Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 37

Onderwerp: [Feedback] Spelervaring, winkel en meer

  1. #11

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    IK vind het super jammer dat sommige avo's zijn verdwenen in de winkel. (O.A. pirateneiland)
    Wat ik ook een min punt vind, is dat het spel nu hapert (bijv bij mijnen updaten en or wegsturen).
    Wat ik wel top vind is dat je meerdere generaals tegelijk kan sturen, en dat als je er met je muis op kom, al gelijk kan zien wat er in zit.
    Laatst gewijzigd door gewrwin; 01-12-14 om 18:33.

  2. #12

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Klein dingetje wat me nog opviel, expeditie leverancier staat tussen mijn geluksverkenners en gewone verkenners in
    Deze zal ik dus liever bij de maarschalken zien.

    Laatst gewijzigd door Hoad; 01-12-14 om 20:36.

  3. #13
    Office03
    Nu dacht ik toch dat er na 16.00u meer info zou komen over de status van het spel, over de vele bugs en problemen en over de mogelijke oplossingen. Heb ik ergens iets gemist? Staat er misschien wel iets op Facebook (heb ik niet) of op Twitter (heb ik ook niet)? Ik zie een bericht van Nelleke waarin enkele zaken worden gemeld. Waar staat dat? Of is er nog helemaal niets van de kant van BB vernomen... ???

  4. #14
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Office03, het bericht dat ik aanhaalde staat aan het einde van de post: Kolonies en PvP onder het kopje Nieuws, Aankondigingen en Ontwikkelingen en is later dan 16.00 uur geplaatst. Omdat ik al een vermoeden had dat velen dat niet direct zouden zien/vinden heb ik het in mijn reactie hier vermeld.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 01-12-14 om 21:57.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  5. #15
    Office03
    Dank je. Ik heb het bericht blijkbaar gemist, terwijl ik toch regelmatig even langskom om te kijken of er nog nieuwe berichten zijn. Het is ook niet zo dat we staan te springen om nieuws, dus het is logisch dat er door BB ergens achteraf (bijna stiekem) wordt gemeld dat er eigenlijk niets te melden valt...

  6. #16

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    +1 op Hoad, die was ik nog vergeten zeker beter als die geclusterd zouden zijn.

    En als we het over stermenu hebben, ik zou het fijn vinden als:
    -de generaals en maarschalken die weggestuurd worden onder de ontdekkingsreizigers en geologen geschikt zouden worden, zodat de OR en geologen altijd op dezelfde locaties in het stermenu blijven staan.
    -het tabje alles verdwijnt en het tabje overige gesplitst wordt in een tabje met avonturen en een tabje met gebouwen en deco.
    Zodat het makkelijker wordt om gebouwen terug te vinden.
    -en dat alle producerende gebouwen en bevolkingsgebouwen geclusterd worden boven de monumenten, paviljoens, raving rabbit..... (decogebouwen dus) en deco items zodat je niet door die stervullende troep hoeft te worstelen om iets nuttigs tegen te komen

  7. #17

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Office03, het bericht dat ik aanhaalde staat aan het einde van de post: Kolonies en PvP onder het kopje Nieuws, Aankondigingen en Ontwikkelingen en is later dan 16.00 uur geplaatst. Omdat ik al een vermoeden had dat velen dat niet direct zouden zien/vinden heb ik het in mijn reactie hier vermeld.
    nou ik heb het bericht gelezen en wat een onzin weer, alles over dat stomme pvp gebeuren maar niks over de bugs die er zijn een avo is bijna niet meer te doen met gens die constant opnieuw aanvallen, terug lopen naar een veroverd kamp, een or die terugkomt van lange avontuur zoeken en de melding geeft , je or heeft een avo gevonden en er niks bij staat geen avo dus munten, worst en tijd verbeuzeld , o ja en bij avo gen onderschept , gen niet onderschept, gen onderschept, aanval gedaan , aanval niet gedaan en waarom bij de economie die 50% minder tijd, heel de economie naar zijn malle moer, had dan 2x output gedaan had je dat probleem niet, er zijn al de nodige mensen gestopt door die onzin, alleen al in de gilde 4 mensen die er de brui aan gegeven hebben, gewoon zo doorgaan dan houden jullie niemand meer over.

  8. #18
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind dat de heleboel gewoon teruggezet moet worden naar voor het laatste onderhoud zodat al die onzin direct uit het spel verdwenen is. Wij hadden al zoveel bugs. Begrijp niet dat mensen die hun vak serieus nemen zo'n rommel durven af te leveren. Binnenkort start het kerstevenement. Zoals gebruikelijk zal dat ook wel weer bugs met zich mee brengen.

    Ubisoft heeft zo'n haast met het op de markt zetten van nieuwe spelletjes voor de feestdagen, dat de qualiteit daarvan er onder lijdt. Ze gaan zelfs al zover om gratis extra spelletjes te geven aan diegenen die daarover klagen. De bestaande spelletjes krijgen geen aandacht genoeg, geen tijd meer om die behoorlijk te laten functioneren.

    Een nieuwe Settlers versie komt eraan. Is het nu opzet om ons allemaal weg te jagen en dan te denken dat wij aan die versie gaan beginnen?
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  9. #19

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    - te veel schermen die we weg moeten clicken bij login, we hadden al de aanbiedingen, die infeite geen aanbiedingen zijn, en onze dagelijkse reward maar nu is er ook nog tip van de dag bijgekomen. geef ons een optie dat we geen tip en aanbiedingen meer te zien krijgen.
    - de productieverandering is echt slecht, je kunt zomaar even iedereen hun economie omzeep doen door even paar dingen te veranderen.
    - Ik heb ook gehoord dat er vijanden in avo's zijn waarvan hun aanvals en levenspunten van veranderd zijn, ook niet echt leuk. al onze guides en simulators zijn nutteloos nu en dat in combinatie met bronzezwaarden productie die veel duurder is geworden, doe ik gwn geen avo's meer atm.
    - Pvp vind ik nog de grootste flop eigelijk. Ik speel TSO gewoon omdat ik geen pvp wil, ik heb een tijd grepolis gespeeld en het was niet echt leuk om ze even heel je stad kwijt te spelen door pvp. En wat ook niet goed uitgewerkt is dat je er 7 nieuwe soldaatje voor moet maken waardoor mensen die ale een beperkte bevolkingslimiet hebben moeten kiezen tussen pvp of avo's. er zijn gewoon niet genoeg settlers om beide te doen tenzij je lvl 50 bent en je eiland vol bevroren huizen hebt staan

  10. #20
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Een nieuwe Settlers versie komt eraan. Is het nu opzet om ons allemaal weg te jagen en dan te denken dat wij aan die versie gaan beginnen?
    Heb je hier bronvermelding voor?
    Bij mijn weten komt er alleen een nieuwe settlers PC game (kingdoms of anteria) wat geen f2p online browser versie is en dus "althans door mij" niet wordt gezien als iets waar ik heen zou gaan als deze versie te slecht wordt.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.