel af en tot mij verbazing krijg ik een mail dat aanval is mislukt. 200xb door het gootje....

  2. #32

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    60
    Wereld
    Woestewoud
    Ik weet niet of het al gezegd is, maar ik heb dit nu voor de 2e keer meegemaakt en wordt het zat.
    Ik laad mijn generaal met 137r en 113 kanonnen om hem in zonen van de kleermaker 140 beer af te laten maken.
    Stuur hem ook naar dat kamp. Krijg dan een bericht dat hij is onderschept, door DAT kamp, en even later de strijd heeft verloren.
    Bij het naspelen van de battle blijkt dat hij maar 1r en 113k had geladen......2e keer kanonnen weg......
    Nu kan ik dus een hele tijd niet spelen om weer aan kanonnen te komen.
    Ik speelde via wiki, en het was het goeie kamp en ik had goed geladen.

  3. #33

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Heb ook dat soort problemen in stelen van de rijke en weet ook zeker dat ik de goede troepen heb geladen maar helaas tijdens de aanval zat er wat anders in heb alleen c verlies maar met kanonnen zou ik het ook gauw zat worden is de ene bug een beetje verholpen komt er weer een andere
    bb haal de pvp er uit en ga is door met testen dit kan toch niet zo door gaan
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  4. #34

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...8600-Shockwave.

    Klatergoud heeft al wat getest.

    Wel jammer dat het een speler moet zijn die het verzint.

  5. #35

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Buskruit:
    Kampen blijven maar heropbouwen, kan soms uitsturen. Dan na 1 minuut begint het weer van voor af aan.

    Shockwave weggooien heeft hier 0,0 effect helaas.

  6. #36

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Dappere Kleermaker (de orginele):
    - generaals blijven kampen opbouwen, dus raak nooit tot 100% maar reset
    - generaals blijven na aanval rondwandelen op eiland
    - generaals blijven opnieuw aanvallen, tot 5 keer toe
    - generaals krijgen melding van onderscheppingen die in het echt niet gebeuren
    - scherm bevriest soms, waarna er een reset in tijd gebeurd. De ene keer komt het aangevallen kamp terug en staat generaal leeg op zijn plaats (zonder troepen verlies), de andere keer komt alles in versnelling en worden de gevechten opnieuw uitgevoerd.

    Dieptepunt vandaag was het laatste, de lootspotter had aanval gedaan en had kill, scherm bevriest, alles werd gereset als het ware, en ineens valt lootspotter opnieuw aan (nadat die eerst kill had). Tegelijk met mijn generaal, die veel later was vertrokken met aanval. Helaas was mijn aanval eerder klaar, met gevolg dat lootspotter geen kill had gemaakt en derhalve geen loot. Ondanks dat deze eerder wel kill had gemaakt. inclusief premium bonus 1200 bonen weg, net als andere loot.

    Ditmaal wel een ticket aangemaakt. Extra verlies troepen is te overzien, maar als je ook al geen loot ontvangt door 'bug' loopt de emmer wel ver over. Hopelijk word deze loot vergoed en worden de problemen snel opgelost... wat de oorzaak ook mag wezen. Ben zelf ook maar eens aan de slag gegaan om alles opnieuw te installeren. Shockwave weggooien had trouwens geen enkel effect.
    Laatst gewijzigd door marco_polo_1984; 24-12-14 om 18:45. Reden: aanvulling shockwave

  7. #37
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Helaas kan ik niet meer doen dan blijven noteren en blijven doorgeven. Ik werk dit topic wekelijks bij om door te geven aan de ontwikkelaars, en vanaf dat punt is het afwachten.
    Het enige wat we weten is dat het veelal te maken kan hebben met instellingen (zoals Klatergoud heeft uitgevonden). Onze MOD_KindestRed heeft hier ook aardig wat knowhow van, dus indien nodig kun je ook aan hem vragen of hij wil kijken of er iets veranderd kan worden zodat het beter werkt.
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  8. #38
    SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud

    Problemen met diverse avonturen nadat PVP is toegevoegd

    Beste gildeleden en overige spelers,

    Nadat PVP is toegevoegd lijkt het alsof er meer problemen zijn ontstaan met avonturen waardoor er veel verlies is van de hogere troepen. Blocks die voorheen gewoon goed gingen slagen nu niet met als resultaat verlies van deze manschappen.

    Voorbeelden van duur verlies zijn o.a. verlies van kruisboogschutters, elitesoldaten en Kanonniers. Het verlies is mede duur omdat er nu minder van deze wapens in de loots zitten en van kanonnen volgens mij helemaal niet.

    Ook de expedities van nieuwe eilanden is een dure hobby, als je troepen wil maken kost het je een vermogen, maar nog erger, al die troepen kosten settlers waardoor je zelfs geen gewone avonturen meer kunt doen omdat je te weinig gewone troepen hebt.

    Weet niet of meerdere mensen dezelfde ervaringen hebben, maar lijkt mij van wel. Omdat er in ons gilde meerdere mensen dezelfde problemen hebben.

    Grtz Saint Petrus

  9. #39

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben een dappere kleermakertje aan het doen en het aangevallen kamp is leeg, maar mijn generaal is ziek terwijl dit niet moet kunnen. Nu ben ik kostbare mannen kwijt zoals kanonnen. Hoe wordt dit opgelost?

  10. #40

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Ik sluit me aan bij SaintPetrus, de avo's lopen totaal niet sinds de invoering van pvp. Het zijn problemen waar je als speler niets aan kan doen. Je gen is plots verdwenen waardoor avo's grof mislopen, dure verliezen idd als gevolg. Elite's en kruisbogen zijn dan het haasje.

    De opbrengsten uit een avo zijn ook niet eerlijk. Ze zouden conform de verliezen zijn en de omzet van wapens naar gs. Dit klopt toch echt niet. Ook de magere opbrengst bij pvp maakt dat het allemaal geen succes is.

    Je hebt gelijk hoor Saint Petrus..
    Groetjes Veldje-71

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.