Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: vakantie vervanging

  1. #21

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik zie het probleem ook niet mocht alles wel op zijn...
    dat betekent toch alleen maar dat al je grondstoffen zijn verwerkt, dus dat ze goed door hebben gewerkt en dat wil je toch juist...

  2. #22

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb niet de hele topic gelezen maar een mute /slaap modus voor je hele eiland misschien een optie (nu moet je elk gebouw bij langs)... Slapende leden die tellen niet mee voor gildemissies...

  3. #23

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lodewijk Bekijk Berichten
    ik heb niet de hele topic gelezen maar een mute /slaap modus voor je hele eiland misschien een optie (nu moet je elk gebouw bij langs)... Slapende leden die tellen niet mee voor gildemissies...
    dat zou inderdaad wel een aardige oplossing zijn
    hoewel ik er nooit gebruik van zou maken, want ik wil juist door produceren en van mij part zijn al mijn grondstoffen na afloop op, dan heb ik tenminste alles verwerkt tot eindproduct en dat is precies de bedoeling

  4. #24
    Excaliber's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    26
    Wereld
    Woestewoud
    Bij Grepolis had je een vakantie mode met een x aantal vakantie dagen per jaar max, het hele eiland ging op slot en niemand kon meer aanvallen handelen en dergelijke.

    Zoiets dergelijks heb ik al eens gepost.

    Je moet dan een begin en eind datum invullen.

    Dit gaat veel sneller dan alles op slaapstand zetten zoals ik laatst gedaan hebt.

  5. #25

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Excaliber Bekijk Berichten
    Bij Grepolis had je een vakantie mode met een x aantal vakantie dagen per jaar max, het hele eiland ging op slot en niemand kon meer aanvallen handelen en dergelijke.

    Zoiets dergelijks heb ik al eens gepost.

    Je moet dan een begin en eind datum invullen.

    Dit gaat veel sneller dan alles op slaapstand zetten zoals ik laatst gedaan hebt.
    hier kun je niet aangevallen worden...
    het enigste wat hier gebeurd is dat je een paar dagen door produceert...
    ik snap serieus het probleem niet waarom je niet zou willen dat je productie door draait...
    kan iemand mij uitleggen waarom je wilt dat je productie stopt?!?!?!?!?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.