Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 16 EersteEerste 1 2 3 4 12 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 154

Onderwerp: Nieuwe functie: Premium Accounts

  1. #11
    Julius-Civilis's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    @de meeste hierboven. Kap nou s met dat gezeur over geld. De ontwikkelaars bij BB werken niet gratis en jullie nu of straks ook niet. Die kosten moeten ergens vandaan worden gehaald. Het is gewoon eerlijk dat je als een betalende speler meer voordelen hebt tegenover een niet betalende speler. Het is de betalende speler die ervoor zorgt dat een niet betalende speler kan blijven spelen, vergeet dat niet...

    Wil jullie nog wel een uitweg bieden om door te blijven zeuren. Ik zoek nog een werkster, een kok, een butler, een chauffeur, een tuinman, een timmerman en een afwashulp alle voor 24-40 uur per week op geheel vrijwillige basis (dus onbetaald!). Als jullie 1 van deze functies willen komen vervullen mogen jullie verder zeuren. Wil je niet gratis komen werken bij me hou dan ook op met zeuren hier.

    Hoop dan verder ook dat BB hier verder geen discussie over maakt maar dit er gewoon vrolijk doorheen stampt. Gelijk hebben ze en vind het een leuke toevoeging voor alle investeerders onder ons!
    Sluit me volledig bij Kili aan.

    Wilde er nog wel even bijzeggen dat ik niet weet hoe jullie bij 100 edelstenen komen voor 1 week. Het enige dat het plaatje zegt is: available 100. Oftewel de bewuste speler heeft 100 edelstenen beschikbaar.

    Zegt dus niets over de prijs.

  2. #12
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Het is niet meer dan logisch dat ze dit doen. Voordelen zien er goed uit. Hoop wel dat het idd 100 edels per week gaat zijn. Waarschijnlijk krijgen we een weekje gratis om te proberen.

  3. #13
    ROBIN_TBOD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Jammer dat je zo kort door de bocht gaat Kili... We hebben het hier over een spel wat nog vol op in ontwikkeling is... Het is per slot van rekening nog in beta fase... PvP is nog maanden weg...

    Er zijn ook andere manieren om geld te verdienen om de ontwikkelaars en de shareholders van BB te betalen... Wat is de volgende stap? Het kopen van 3.76 miljoen EP zodat wanneer je start je direct L50 kan worden?

    Heel jammer dat je niet de andere kant van het verhaal kunt zien, maar ik snap dat jij je investering wil beschermen.

    Misschien moeten we mensen die regelmatig diamanten kopen een kroontje boven hun avatar geven, zodat een ieder kan zien wie het voor de niet betalende spelers mogelijk te maken, om bij de gratie van betalende speler, te mogen spelen! En ik zeg dit uiteraard met een dikke glimlach op mijn gezicht.

    Wanneer ik dit spel zat ben hoef ik niet terug te denken aan de honderden euro's die het mij gekost heeft om te komen waar ik nu ben. Verder heb ik niemand nodig om mij te vertellen wat geld doet met een spel, maar je staat uiteraard vrij om dit toch te doen. Wel verwacht ik van je, dat je de mening van anderen respecteerd... Anders moet je nog maar eens de regels van dit spel doorlezen.... :-)

    Ik zit er nu hard aan te denken om een butler, werkster of tuinman in te huren zodat ik meer speeltijd kan creeeren om te genieten van dit spel! :-)

    Nogmaals, ik hoop dat dit een spel blijft dat een ieder kan spelen en dat een ieder even ver kan komen zonder restrictie door "geld"...

  4. #14

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    @robin met mn 10-uren contract valt er voor mij niet veel te investeren, ook ik kom dus sneller achter te liggen op een betalende speler. Maar dat mag...
    Die beta moeten ze idd verder wel van af. Ik speel (nu ff niet) ook al een hele poos een mmorpg en die is ook continu in ontwikkeling, zoals elke willekeurige mmorpg eigenlijk. Vind dat ook een goedkope juridische truck zelf, maar dat is een andere discussie en ga ik verder ook maar niet meer voeren denk ik.

  5. #15

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Aan de reacties te zien lijkt het net alsof mensen die edelstenen kopen nu al niet een gigantisch voordeel hebben boven mensen die dat niet doen. Beetje dom om meteen zo te reageren. Geld zal je altijd een voordeel geven. Als je denkt dat dat niet zo is leef je toch echt onder een rotsblok.

  6. #16
    ROBIN_TBOD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk dat het goed dat is dat wij (allemaal) als spelers onze mening hier delen... En het lijkt mij niet meer dan logisch dat niet iedereen het met elkaar eens is. En dat is misschien ook maar goed ook, anders zou er echt iets mis zijn. :-)

    Reden dat ik op mijn zeepkist klim is omdat dit gewoon een hartstikke leuk spel is... En ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen om, wanneer dingen veranderen en wij (allemaal) de kans hebben gekregen om daar je eigen mening over te geven, dan te zeggen: ja maar ho wacht eens even, daar ben ik het eigenlijk helemaal niet mee eens... Zoals hier boven ook al terecht gemeld word zijn er meer mensen met vragen (Duitse servers, Engelse etc...)

    Belangrijkste is dat zoveel mogelijk mensen hun mening hier delen en dat BB dan de juiste beslissing maakt die door de massa word gedragen... :-)

    Dus settlers: laat je mening hier horen... Happy settling allemaal!

  7. #17
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Ik sluit mij aan mij Kili. Dit spel blijft trouwens gratis het is je eigen keuze geld erin te stoppen. En je kan alle opties zonder geld aanschaffen.!

    En een spel wordt alleen mooi als er genoeg betalende mensen zijn vergeet dat niet!
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  8. #18

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben voor vooruitgang van het spel, zou wel jammer zijn als dat alleen voor een kleine "betalende groep" zou zijn... Zou mij in ieder geval uitsluiten... En dat zou ik uiteraard jammer vinden :-)

  9. #19
    ROBIN_TBOD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Misschien een optie om een extra variant toe te voegen aan de "premium" optie:
    Doe er een reclame optie bij, ik stel voor dat je bij het opstarten dan een reclame boodschap krijgt, en geef de mensen die hier voor kiezen dan dezelfde "voordelen" komt er meer geld binnen en kan het spel nog mooier worden en kunnen de mensen die geen edelstenen kopen, toch mooi bijdrage aan de ontwikkeling van het spel... Lijkt mij een mooie, lukratieve optie... :-)

    Het is maar een ideetje...

  10. #20
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ROBIN_TBOD Bekijk Berichten
    J
    Nogmaals, ik hoop dat dit een spel blijft dat een ieder kan spelen en dat een ieder even ver kan komen zonder restrictie door "geld"...
    ik heb al meerdere browsergames gespeeld en ik neem aan ook mede door wat er vermeld is dat er geen restricties zijn en je even ver kan komen zonder het kopen van edelstenen of premium account maar dat degene die het wel doen wat voordelen krijgen wat niet meer als logisch is.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.