Gesloten Onderwerp
Pagina 6 van de 16 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 156

Onderwerp: onverwacht onderhoud

  1. #51

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Oh nee, dit is echt naar dus, de hele muntproductie in de war geschopt door dit onderhoud
    Zou allang al zon 1500 munten erbij gehad moeten hebben om vandaag nog cadeaus vd markt te plukken, maar al die munten loop ik nu mis, nu kan ik niet meer genoeg cadeaus krijgen om men laatste portie avonturen emn gistingversnellers te kopen

    Komt er nog een soort compensatie voor dit onderhoud? omdat vele dingen nu helemaal fout lopen nu, speciaal op men vrije dag

  2. #52

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Er is besloten om de gehele spelwereld offline te halen zodat het proces sneller kan worden afgerond. De premiumtijd (en onder andere avonturen en productieketens) worden gedurende het onderhoud stop gezet waardoor er geen tijd verloren gaat. Verder zullen alle actieve avonturen en premium tijd met 12 uur extra worden verlengd.

    BB_Skelril

    leuk dat de premium met 12 uur word verlengt .
    Maar wat nu ls je vandaag vrij bent en morgen de 12 uur premium alsnog doordat je mag werken verloren gaat .
    Geef beter een dag premium zodat de gene zelf zijn premiun dag weer kan kiezen en of plannen

    M v G
    Inglover

  3. #53

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Lekker van de tropische mandjes op mijn munthuizen als de productie wordt stilgezet tijdens dit onderhoud, gaan die ook gerestitueerd worden?

  4. #54
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Verbeteringen worden net zoals de premiumtijd, avonturen en productieketens stop gezet tijdens het onderhoud.

    BB_Skelril

  5. #55
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    volgens mij staat zowat alles stil. en als de server weer online komen is alles gelopen zoals het normaal zou gaan.

    hmm bedenk net dat er van mij een goudmijn op instorten stond. had nog 10 erts erin of zo.

    als me slapende gens maar wakker zijn na dit. dan kan ik teminste gelijk door. ik was bezig met een blok opstelling! en door naar de 4de sector.

  6. #56

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    Ik hoop gewoon dat we snel weer kunnen beginnen. Ik verveel me een beetje...

  7. #57

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ggjheuvel2 Bekijk Berichten
    Ik hoop gewoon dat we snel weer kunnen beginnen. Ik verveel me een beetje...
    jij bent aan t werk mr.heuvel :P

  8. #58
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ggjheuvel2 Bekijk Berichten
    Ik hoop gewoon dat we snel weer kunnen beginnen. Ik verveel me een beetje...
    ik zit met me telefoon te klooien en af en toe op het settlers logo to klikken voor een update, en dan weer eens forum bekijken.
    dagje vrij...

    misschien maar ff een rondje wandelen of zo.

  9. #59

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bigbratg Bekijk Berichten
    jij bent aan t werk mr.heuvel
    ssssttttttt

  10. #60

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door inglover Bekijk Berichten
    leuk dat de premium met 12 uur word verlengt .
    Maar wat nu ls je vandaag vrij bent en morgen de 12 uur premium alsnog doordat je mag werken verloren gaat .
    Geef beter een dag premium zodat de gene zelf zijn premiun dag weer kan kiezen en of plannen

    M v G
    Inglover
    +1 Zo is t wel

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.