Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 7 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 69

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: nieuwe epische gebouwen, gildebank & mail systeem verbeteringen

  1. #41
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Lotjuh,

    De nieuwe gebouwen zijn rond oktober 2013 aangekondigd, het is dus nog niet zo lang geleden! Ik snap dat jullie graag deze nieuwe toevoegingen op de live spelwereld zien en ik kan jullie vertellen dat het niet lang meer zal duren voordat het wordt geïmplementeerd, maar ik heb helaas nog geen concrete datum.

    BB_Skelril

  2. #42

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    nieuwe missies en episch gebouw voor de hogere levels, prima en leuk maar wat hebben we eraan, aan die missies?
    de ep die je er voor zou moeten krijgen, die krijg je als lvl50 niet en missies ep worden niet omgezet naar stermunten, goed doordacht hoor, maar niet heus.
    Laatst gewijzigd door BlackMedusa; 12-02-14 om 07:28.

  3. #43

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    uhmmmm, wat is de meerwaarde van dit nieuwe mailsysteem???
    het idee om het te verbeteren was op zich prima...
    alleen zie ik de verbetering niet???
    misschien voor de mensen die het spel voor de plaatjes/grafische aspect spelen is het een verbetering...
    wat is er nou concreet veranderd???
    je kunt berichten selecteren, maar ik wil selectief selecteren, ik heb nu nog alleen de keuze tussen alles of niets...
    er veranderd dus niets, ik moet nog steeds handmatig elk berichtje verwijderen....
    had dan op zijn minstens verschillende pagina's gemaakt...
    gelukkig was het maar een kleine update waar ze slechts 2 maanden over hebben gedaan, dus het spel heeft er niet onder geleden, want in die tijd hadden ze toch nix fatsoenlijks kunnen doen... LOL

    maar geeft niet hoor, het zal zoals gewoonlijk wel weer aan mij liggen, want ik heb toch altijd wel wat te klagen over al die fantastische updates die mijn spelervaring/plezier vergroten....

    de positieve punten zijn: het mail pop up venster is groter en daardoor duidelijker en uhmmmm, oh, dat was het...
    zie je wel, ik heb ook positief commentaar...
    niet slecht hoor voor 2 maanden ontwikkelen om een groter mail pop up venster te maken...
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 12-02-14 om 07:51.

  4. #44

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Toch een klein nadeel vind ik aan de nieuwe quest rij
    je bent level 50 en krijgt veel ep door de jonge volgeling en epische werkplaatsen af te ronden
    maar level 50 heeft niks aan de ep
    waarom niet als beloning iets anders

  5. #45

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud

    Nee, dit kan niet waar zijn!

    sjeemig, dit is echt droevig....ik moet me echt inhouden als ik dit schrijf en ga dat ook proberen, want wil niet alles afkraken.

    Dit is dus wat zoveel tijd gekost heeft en met veel aankondigingen is doorgevoerd?
    - een verbeterd mailsysteem, waar ik behalve dan uiterlijk geen verschil zie met vorige systeem.
    - waar is het gildebank gebouw...kan die niet vinden.

    jammer...zoveel weken en maanden niets en dan een update als dit.

    @Skelril: Wanneer worden die aantal van max 25 production in barrack en proviand opgehoogd? Die 25 is al lang niet meer in verhouding met de avonturen die gedaan worden!

    @Skelril: als ik mijn Bakkers wil uitzetten moet ik ze allemaal langslopen en dan klikken om te stoppen.
    Ik wil ze allemaal tegelijk laten stoppen.
    Deze functie zou toegevoegd worden een jaar geleden. Stond ook op forum. Nog steeds niets van gezien. Wanneer komt dit?

    @Skelril: Enige informatie over wanneer PvP komt? en in welke vorm?
    Laatst gewijzigd door Komancer; 12-02-14 om 09:07.

  6. #46

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackMedusa Bekijk Berichten
    nieuwe missies en episch gebouw voor de hogere levels, prima en leuk maar wat hebben we eraan, aan die missies?
    de ep die je er voor zou moeten krijgen, die krijg je als lvl50 niet en missies ep worden niet omgezet naar stermunten, goed doordacht hoor, maar niet heus.
    ik heb het al vaker gezegt, maar zal het nog maar een keer herhalen: ze doen zomaar wat zonder er over na te denken... (hopelijk krijg ik geen ban nou omdat ik een onwaarheid verkondig)...

    die mensen komen volgens mij 's morgens op hun werk en gaan ter plekke bedenken wat ze die dag gaan doen, er zit geen enkele organisatie achter (tenminste, zo lijkt het!!!)
    als ze nou eens gewoon een standaard project management model aan zouden houden dan zou het al zo veel beter zijn...
    ze hoeven echt geen wonderen te verrichten en ik hoef/verwacht ook echt geen wekelijkse updates, maar als ze een keer iets updaten zou het wel heel prettig zijn als het ook gewoon fatsoenlijk zou gebeuren en de moeite waard zou zijn!!!

