Gesloten Onderwerp
Pagina 17 van de 18 EersteEerste ... 7 15 16 17 18 LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 176

Onderwerp: Geen Gollem

  1. #161
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    ik had dus missie gewist afgelopen maandag en ben dus net als een aantal andere de pineut en krijgen niks en een ster menu vol met knikkers e.d

    en nog steeds geen golem...

  2. #162

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Maar zelfs als er nu wel een 3de golem komt, lopen we nog steeds achter op spelers die wel alle golems normaal hebben gehad. Komt daar nog iets voor als compensatie Skelril?

  3. #163
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Brave2013,

    Het evenement loopt nog lang genoeg dat er genoeg tijd is om de Golems in te halen. Qua compensatie heb ik nog geen informatie, ik hoop hier morgen meer over te weten.

    BB_Skelril

  4. #164
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Suggestie voor de mensen van het volgende comment:

    Q: Ik heb mijn Golem missie verwijderd en heb nog geen nieuwe missie ontvangen
    A: Als je de missie hebt geannuleerd zal je geen nieuwe missie ontvangen. We zijn momenteel aan het kijken of hiervoor een oplossing komt, zodra er meer informatie bekend is zullen we jullie op de hoogte stellen.

    Dump je in het stermenu zittende spullen bij low-levels (in overleg) op hun golems..... Mijn stermenu is door deze actie inmiddels weer helemaal schoon

  5. #165
    Rickabilly's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    Heb idd al me recources gedumpt bij anderen nu.....Gelukkig kunnen zij daar wel iets mee, het blijft natuurlijk jammer dat er nog niets bekend is voor de spelers die nu de dupe zijn( waaronder mezelf) van het verwijderen van de missie. jammer om te zeggen...Maar alweer de zoveelste Fail..........

  6. #166
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Tijdens het onderhoud van volgende week zullen we een script laten draaien waardoor de mensen die hun missie hebben geannuleerd alsnog de missie krijgen.

    BB_Skelril

  7. #167
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    mooi kan ik eindelijk me knikkers verwijderen :P

    en kan misschien nog wat silo's in de wacht slepen

  8. #168
    Excaliber's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    26
    Wereld
    Woestewoud
    Antwoord van de ondersteuning is: we zijn bekend met het probleem??
    Hier nog steeds geen 2e golem... echt een domper dit.
    Als het aanbod groter was had de handel ook lager geweest, aan het forum te zien zijn er veeeeel mensen met het probleem.
    Wat en wanneer word er serieus geantwoord??
    Ik vind dit echt knullig, goor de BETA titel er maar weer op..

    Ik hoop op een mooie compensatie, en ja het moment van het sparen en spelen is het belangrijkst en verpest......

  9. #169
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Excaliber Bekijk Berichten
    Antwoord van de ondersteuning is: we zijn bekend met het probleem??
    Hier nog steeds geen 2e golem... echt een domper dit.
    Als het aanbod groter was had de handel ook lager geweest, aan het forum te zien zijn er veeeeel mensen met het probleem.
    Wat en wanneer word er serieus geantwoord??
    Ik vind dit echt knullig, goor de BETA titel er maar weer op..

    Ik hoop op een mooie compensatie, en ja het moment van het sparen en spelen is het belangrijkst en verpest......
    De compensatie heb je al gehad. Dat waren die +50 pompoenen die iedereen kreeg.

  10. #170
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    excali.
    lees dit nog eens goed door.

    Tijdens het onderhoud van volgende week zullen we een script laten draaien waardoor de mensen die hun missie hebben geannuleerd alsnog de missie krijgen.

    BB_Skelril

    nou als dit nou niet gebeurt, dan weer klagen. dat ga ik dan ook doen^^
    en zoals poegel al aangaf, die 50 pompoenen was als compensatie.
    ja iedereen op de server kreeg het, maar zulke dingen in het verleden in het spel zijn op dezelfde manier opgelost.
    toen pakte ik me voordeel mee. nu deze keer een ander.

    woensdag nog geen golem? dan weer klagen! tot die tijd, zit er niks anders op dan afwachten.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.