Gesloten Onderwerp
Pagina 8 van de 9 EersteEerste ... 6 7 8 9 LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 85

Onderwerp: [afgerond] onderhoud 23 april

  1. #71
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Robin_,

    De website was tot 12:00 uur onbereikbaar, het was dus onmogelijk om het nieuws op de hoofdpagina te bekijken waardoor de communicatie omtrent het onderhoud (zoals gewoonlijk) naar Facebook en Twitter is verplaatst. Als je op de Facebook en Twitter kijkt zal je ook zien dat er om het uur een status-update is geplaatst en dat er verschillende vragen van spelers zijn beantwoord.

    BB_Skelril

  2. #72
    DagobertDuck's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Lisse
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    ik snap het niet ik heb zowiezo een link bij mijn bladwijzer staan van facebook kan je tenminste wat zien

  3. #73

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    En nu kunnen we weer eens heerlijk met zijn allen klagen over hoe lang iets kan uitlopen met enkele minuten

  4. #74

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin_ Bekijk Berichten
    Jullie hadden misschien wel even de twitter en facebook link in dat berichtje kunnen zetten, als kleine en gratis service voor de settlers die daar niet op thuis zijn. (staat nu wel op frontpage, vanmorgen niet)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    BigBratG,

    Zoals je in onderstaande screenshot kunt zien staan er ook op de onderhoudspagina links naar zowel Facebook als Twitter.



    BB_Skelril
    Geniaal

  5. #75

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Jongens (en meisjes) hou eens lekker op met dat gezeur. Het is gewoon belachelijk wat voor kwaliteitseisen jullie stellen aan iets wat in principe gratis is.
    Dat het een keer wat langer duurt door overmacht is jammer, maar het is niet of de wereld vergaat of zo.
    Bekijk het zo; hoe langer het duurt, hoe blijer je bent als je zo weer kan spelen.
    Persoonlijk zou ik willen dat de wereld wat langzamer draaide, dan kon ik tenminste 30 uur per dag settlers spelen. Hoor je mij klagen?

  6. #76

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    volgens mij blijven we langs elkaar praten, was ook meer als tip voor de volgende keer... (verleden kunnen we toch niet meer veranderen)

    enig idee waarom het nu in NL stuk is gegaan en de update in Duitsland gister vlekkeloos liep?

  7. #77
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    nou applaus

    hij doet het weer hier mijn dank

  8. #78
    DagobertDuck's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Lisse
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    hij doet het weer

  9. #79
    radimir's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    tis een wonder

  10. #80

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Niet ?!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.