Gesloten Onderwerp
Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 60

Onderwerp: Happy hour

  1. #41

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Morgen komt ie.

  2. #42

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Och, ik speel ook op newfoundland (.com server) en na ons laatste happy hour (waar ik 20% niet onder schaar trouwens) hebben zij er al 5 gehad, vandaag opnieuw.

    5 ? ja, geen typvaut maar vijf.....

    ik heb het gevoel dat skelril onvoldoende z'n best doet om voor ons e.e.a. in orde te maken.

  3. #43
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Griffyon,

    Ik heb helaas geen invloed op de happy hour naast het doorsturen van jullie feedback over dit onderwerp. Jullie feedback wordt elke week doorgestuurd, of/wanneer jullie een happy hour kunnen verwachten kan ik helaas niets over zeggen gezien ik dit ook niet van te voren te horen krijg.

    BB_Skelril

  4. #44
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Dat weten we dat het niet van te voren wordt aangekondigd.. Maar het is absurd dat andere servers al 5 stuks krijgen met halloweeen en wij het met 20% moeten doen.

    Ik geef geen cent uit aan het spel op deze manier.

  5. #45
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    vandaag happy hour mensen!!
    tot 23.00 vanaaf!

  6. #46

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Hehe, is dat gezeur eindelijk afgelopen hier

  7. #47

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Natuurlijk... moet je werken... kom je thuis lees je over happy hour en is het afgelopen. Balen

  8. #48
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    sogges dan ff inloggen hé^^

  9. #49

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Griffyon,

    Ik heb helaas geen invloed op de happy hour naast het doorsturen van jullie feedback over dit onderwerp. Jullie feedback wordt elke week doorgestuurd, of/wanneer jullie een happy hour kunnen verwachten kan ik helaas niets over zeggen gezien ik dit ook niet van te voren te horen krijg.

    BB_Skelril
    Als je dan toch feedback gaat geven kan ik je net zo goed gelijk wat verkooptips meegeven. Als je iets verkoopt aan een consument dan moet je dat doen op het moment dat zijn portemonnee zo ruim mogelijk gevuld is. Vooral impulsaankopen (zoals spelvaluta met Happy Hour) doen het dan een heel stuk beter. Als je wilt weten wanneer de meeste salarissen gestort worden dan kijk je bijvoorbeeld naar de betaaldagen van de rijksoverheid (zie bijv.http://www.ncf.nl/pdf/lidmaatschap/B...0in%202013.pdf). De tijd om de verkoopactie te houden is de dag van - of na - de storting. In dit geval zou dat dus afgelopen vrijdag zijn. Zaterdag zou ook een prachtige dag zijn want dan hebben mensen ook daadwerkelijk tijd om geld uit te geven. Hoe dan ook, de dagen vóór de salarisbetaling zijn voor consumentenacties ronduit slecht. Zeker 60% van de consumenten zit dan namelijk tegen de onderkant van hun portemonnee aan te staren. En laten jullie nu precies op dat moment een Happy Hour organiseren. Dan ben je óf vies van omzet óf je hebt niet nagedacht over je verkoopactie.

    Maar goed, dat ter overweging voor het sales team bij jullie. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen

  10. #50

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klein Bekijk Berichten
    Als je dan toch feedback gaat geven kan ik je net zo goed gelijk wat verkooptips meegeven. Als je iets verkoopt aan een consument dan moet je dat doen op het moment dat zijn portemonnee zo ruim mogelijk gevuld is. Vooral impulsaankopen (zoals spelvaluta met Happy Hour) doen het dan een heel stuk beter. Als je wilt weten wanneer de meeste salarissen gestort worden dan kijk je bijvoorbeeld naar de betaaldagen van de rijksoverheid (zie bijv.http://www.ncf.nl/pdf/lidmaatschap/B...0in%202013.pdf). De tijd om de verkoopactie te houden is de dag van - of na - de storting. In dit geval zou dat dus afgelopen vrijdag zijn. Zaterdag zou ook een prachtige dag zijn want dan hebben mensen ook daadwerkelijk tijd om geld uit te geven. Hoe dan ook, de dagen vóór de salarisbetaling zijn voor consumentenacties ronduit slecht. Zeker 60% van de consumenten zit dan namelijk tegen de onderkant van hun portemonnee aan te staren. En laten jullie nu precies op dat moment een Happy Hour organiseren. Dan ben je óf vies van omzet óf je hebt niet nagedacht over je verkoopactie.

    Maar goed, dat ter overweging voor het sales team bij jullie. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen
    of het is zo dat als de mensen geld hebben/salaris hebben gehad dat de inkomsten toch al prima zijn en zoals jij aangeeft dat de dagen voor de salarisbetalingen de inkomsten minder zijn waardoor ze dan juist acties organiseren om zo ook in de normaal slappe dagen mensen over de streep proberen te trekken om zo toch inkomsten te genereren
    (en je kunt ook sms-en, dan volgt de telefoonrekening vanzelf op een later tijdstip )

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.