Gesloten Onderwerp
Pagina 13 van de 14 EersteEerste ... 3 11 12 13 14 LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 135

Onderwerp: Bugs wk event: post het hier :)

  1. #121
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe annuleer ik het avontuur 1e oefenwedstrijd?

    Volg onderstaande stappen om de oefenwedstrijd te annuleren (tijdelijk) en zo een nieuw avontuur te kunnen starten.

    Zie de afbeelding hieronder:
    1. Klik op het missieboek linksboven
    2. Scroll naar beneden en zoek "actieve avonturen"
    3. Klik erop en bezoek het avontuur
    4. Vervolgens krijg je de melding dat het avontuur is verlopen en wordt hij weggehaald.



    Meer FAQ:

    Q: Mijn missie om de eerste voetbalwedstrijd te starten wordt niet voltooid.
    A: Probeer een ander avontuur te starten. Zoals ik eerder begreep kan de missie ook worden voltooid als je Premiejager start. Als je die niet meer hebt, kun je hem via de voucher nog krijgen [9B2-C3DC-42B4]. Vul deze in op de homepage.

    Q: Waar maak ik mijn voetbalitems/evenementgrondstoffen?
    A: Via missies/zoektochten met de ontdekkingsreiziger krijg je bepaalde items aangeleverd (bijvoorbeeld schoenen en bananen). Om hier de aanvalsverbeteringen van te maken, klik je op je proviandhuis. Daarna zoek je het tabje voor evenement op (is de laatste). Hier maak je de grondstoffen. Heb je deze tab niet? Dan moet je even je internetgeschiedenis wissen (browsercache)

    Q: Ik heb hulp nodig bij de voetbalwedstrijden/Welke aanvallen kan ik het beste bij de voetbalwedstrijden doen?
    A: Er zijn een flink aantal guides/handleidingen gemaakt waarin de best mogelijke aanvallen wordt omschreven. Neem bijvoorbeeld hier een kijkje waar wordt omschreven wat je voor elk kamp nodig hebt en welke je het best kunt inzetten: Klik hier

    Q: Help, ik ben ineens bouwvergunningen kwijt, of mijn bouwvergunningen staan in de min!?!?
    A: Er liggen ballen verstopt op je eiland. Deze ballen gelden per ongeluk als bouwvergunningen. Telkens als je een bal op je eiland ziet liggen en erop klikt, zal je een bouwvergunning terugkrijgen. (en wat ballen ontvangen in je stermenu)

    UPDATE 18/6

    Er zullen ballen kunnen worden verkregen in de loot. Wanneer je voor deze update avonturen hebt gespeeld, zal je alsnog ballen ontvangen. Deze zul je op 26 juni ontvangen in een bericht.
    Laatst gewijzigd door Poegel; 17-06-14 om 19:05.

  2. #122

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Poegel, dat werkt niet, want die knop "avontuur annuleren" op jouw screenshot is grayed-out (je kunt er niet op klikken)...
    maar ik heb al eerder (verschillende keren) aangegeven in dit topic ook hoe je het avontuur wel tijdelijk kunt annuleren, maar de mensen hebben geen zin om te lezen en posten gewoon alleen maar, pech voor hun

  3. #123
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    Poegel, dat werkt niet, want die knop "avontuur annuleren" op jouw screenshot is grayed-out (je kunt er niet op klikken)...
    maar ik heb al eerder (verschillende keren) aangegeven in dit topic ook hoe je het avontuur wel tijdelijk kunt annuleren, maar de mensen hebben geen zin om te lezen en posten gewoon alleen maar, pech voor hun
    Ow, dan had ik dat even verkeerd gelezen bij jou. Ik pas het aan

  4. #124
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Op de uk-server en op de duitse server is vannacht een extra onderhoud waarin bugs gerepareerd gaan worden. Info hier
    http://forum.thesettlersonline.com/t...179#post260179 en hier
    http://forum.diesiedleronline.de/thr...-18.-Juni-2014

    geen idee wanneer dit reparatie-onderhoud hier plaats vindt, wrs ook vannacht
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  5. #125
    Marjoflori's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten

    Q: Mijn missie om de eerste voetbalwedstrijd te starten wordt niet voltooid.
    A: Probeer een ander avontuur te starten. Zoals ik eerder begreep kan de missie ook worden voltooid als je Premiejager start. Als je die niet meer hebt, kun je hem via de voucher nog krijgen [9B2-C3DC-42B4]. Vul deze in op de homepage.
    Bedankt voor je uitgebreide antwoord Poegel, maar helaas werkt deze tip niet. Het opstarten van een willekeurig avo heeft geen effect, die heb ik al genoeg gespeeld de afgelopen 4 dagen. Ook het opstarten van Premiejager doet het truukje niet en zelfs het voltooien niet.

    Ik hoop erop dat het geplande onderhoud op de UK en Duitse server ook hier uitgevoerd zal worden!!

  6. #126
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    De bug met de ballen/bouwvergunningen is bij mij niet verholpen, op uk ook niet trouwens
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  7. #127

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb de eerste groepswedstrijd gespeeld maar hij wil niet voltooien in mijn missieboek waardoor ik niet verder kan.

  8. #128

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    is een chronisch gebrek aan schoenen ook een bug??? ondanks 10 or's die continue op pad zijn ....

  9. #129

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    OR's vinden geen schoenen!
    Er is een duidelijk onderscheid tussen items die je op je eiland kan vinden en hetgeen je ontdekkers meebrengen.

    In de loot van avonturen kan je alle items tegenkomen.

  10. #130

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik Had gister mijn halfe finale gekregen en had hem op gestart en ben hem meteen kwijt en heb hem er ook niet meer in mijn ster menu staan om hem te starten dus ik kan hem nu niet meer doen en ik weet niet wat ik daar aan kan doen Maar ik wil hem wel graag spelen

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.