Gesloten Onderwerp
Pagina 7 van de 9 EersteEerste ... 5 6 7 8 9 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 84

Onderwerp: gexte en edski ban ongedaan maken

  1. #61
    Davi-R
    We ventileren ons ongenoegen en stellen onze vragen hier natuurlijk ook op de verkeerde plaats. BB NL heeft volgens mij namelijk niets te vertellen, mag niets beslissen en ook helemaal niets zelf doen. BB DU is de baas, in Duitsland worden de beslissingen genomen en nergens anders. BB NL kan dus alleen maar de berichten uit Duitsland vertalen en aan ons doorgeven. En dat doen ze alleen op werkdagen tussen 11.00u en 20.00u, En uiteraard zal het een storm in een glas water blijken. Want zoals je zelf al zegt, ze gaan hun betalende spelers toch niet wegjagen?

  2. #62

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Niet om het een of ander Davi-R, daar zijn ze hard mee bezig.............. betalende spelers wegjagen!

  3. #63
    MOD_Lentox
    Er zijn regels.
    Die regels zouden na geleefd moeten worden of je nou betalend bent of niet. Daar maken wij geen onderscheid in.

    Dit zou anders niet eerlijk zijn.

  4. #64

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Er zijn regels.
    Die regels zouden na geleefd moeten worden of je nou betalend bent of niet. Daar maken wij geen onderscheid in.

    Dit zou anders niet eerlijk zijn.
    Met alle respect Lentox en Rynrcer,

    Jullie snappen totaal niet waar het om gaat. Als ik kijk naar jullie reacties op posts van de leden hebben jullie geen flauw idee wat wij bedoelen en hoe je hier op moet reageren. Mag ik jullie aanraden om een communicatiecursusje te gaan volgen?

    In jullie reacties gaan jullie niet in op de gevoelens, maar ook de ontevredenheid bij de spelers wordt niet behandeld / weggenomen. Of moet ik hier ook een mail sturen naar het ondersteuningsteam? Om vervolgens de reactie te krijgen maak je cache leeg, probeer je browser te herstarten en anders start je pc opnieuw op. Want als dat helpt om 1. de communicatie te verbeteren en 2. Een reactie van de BB_CM of MOD die er echt toe doet dan ga ik nu mijn pc opnieuw opstarten.

  5. #65

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jointforce2 Bekijk Berichten
    Met alle respect Lentox en Rynrcer,

    Jullie snappen totaal niet waar het om gaat. Als ik kijk naar jullie reacties op posts van de leden hebben jullie geen flauw idee wat wij bedoelen en hoe je hier op moet reageren. Mag ik jullie aanraden om een communicatiecursusje te gaan volgen?

    In jullie reacties gaan jullie niet in op de gevoelens, maar ook de ontevredenheid bij de spelers wordt niet behandeld / weggenomen. Of moet ik hier ook een mail sturen naar het ondersteuningsteam? Om vervolgens de reactie te krijgen maak je cache leeg, probeer je browser te herstarten en anders start je pc opnieuw op. Want als dat helpt om 1. de communicatie te verbeteren en 2. Een reactie van de BB_CM of MOD die er echt toe doet dan ga ik nu mijn pc opnieuw opstarten.
    +100 (plus één zou het bericht ondermijnen)

  6. #66
    MOD_Lentox
    Beste Joinforce,

    Gevoelens zijn stromingen die ik niet kan voelen. Alleen alle emotionele reacties kan ik begrijpen.
    Dit wil dan nog niet zeggen dat wij geen regels hebben. Zoals BB_Rynrcer heeft gezegd is de ban van edski geheven.

    Gexte is doorgestuurd naar het ondersteuningsteam. Ik heb begrepen dat zij een gildeleider is. Dit is inderdaad vervelend voor alle gildegenoten.

  7. #67

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud

  8. #68

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Beste Joinforce,

    Gevoelens zijn stromingen die ik niet kan voelen. Alleen alle emotionele reacties kan ik begrijpen.
    Dit wil dan nog niet zeggen dat wij geen regels hebben. Zoals BB_Rynrcer heeft gezegd is de ban van edski geheven.

    Gexte is doorgestuurd naar het ondersteuningsteam. Ik heb begrepen dat zij een gildeleider is. Dit is inderdaad vervelend voor alle gildegenoten.
    Beste Lentox. Je onderschrift zegt mij genoeg. Dit is niet iets wat ik zou gebruiken als MOD of als CM. Maar goed Zwart-Wit kijkers zijn genoeg in de wereld. En gelukkig is ALLES open voor een mening en kan dus niet ZWART-WIT uitgelegd worden. En dat is waarom er in NL een rechtssysteem is van meerdere rechters om de regels te interpreteren. Blijkbaar is daar bij BB/Ubisoft geen sprake van. Die kunnen namelijk alles enkel ZWART-WIT uitleggen en interpreteren zodat ze zelf niet hoeven na te denken.

  9. #69
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Er zijn regels.
    Die regels zouden na geleefd moeten worden of je nou betalend bent of niet. Daar maken wij geen onderscheid in.

    Dit zou anders niet eerlijk zijn.
    Sorry Lentox,

    maar: "Dit zou anders niet eerlijk zijn"

    Leg mij dan AUB uit waarom mensen wel met 2-3 pakhuizen wegkomen... terwijl de echt 'eerlijke' spelers die geen bewust/ onbewust misbruik hebben gemaakt (zoals BB dit zo mooi verwoord) nu benadeeld worden in dit hele pakhuis-gate

    Als dit in jouw ogen/ de ogen van BB eerlijk is dan zou ik daar graag een boom over opzetten aangezien dit de reinste onzin is. Er is maar 1 eerlijke oplossing... en dat is iedereen 1 pakhuis of iedereen GEEN pakhuis (alhoewel dat laatste een contradictie van het event zou zijn)

    Ik heb jaren betaald aan de game omdat deze leuk en eerlijk was in mijn ogen maar met dit statement over eerlijkheid ben ik mijn geloof in de game, de ontwikkelaar en BB volledig kwijt.
    Laatst gewijzigd door Roodstaart; 02-08-14 om 09:32.

  10. #70
    Davi-R
    Natuurlijk worden de betalende spelers niet weggestuurd, bij BB en Ubisoft zijn ze niet gek. Jij als vrijwilliger en Rynrcer als CM zullen geen bonus ontvangen voor het behalen van bepaalde omzet- en winstdoelstellingen, maar jullie bazen wel. Dus die gaan echt geen betalende spelers wegsturen.

    Een paar puntjes uit een vacature voor CM op de site van BB/Ubi:
    - Create compelling marketing communications to acquire, engage, and excite game fans.
    - Regularly engage with players at a 1:1 level, encouraging discussion and engagement to contribute towards the growth of the community.
    - Identify and engage with high value customers, rewarding valuable players for spending time in the game/community.

    En de leukste:
    - To translate all customer service and other related material into the required languages.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.