Plaats een Reactie
Pagina 6 van de 7 EersteEerste ... 4 5 6 7 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 69

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: nieuwe epische gebouwen, gildebank & mail systeem verbeteringen

  1. #51
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten

    Episch gebouw

    Niet compleet. Het behoord een episch gebouw te zijn dat alle bewerkingen met hout zou moeten kunnen doen. Dit betekent naar mijn mening dat het ABSOLUUT ook moet kunnen houthakken. Daarnaast zou het ook logisch zijn om dan ook kleine en grote bogen te kunnen maken want dit is ook uitsluitend hout gerelateerd. Algemene feedback die ik lees is dat spelers het gaan gebruiken als kolencentrale en ter vervanging van Exotische Planken productie. Om hier nu je 5000 bonen en / of 5000 edelstenen aan te besteden ..... en dan te bedenken dat het altijd nog mogelijk is dat BB met een Verbeterd Recycle Fabriek gaat komen waardoor je met een gebouw van 4x5 in je maag zit dat in principe dan alleen nog geschikt is voor 3 productielijnen op te zetten voor exotische planken productie.

    XP
    Ben zelf nog geen level 50, maar snap niet dat bij nieuwe missies geen rekening wordt gehouden met 'verloren' XP voor de level 50. Hoe moeilijk moet het zijn standaard de optie te geven om uit meerdere beloningen te kiezen ?? Dus bij de eerste missie van de nieuw missie lijn waarbij je alle verzamelobjecten moet zoeken krijg je de keuze uit de beloning van 3000XP of 30 Stermunten !

    Moet eerlijk zeggen dat hetgeen wat recentelijk is aangekondigd en (wordt) uitgerold nou niet echt iets bijdraagt aan een verbeterd spelplezier.

    BB moet eens goed in de spiegel kijken en zich afvragen of dit de juiste koers is die ze varen. Er zijn zat goede ideeën en noodzakelijke verbeteringen op fora die naar mijn mening nu absolute prioriteit moeten krijgen. Het gevaar is dat het forum anders continue (terecht) wordt volgegooid met de zelfde topics en onderwerpen.

    Jullie moeten het bij BB zelf weten hoor, maar dan en slechts dan als de content mij uitdagingen en speelplezier geeft, besteed ik euro's. Anders NIET !!!!
    Ik had het niet anders kunnen verwoorden het *Episch gebouw* en de missies daaromheen zijn eerder een *EPIC FAIL*

    Echt zonde; aangezien het idee erachter goed was.

    **additioneel: waar moeten de mensen met hun compleet volle eiland dat gebouw laten.... en opnieuw een gemiste kans**

  2. #52

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    als er gelezen zou worden kun je met dit gebouw dus ook een zootje houtbeheerders slopen waarmee je dus juist ruimte creeert door dit gebouw te zetten.

    en aangezien dennehoutspul niet heel duur in graniet en tropenstronk is, moet dat in mijn ogen toch een redelijke optie zijn voor lvl 50 spelers.

  3. #53

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is het probleem van de hedendaagse online gaming industrie. Met zo min mogelijk inspanning, zo veel mogelijk geld verdienen. Waarschijnlijk is er maar een handje vol programmeurs die alle ubisoft games van updates moet voorzien waardoor ze maar een uurtje per week aan settlers kunnen besteden.

  4. #54
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ruderion,

    Elk spel heeft een eigen groep ontwikkelaars die non-stop met het spel bezig zijn enkel is het spel zo groot en zijn er zoveel aspecten dat niet alle functies kunnen worden geïmplementeerd. Wat belangrijk is om niet te vergeten is dat The Settlers Online niet alleen in Nederland te spelen is maar ook in tientallen andere landen. Alle Settlers van de andere spelwerelden hebben ook suggesties en feedback waar we rekening mee moeten houden, uiteraard willen we alle spelers blij maken maar helaas kunnen niet alle ideeën ook daadwerkelijk geïmplementeerd worden in het spel.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 13-02-14 om 21:48.

  5. #55

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Ruderion,

    Elk spel heeft een eigen groep ontwikkelaars die non-stop met het spel bezig zijn enkel is het spel zo groot en zijn er zoveel aspecten dat niet alle functies kunnen worden geïmplementeerd. Wat belangrijk is om niet te vergeten is dat The Settlers Online niet alleen in Nederland te spelen is maar ook in tientallen andere landen. Alle Settlers van de andere spelwerelden hebben ook suggesties en feedback waar we rekening mee moeten houden, uiteraard willen we alle spelers blij maken maar helaas kunnen niet alle ideeën ook daadwerkelijk geïmplementeerd worden in het spel.

    BB_Skelril
    Dat er vele speel werelden zijn en het in 10 tallen landen gespeeld wordt en elk land zo zijn eigen suggesties heeft dat snap ik.
    Maar er zijn vele servers en landen waar gevraagd wordt om de cap te verhogen voor de barak 25 naar 250 bv.
    Waarom als er zoveel vraag is van diverse landen/ werelden wordt dit dan niet verhoogd ?????
    Dit is dan toch een suggesties / vraag die veel voorkomt.