  7. #47
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kan strijdverslagen alleen verwijderen nadat ik opnieuw ingelogd heb. Meer mensen dit probleem?
    Probleempje 2: de verzendknop blijft grijs
    Of ik ben een muts of 't systeem wemelt van de bugs,
    in afwachting van reacties
    grQ
    Laatst gewijzigd door Qwerty; 12-02-14 om 12:09. Reden: aanvulling
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  8. #48
    ghosttown6's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackMedusa Bekijk Berichten
    nieuwe missies en episch gebouw voor de hogere levels, prima en leuk maar wat hebben we eraan, aan die missies?
    de ep die je er voor zou moeten krijgen, die krijg je als lvl50 niet en missies ep worden niet omgezet naar stermunten, goed doordacht hoor, maar niet heus.
    dit is ook al meerdre keren aangegeven (voor de hogere levels) betekend ook dat er rekening gehouden dient te worden met lvl 50 spelers die niets met ep kunnen.
    aangezien er voor mij onduidelijke redenen er een cap op de levels gezet moest worden

  9. #49

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Zucht, geen mailsysteem waar je berichten aan verschillende cc's kan sturen en dat zou nu juist zo handig zijn
    en die epische missies???? die laat ik lekker staan, ik ben 1 vd vele lv 50ers die geen 200k van alles in hun bezit hebben en een epische werkplaats bouwen???
    Die heb ik allemaal al en die staan vaak te slapen bij me.
    Ik reken t sprookjeskasteel, goudtoren, verbeterd proviandhuis, en wat speciale wapenmakers tot epische gebouwen, dus niet alleen die belachelijk dure nieuwe werkplaats. En idd wat heb ik aan ep??? juist, helemaal niets !!

    Hierbij bied ik mijzelf aan voor een adviserende functie binnen t bedrijf Ubisoft, zodat er ook eens mensen uit de praktijk gehoord kunnen worden
    enne over de beloning hebben we t nog wel
    Laatst gewijzigd door gekewe; 12-02-14 om 13:55.

  10. #50
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    wat is er nou concreet veranderd???
    Verschillende aspecten van het mailsysteem zijn veranderd, hieronder kun je de grootste veranderingen vinden:
    • Verbeterd interface
    • Mogelijkheid om meerdere berichten tegelijk te selecteren (alles of selectief)
    • Mogelijkheid om berichten naar meerdere personen tegelijk te sturen
    • Mogelijkheid om in-game mail van andere spelers te blokkeren
    Het tweede gedeelte van het mailsysteem waarmee ook de outbox zal worden geïntroduceerd zal hoogstwaarschijnlijk volgende week naar de Nederlandse server komen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    je kunt berichten selecteren, maar ik wil selectief selecteren, ik heb nu nog alleen de keuze tussen alles of niets...
    Je kunt alle berichten individueel selecteren. Je kunt de geselecteerde mails vervolgens verwijderen door op het kruisje achter één van de geselecteerde mails te klikken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    had dan op zijn minstens verschillende pagina's gemaakt...
    Mail wordt per 50 weergegeven, het is dus mogelijk dat je te weinig mail in je inbox hebt waardoor je nog geen tweede pagina hebt en het wisselen van pagina's dus niet werkt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Ben zelf nog geen level 50, maar snap niet dat bij nieuwe missies geen rekening wordt gehouden met 'verloren' XP voor de level 50.
    Onze ontwikkelaars zijn bezig met een plan om dit te veranderen maar helaas lopen we hierbij tegen technische beperkingen aan. Ik hoop hier snel meer informatie over te hebben.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gekewe Bekijk Berichten
    Zucht, geen mailsysteem waar je berichten aan verschillende cc's kan sturen en dat zou nu juist zo handig zijn
    Het is mogelijk om mail aan meerdere personen tegelijk te versturen, je kan dit doen door een spatie te plaatsen na een naam en vervolgens nog een naam toe te voegen (zoals hieronder is weergegeven).



    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 12-02-14 om 17:53.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.