Plaats een Reactie
Pagina 6 van de 8 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 74

Onderwerp: [Event] De Sjamaan

  1. #51

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Heeft iemand een oplossing voor het laatste kamp?

    100secteleden, 1 moerasheks en 1 mystieke sjamaan?

    ik speel met 1 veteraan en met Rek, Mil, Sol, Cav, B en LB (helaas geen kruisbogen of iets dergelijks)

    Wie oh wie kan mij helpen?

  2. #52

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Pas op , de geposte setup voor laatste kamp met 1 wave en kruisbogen klopt echt niet, moet in 2 waves en vooral zonder kruisbogen :-)

  3. #53

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    [QUOTE=Robin_;9489]volgens mij moet de guide nog geschreven worden dus zullen we het maar samen doen? :-)


    met veteraan
    Ik gebruik veel elites, vaak kan je hier ook gewone soldaten inzetten (reken wel even na!)

    Doe als eerste de middenzone/ 2e leider vanaf landingsplaats, verplaats 2 generaals naar het dorp (klik de rotsen weg achter kamp 1)

    Plaats een langzame generaal op het eerste vrije blokje direct achter de leider, plaats je veteraan rechts boven de visser.


    06 BLOCKEN 80 schooier, 80 steenwerper, 175C gevecht duurt min.6 rondes
    07 leiderkamp: 100 schooier 80 waakhond, 1 stinkerd, 67r, 1s 182eS (max 67r) max 2 rondes



    zorg dat je minimaal 5 seconden wacht tussen de blok op 6 en aanval op 7 anders raak je net als ik 130 cavalerie kwijt voor dit waardeloze avontuur die nagenoeg niks oplevert. (je vet word onderschept...)

  4. #54

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    ja precies daar!
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn veteraan stond geblokkeerd naast de heksentoren en was met geen mogelijkheid meer te verplaatsen of die leider van de vorige sectie aan te vallen.
    Het enige plaatsje waarheen die vet kon "vliegen" was het groene blokje net boven de herberg in het dorp

  5. #55

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Sohvit, had je wel de veteraan helemaal rechts neer gezet? bij de visser? ik had tijd over...

  6. #56
    Bollekebeer's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Traduarix Bekijk Berichten
    Pas op , de geposte setup voor laatste kamp met 1 wave en kruisbogen klopt echt niet, moet in 2 waves en vooral zonder kruisbogen :-)
    hoezo klopt ie niet, volgens mij klopt ie wel echter kost het je de nodige troepen. Heb hem gebruikt en ben er klaar mee. Niet stilstaan Maar doorgaan!!

  7. #57

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Neem aan dat het je de nodige kruisbogen gekost heeft dan ?

  8. #58

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    met gewone generaal(s)
    vanuit dorp rechtsonderin kamp aanvallen rechts naast leiderkamp2. 100R-50S-50C (60-76R verlies)
    Dan leiderkamp2 aanvallen met 100R-100S (68-77R verlies)

    Leiderkamp 1 kan nu aangevallen worden met 150R-50S ,wordt onderschept door kamp ernaast (150R; 16-23S verlies totaal)

    Nu sectie 3; Kamp 1 optie a; 50R-50M-100S (50R; 9-15M verlies)
    optie b; 100R-100S (68-73R verlies)
    Kamp 2 100R-100S (70-82R verlies)

    De rest volgt nog, maar hoop dat dit al helpt

    Zwiza

    mbv http://www.settlersonlinetools.com/en/combat_simulator
    Laatst gewijzigd door Zwiza; 28-06-13 om 03:56.

  9. #59

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zyra Bekijk Berichten
    Heeft iemand een oplossing voor het laatste kamp?

    100secteleden, 1 moerasheks en 1 mystieke sjamaan?

    ik speel met 1 veteraan en met Rek, Mil, Sol, Cav, B en LB (helaas geen kruisbogen of iets dergelijks)

    Wie oh wie kan mij helpen?
    Ik heb de laatste leider succesvol aangevat met 100M 10S en 140ES ... ik hield 8M over; gevecht duurde 3 ronden.
    In de simulatie is het lastig omdat die gekke shamaan samen met een heks staat ...
    Je kunt geen 'zwakke troepen' inzetten omdat die shamaan de zwakste eenheden als eerste aanvalt, dus paarden en bogen is een slecht idee.
    Omdat die shamaan niet samen met heks in de simulator voorkomt was het een beetje gokken, heb net gedaan alsof ie een heks is ... alleen heeft ie geen eerste slag , maar wél zwakste troepen. Beiden hebben omgevingsschade.

    Bovenstaande setup kan vast nog wat optimaler, maar erg veel anders zal het niet zijn.

    Als ik hem weer speel moet een dubbelblock op de twee kampen vlakbij de leider goed kunnen.

  10. #60
    Bollekebeer's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Traduarix Bekijk Berichten
    Neem aan dat het je de nodige kruisbogen gekost heeft dan ?
    aanval met 150R/20E/80A koste mij totaal : 94r/0E/80A

    Ach....... wel gewonnen!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.