Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 43

Onderwerp: 50ers die stoppen

  1. #31

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Elk spel heeft een eind..... over een jaartje probeer je weer het is een keertje heb je weer wat nieuwe dingen. Ben je een paar maanden mee zoet...etc, etc. Ik heb zat spellen liggen waar de uitdaging eruit is.

  2. #32

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Leusden
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kan helaas niet anders zeggen dat er inderdaad voor iemand die level 50 is totaal geen uitdaging meer is.
    Maar als ik nu zou stoppen zou ik veel van mijn gildeleden met een probleem opzadelen, dus blijf ik maar een beetje spelen.
    Erg spannend is dat niet, telkens dezelfde avonturen te doen.
    Het is dat bij ons in het gilde het erg gezellig is anders was ik mischien wel gestopt.
    Hoop dat hier vlug eens iets aan gedaan kan worden anders lopen er hier en daar toch gildes leeg.

    Azzo gildeleidster ODE
    laddy azzo

  3. #33

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Mooi topic, versta bij vele spelers de frustratie, ben niet zo lang geleden level 50 geworden en heb er lang over gedaan( te lang eigenlijk) maar begrijp wel de spelers die het beu worden eens ze level 50 zijn en want er is minder te doen. Begrijp ook langs de andere kant BB dat bepaalde veranderingen tijd kost, als je ziet hoelang het duurde voor ze een nieuwe settlers game ontwikkelde. Maar wat mij blijft aanspreken is een 2de eiland en heb ooit dit al eens gepost als suggestie en als de makers wat slim zijn maken ze het bikkelhard voor elke speler wat hier ook al vaker is vermeld in dit topic. En mss eens wat meerdere avo's toevoegen.
    Gr Dead01

  4. #34
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead01 Bekijk Berichten
    Mooi topic, versta bij vele spelers de frustratie, ben niet zo lang geleden level 50 geworden en heb er lang over gedaan( te lang eigenlijk) maar begrijp wel de spelers die het beu worden eens ze level 50 zijn en want er is minder te doen. Begrijp ook langs de andere kant BB dat bepaalde veranderingen tijd kost, als je ziet hoelang het duurde voor ze een nieuwe settlers game ontwikkelde. Maar wat mij blijft aanspreken is een 2de eiland en heb ooit dit al eens gepost als suggestie en als de makers wat slim zijn maken ze het bikkelhard voor elke speler wat hier ook al vaker is vermeld in dit topic. En mss eens wat meerdere avo's toevoegen.
    Gr Dead01
    Ik zeg de elite-avonturen toevoegen aan de servers Die zijn heel moeilijk en zullen 50'ers zeker aanspreken!

    Het Elite Moerasheks avontuur heeft de volgende loot zag ik:

    1e lootvakje
    ExoticWood" count="1300"
    ExoticWood" count="1500"
    Granite" count="800"
    Granite" count="1000"
    TitaniumOre" count="600"
    TitaniumOre" count="800"

    5e lootvakje
    GoldOre" count="1000"
    Coin" count="600''
    Coin" count="800"
    Watermill" recurringChance="100"
    ruinAncientLibrary_01" recurringChance="100"

  5. #35

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    nieuwe avonturen is maar een tijdelijke zoethouder. Dat is natuurlijk even leuk, lekker experimenteren, maar daarna moet er een doel zijn. Iets om voor te sparen werkt een beetje (zie bonen en kasteel en weet ik veel) maar is ook weer tijdelijk.
    Een groot deel van de fun van level 1-50 is die race. Om er te komen, om vrienden "in te halen" etc. Levels, rankings, achievements, als je maar iets hebt om je krachten te meten met de rest van de spelers.

  6. #36

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    cool xD

  7. #37

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Met een gevechtssysteem dat zo simpel is wordt het nooit uitdagend. De kans dat iemand met minder troepen wint van iemand met meer troepen is nihil.
    PVP wordt daarom sowieso al niets, degene met de meeste troepen wint. Er komt geen strategie aan te pas. En avonturen uitdagender dan kleermakers etc. worden dus gewoon avonturen met dezelfde troepen, dezelfde strategieën en dezelfde blocks maar dan een kampje of 5 meer...

  8. #38
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Celeborn,

    Enige tijd terug hebben we een grote enquête gehouden met betrekking tot het gevechtssysteem, ik weet niet precies wat onze ontwikkelaars met deze data zullen doen, maar ik ga er vanuit dat we de data die we hiermee hebben verzameld zullen verwerken in toekomstige systemen.

    BB_Skelril

  9. #39

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Faica110 Bekijk Berichten
    Misschien is het wel een idee om avonturen te creëren waarin de kampen elke keer het avontuur gestart wordt anders zijn, dit kan ook met het extra eiland het geval zijn. Dan moet iedereen meer nadenken welke troepen te gebruiken en is het niet eens mogelijk handleidingen te maken.
    Dit is nou een mooi idee!!!!! Zal vast niet voor iedereen geschikt zijn, maar voor vele spelers wel denk ik.

    Meer levels toevoegen is voor mij geen optie (inmiddels ook eindelijk die level 50 behaald), omdat het voor beginners uitzichtloos is waar het eindigd. Ik zou er niet moeten aan denken als ik nieuw ben en spelers op lvl 100 zie zeg.... Constant nieuwe gebouwen is ook een fabel, althans dat is dan uiteraard mijn mening. Als ik nieuw ben bij TSO en ik zie dat er 100 verschillende gebouwen zijn, dan haak ik af. Het gaat er volgens mij om, wat ook belangrijk voor BB is, dat er constant nieuwe spelers bijkomen en niet lvl 50-ers pleasen, omdat ze het spel zat zijn. Mijn mening is dat een spel als dit relatief eenvoudig gehouden moet worden.

  10. #40

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Variatie met avonturen zal denk ik niet veel spanning en uitdaging bieden op de langere termijn. Ik denk dat er meer competitie in moet komen. Daarbij denk ik aan ranglijsten, pvp gevechten, gevechten tussen gildes, etc. Een goede actie was de actie met het avontuur eind der tijden. Toen kwam er wat competitie!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.