  6. #56

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Het word heel moeilijk om positief te blijven over de voortgang van dit spel.
    Er is een testserver en toch is er weer een zwaar irritante bug in het mailsysteem. Als nuchtere hollander gaat er dat niet in bij mij.
    Server snelheid is ook nog bedroevend.
    En dan de nieuwe gebouwen: Veel grondstoffen gekost en weinig rendement daar valt veel meer uit te halen.Zie voorgaande opmerkingen van collega spelers.
    Na het kerstevenement waar bb veel geld heeft verdiend zijn er veel 50ers bijgekomen en tja wat zijn we blij met de ep.
    Ik neem het jou niet kwalijk skelrill maar er stoppen regelmatig spelers nu en ga zo door met die net niet upgrades/updates en dit spel is gedoemd te mislukken.
    Mijn visie is nog steeds is de update niet voldoende getest en heeft het geen meerwaarde wacht dan en doe hem later.
    Ik heb hier veel geld ingestoken maar dat gaat niet meer gebeuren dit was voor mij de druppel of het moet snel wat beter worden.

  7. #57
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Rativo,

    De suggesties die jullie op het forum plaatsen worden altijd besproken maar helaas kunnen niet alle functies binnen een paar dagen worden gemaakt. De manier waarop sommige van onze 'systemen' zijn gemaakt maakt het soms lastig om nieuwe functies te implementeren waardoor het lijkt alsof er niets aan wordt gedaan, maar ik kan jullie verzekeren dat onze ontwikkelaars geen dag stil zitten.

    Een goed voorbeeld hiervoor is de nieuwe functie om rotsen op te blazen, deze functie is getest en voltooid maar als we deze functie op het moment op de live servers implementeren dan zal bijna niemand meer normaal kunnen spelen gezien het een hele grote impact op de systemen zal hebben, dit moet worden opgelost maar hierbij lopen wij (en met ons andere game bedrijven) vaak tegen technische beperkingen aan.

    Enfin, ik snap dat het lastig is dat er bepaalde functies nog niet zijn geïmplementeerd, maar ik kan jullie verzekeren dat er een hoop aankomt dit jaar.

    BB_Skelril

  8. #58
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Ok; ik zal dan toch maar happen

    Echt Skelril ik snap dat de implementatie van het opblazen van rotsen een significante impact kan hebben op de servers qua technisch/ IT aspect; echter suggesties zoals het ophogen van de level-cap; het meer troepen kunnen bouwen ipv 25 per keer komen al geruime tijd (lees meer dan een jaar) voor op de diverse fora`s van settlers in de verschillende landen.

    BB is in mijn ogen hard opweg de franchise *the_settlers_online* om zeep te helpen door een ieder lekker te maken met nieuwe content die *ooit* eens komt ipv de relatief simpelere requests die uit meerdere landen komen te honoreren.

    Zou het niet heerlijk zijn dat de level 50`s een jaar of anderhalf niet kunnen/ mogen zeuren omdat ze van 50 naar 100 kunnen level-en.... afgezien van alle additionele edelstenen die er door deze groep gespendeerd zou kunnen worden.....

  9. #59
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Roodstaart,

    Ik denk dat het grootste probleem is dat sommige spelers The Settlers Online vergelijken met spelletjes zoals Farmville op Facebook waarbij je zolang door kunt gaan qua niveau als je zelf wilt, het probleem is alleen dat The Settlers Online niet het zelfde spel is als Farmville waardoor het oneindig omhoog gaan van niveaus niet zal werken.

    In spellen zoals World of Warcraft werken ze al jaren van te voren aan hun uitbreidingspakketten omdat er veel meer bij een uitbreiding of verhoging van de niveau cap komt kijken dan de meeste spelers denken. Zo moeten er nieuwe missies worden ontwikkeld, nieuwe functies en moet er ook algemene content zijn om de spelers bezig te houden en nog veel meer.

    Ik snap dat het als speler lastig is om te wachten en ik zelf zou als speler ook liever een verhoging van de niveau cap zien (en nog veel meer....) maar helaas kost het nou eenmaal tijd.

    De mogelijkheid om meer troepen te trainen, grondstoffen te 'stacken' en nog een aantal andere 'kleinigheidjes' waar jullie om hebben gevraagd worden hopelijk in de nabije toekomst gerealiseerd. Ik kan geen precieze datum noemen, maar ik zal onze ontwikkelaars lastig blijven vallen met al jullie feedback! :-).

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 14-02-14 om 18:15.

  10. #60
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ga Skelril even een handje helpen hier

    Mensen, vraag bij jezelf af: "Hoe lang heb ik dit spel nu gespeeld?" Denk dat velen zeker 150+ uren zullen aangeven. Als we naar andere games kijken dan hebben veel games tegenwoordig slechts 15 - 20 uur echte speeltijd. Voor zulke spellen betaal je €60 tijdens de release-date. Settlers kiest ervoor om de game gratis aan te bieden, waarbij je gewoon het spel kunt spelen (GEEN RESTRICTIES). Ik vind dit nogal een puike prestatie. Veel andere online games hebben wel allerlei restricties waarbij je MOET betalen om bepaalde dingen te doen of handelingen uit te voren.

    Nu zullen er wel reacties komen van: '' maak ik heb €200 aan deze game uitgegeven". Dit is gewoon een zeer handige marketingtruc, niks mis mee. Je betaald hier als het ware voor cheats om de game sneller uit te spelen

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.