Plaats een Reactie
Pagina 9 van de 9 EersteEerste ... 7 8 9
Resultaten 81 tot 84 van de 84

Onderwerp: [Officieel] Update: 22 november

  1. #81
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe is meer missies een nadeel? :S Je kan er bakken met nuttige grondstoffen mee verdienen!!!

  2. #82

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    nog ff een vraagje over de missie 'meer sectoren' ik ben al een tijdje lev 30, en zit eigenlijk al een paar dagen te wachten met verder levelen totdat het probleem met deze missie wordt gefixed, maar ik kom nou ook op het punt dat ik alleen nog maar wat mijnen putten en veldjes kan vervangen, en t begint allemaal wat lang te duren. is het zo dat die max level 30 blijft bestaan bij die missie en als ik nou doorlevel dat ik hem nooit meer kan doen? of maakt dat in de toekomst niet uit omdat ik nu wel aan de eisen voldoe. of kan ik maar beter gewoon toch maar door gaan levelen omdat het nog wel een hele tijd kan gaan duren tot het is opgelost? zou het erg zonde vinden als ik verder level en de volgende dag het ineens gefixed is en ik daardoor de reward van de missielijn mis, maar ook beetje erg saai om tot sint juttemis level 30 te blijven.

  3. #83

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    maw is er al iets van een indicatie wanneer die missies gemaakt worden?

  4. #84
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nolith Bekijk Berichten
    maw is er al iets van een indicatie wanneer die missies gemaakt worden?
    Al sinds vrijdag zie ik elke dag onderstaand bericht op thesettlersonline.nl. Denk dat het handig is dit onderhoud eerst af te wachten, dan zien we daarna wel of er punten zijn die niet gerepareerd zijn.

    30.11.2012
    Onderhoud wijzigingen
    Beste Settlers,

    Zoals we eerder al hebben aangegeven zijn de problemen met het onderhoud voort gekomen door het groot aantal werelden wat moet worden onderhouden. Om problemen met het onderhoud te voorkomen zullen we daarom het onderhoud verplaatsen naar een andere dag, en een andere tijd.

    Het eerst volgende onderhoud zal plaats vinden op woensdag 5 december i.p.v. donderdag nacht.

    De tijden zijn als volgt:
    Start onderhoud: 01:30 uur
    Einde onderhoud: 10:00 uur
    We hopen hiermee te voorkomen dat het onderhoud uitloopt zoals de laatste paar weken is voorgekomen.

    - Het "The Settlers Online" team

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.